Miksi naiset eivät hymyile?
Maailma olisi paljon parempi paikka jos naiset hymyilisivät enemmän. Eilen sain ihanan hymyn vastaan tulevalta naiskuskilta ja olen edelleen onnellinen.
Miksi Suomalaiset ovat niin myrtsejä
Kommentit (64)
Jos hymyilee naisena saa kaikki hullut peräänsä
Kukin hymyilee, jos haluaa ja kenelle haluaa.
Ei se ole mikään velvollisuus.
Edelleenkään, koska sä jankkaat tätä ihan samaa lähes jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Jos hymyilee naisena saa kaikki hullut peräänsä
Kyllä. Välittömästi ja aggressiivisina.
Ovat löytäneet klassikon "tonnin ilme" jos et tiedä mikä se on, niin löytyy youtubesta tolla haulla
Kun hymyilin, monessa maassa pidettiin minua vähän hölmönä ja ajatellaan että silloin on miehistä kiinnostunut eikä ne miehetkään ota vakavasti. Heti kun aloin olla naama sitruunalla niin on suhtauduttu vakavammin ja alettu kunnioittaa. Piti ihan opetella siitä mielistely nöyristelyhymystä pois, suosittelen!
MIKSI NAISET MIKSI
MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
WÄÄ WÄÄ
Ei se paljon hymyilytä, kun on hiekkaa vitussa.
Ei ole aihetta hymyyn. Tuollaisille idiooteille hymyillään vielä tavallista vähemmän.
Otin käyttöön tonninseteli ilmeen 40 vuotta sitten ihan omaksi suojakseni. Ei mitään reaktiota tai kontaktia ympäristöön, jotta saa olla rauhassa.
Lapsena lähes kaikki hymyili. Sitten osa lopetti. Siihen opetetaan myös koulussa, mutta miksi totella? Ainakaan niin, että lopettaa kokonaan. Eikö se ole tyhmyyden merkki?
Kun olin nuori, hymyilin tosi paljon, koska se oli luonteelleni tunnusomaista. Miehiä pyöri ympärillä todella paljon, suorastaan riesaksi asti. Silloin (kasarin loppupuoli/ysäri) olivat vain vielä järkevämpiä, jopa normaaleja, eikä ollut juurikaan "ulkomaalaisvahvistuksia", joten mitään suurta vahinkoa ei aiheutunut. Kun vanhenin, aloin hymyillä vähemmän, oikeastaan automaattisesti... Elämä opettaa.
N57
Vierailija kirjoitti:
Kun hymyilin, monessa maassa pidettiin minua vähän hölmönä ja ajatellaan että silloin on miehistä kiinnostunut eikä ne miehetkään ota vakavasti. Heti kun aloin olla naama sitruunalla niin on suhtauduttu vakavammin ja alettu kunnioittaa. Piti ihan opetella siitä mielistely nöyristelyhymystä pois, suosittelen!
Tämä on totta. Ehkä valitettavasti, mutta totta. Ollakseen vakuuttava, on naisen edelleen oltava vakava ja puhuttava mahdollisimman matalalla äänellä.
Miksi miehet ei hymyile. Hymyile enemmän mies niin näytät nätimmältä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ei hymyile. Hymyile enemmän mies niin näytät nätimmältä.
:DDDD
Viimeinen lauseesi on se juttu. Kysy siis miksi "suomalaiset eivät hymyile?"! Miksi vain naisten pitäisi hymyillä.