Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin eilen sormuksen, jota olen etsinyt 10 vuotta!

Vierailija
13.11.2006 |

Hukkasin vuonna 1996 rakkaan sormuksen ja etsinyt sitä joka paikasta viimeiset 10 vuotta! Viimeksi tänä kesänä mökillä sukeltelin ja haaveilin, että vielä joskus näkisin sormukseni.

Olen nähnyt monesti unia sormuksesta ja sen löytämisestä ja aina herännyt juuri kun sormus on löytynyt ja unohtanut missä se oli.

En ole käyttänyt sormuksia kymmeneen vuoteen, tämän hukattuani ja pari viikkoa sitten ostin sormuksen, jota olen nyt käyttänyt. Menin kihloihinkin kesällä, mutta kihlasormustakaan en ole vielä saanut.

Nyt tuntuu todella oudolta, rakas sormus on vasemmassa nimettömässä ja minä vaan ihmettelen kuinka nopeasti aika kuluu ja kuinka eri ihminen olin silloin 10 vuotta sitten. Epätodellinen olo!

Mummoni löysi kerran ennen sotaa hukkuneen sormuksen vuosia myöhemmin " nappulapussista" - nappulat oli puukappaleita, joilla kannettiin ostospaketteja, jotka sidottiin nyörillä. Sormet oli sota-ajan nälän vuoksi laihtuneet ja sormus irronnut pussiin - mummo on mua rohkaissut kaikki nämä vuodet, että vielä se sormus löytyy.

Äiti löysy sormuksen mun vanhempien sängystä, vesipatjan alta - siinä on vielä kaksi aika teräväää piikkiä, ihme, ettei ole mennyt patja puhki.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä