Te jotka ette ole tietokoneella koko päivää niin mitä teette?
Oon ite koukussa tietokoneeseen. En oikein osaa irrottautua. Mies addiktio tähän koska mies on aina ollut koko päivän koneellaaan. On edelleen eli hänestä ei ole seuraa.
Kommentit (29)
Teen kotitöitä, lueskelen (parikin kirjaa on kesken ja pari lukematonta odottaa vuoroaan), otan nokoset ja jos polvi sallii, saatan käydä ulkonakin.
Harrastan liikuntaa, käyn kaupassa, teen kotitöitä, käyn seurailemassa luontoa, teen jotain itseäni kehittävää, katson televisiota. Tulin juuri lenkiltä ja nyt alan lihapullien tekoon. Odottelen tässä vain lihan asettumista ja maustumista.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin vähän kuin pystyn tietokoneella, puhelimella teen sitten jo paljonkin.
Ja mitäkö teen? No ihan kaikkea kivaa. Minulla on ihana perhe ja tykkäämme olla yhdessä. Kotitöihin menee aikaa, mutta se on vain mukava tehdä kaikkea, en edes ajattele kyylätä kellosta aikaa kuinka paljon niitä teen, koska ne työt ovat vain omaksi ja perheen hyväksi. Ulkoilemme ja liikumme paljon, nytkin lähden miehen kanssa kohta ulkoilemaan ihanaan pakkaseen. Luen, pelailen perheen kanssa kaikkea, esimerkiksi pingistä, korttia, lautapelejä jne. Syön, katson telkkaa, saunon, leikin koiran kanssa jne.
En katsoisi yhtään jotain sellaista tyyppiä, joka ei tee muuta kuin pelaa.
Tekeekö mies kotitöitä? Ruoka, siivous jne
Vierailija kirjoitti:
Harrastan liikuntaa, käyn kaupassa, teen kotitöitä, käyn seurailemassa luontoa, teen jotain itseäni kehittävää, katson televisiota. Tulin juuri lenkiltä ja nyt alan lihapullien tekoon. Odottelen tässä vain lihan asettumista ja maustumista.
Jauheliha ja mukaan tarvittava, sekoitella ja pyöritellä, uuniin tai paistinpannulla
Ehkä mä vaan oon sitten huono ihminen. Ennen miehen tapaamista (yli 20v) sitten. Olin paljon vähemmän koneella. Tosin silloin netti ei ollut samanlainen 90 luvun lopussa. Luin paljon lehtiä, muoti ja askartelu ja harrastin askartelua. Jonkin verran liikuntaa ja jumppaa. Kävin kaupoilla. Katsoin tv:tä aika paljon myös. Luin. Jotenkin näihin on nyt vaikea palata. Tuntuu ettei enää voi lukea hömppä kirjoja. Toisaalta en halua lukea ahdistaviakaan.
AP
Kävin aamulla koiran kanssa lenkillä, sitten istahdin tähän koneen ääreen syömään aamiaista. Se on nyt syöty. Puoliso vasta laittelee omaansa. Kunhan hän on syönyt, lähdetään vähän pitemmälle lenkille jonnekin kauemmas. Sieltä palattua juodaan varmaan kahvit. Sen jälkeen loikoilua kirjan kanssa ja saunan (puu-) lämmitystä. Saunotaan vasta tänään, oli eilen niin paljon kaikkea muuta. Saunan jälkeen päivällinen. Sitten ehkä joku leffa ja nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mä vaan oon sitten huono ihminen. Ennen miehen tapaamista (yli 20v) sitten. Olin paljon vähemmän koneella. Tosin silloin netti ei ollut samanlainen 90 luvun lopussa. Luin paljon lehtiä, muoti ja askartelu ja harrastin askartelua. Jonkin verran liikuntaa ja jumppaa. Kävin kaupoilla. Katsoin tv:tä aika paljon myös. Luin. Jotenkin näihin on nyt vaikea palata. Tuntuu ettei enää voi lukea hömppä kirjoja. Toisaalta en halua lukea ahdistaviakaan.
AP
Jatkuva koneella olo ja somen selaaminen on todellisuuspakoa koska et halua kohdata todellisuutta sen ollessa liian ahdistava, että jaksaisit nykyisillä voimillasi sitä käsitellä. Me kaikki teemme todellisuuspakoa, mutta jos se alkaa olla koko elämä niin silloin pitää katsoa ympärilleen ja hoitaa todellisuus siihen kuntoon että siinä kiinnostaa elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Jatkuva koneella olo ja somen selaaminen on todellisuuspakoa koska et halua kohdata todellisuutta sen ollessa liian ahdistava, että jaksaisit nykyisillä voimillasi sitä käsitellä. Me kaikki teemme todellisuuspakoa, mutta jos se alkaa olla koko elämä niin silloin pitää katsoa ympärilleen ja hoitaa todellisuus siihen kuntoon että siinä kiinnostaa elää.
No, haluaisin asua vanhassa arvoasunnossa, nyt asun ahdistavassa omakotitalossa.
Haluaisin että mies enempi tekisi jotain muuta kuin olisi koneella. En osaa sanoa mitä muuta. Mutta nyt jos ei nuku niin on koneella 24/7. Joskus katsotaan sarjaa tai elokuvaa muttei tehdä muuta yhdessä.
Haluaisin sisustaa omalla tyylillä. Nyt ei rahaa sisustaa yhtään ja kaikki keskeneräistä. Lisäksi meillä on kissa.
Haluaisin liikkua enempi ja pudottaa painoa, se onkin nyt edistynyt hieman.
Haluaisin kehittää itseäni, lukemalla tai matkustelemalla tms. Nyt ei varaa matkustaa ja en tiedä mitä lukisin
Tässä joitakin
Ap
Olen tabletilla. En omista tietokonetta.