Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin näköni huononemaan? Haluan silmälasit

Vierailija
24.12.2022 |

Olen kolmekymppinen mieshenkilö ja olen jo kymmenvuotiaasta asti halunnut silmälasit. Viime aikoina olen huomannut lähes kaikkien tuttavapiirissäni saaneen silmälasit, tällä hetkellä melkein kaikilla tuttavillani on silmälasit. Olenko aivan poikkeuksellisen harvinainen ihminen kun näköni on niin huipputarkka että näen lukea pientäkin tekstiä ja myöskin kauas näen huipputarkasti. Mutta miten ihmeessä voisin saada näköni huononemaan että minulle määrättäisiin silmälasit? En halua olla massasta poikkeava.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ostaa itsellesi vaikka kuinka monet silmälasit. Ei niihin kenenkään määräystä tarvita.

Vierailija
2/35 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mennä silmälasilikeeseen.Ostaa mieleiset pokat ja sanoa nolla linssi.Haluat silmälasit näön vuoksi.Niin ainakin jotkut naiset tekee.Minä yhtenä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ne vaikkei ole huono näkö. Ei näön tarvitse olla huono lasit ostaakseen. Vaikka optikko toteaisi ettei ole tarvetta. Kyllä sinne raha kelpaa.

Vierailija
4/35 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillit on nolot kenellä tahansa!!!

Vierailija
5/35 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ylimääräistä rahaa niin voi ostaa vaikka kuinka monet erilaiset simälasit. Vaihtelee niitä aina vaatetuksen ja mielentilan mukaan.Aika halvalla saa usein tarjouksista.

Vierailija
6/35 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehykset voi ikkunalinsseillä ostaa, jos haluaa. Voispa itekin ostaa vaan kehykset, mulla ne linssit maksaa useita satoja vaikka ois halvimmat kehykset

Vierailija
7/35 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit mennä silmälasilikeeseen.Ostaa mieleiset pokat ja sanoa nolla linssi.Haluat silmälasit näön vuoksi.Niin ainakin jotkut naiset tekee.Minä yhtenä! 

Haluat silmälasit näön vuoksi.

Vierailija
8/35 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidat olla melko nolo

Vierailija
9/35 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat silmälasit näön vuoksi.

Ulkonäön. Haluaa typerämmän näköiseksi, jos mahdollista.

Vierailija
10/35 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jokaisella tuttavallani olen ainakin joskus nähnyt silmälasit päässä. En tunne juuri ketään sellaista jonka päässä silmälaseja ei olisi ikinä ollut. Joten se ettei ole koskaan tarvinnut silmälaseja on varmasti erittäin harvinaista. Mutta en minä silti haluaisi satasia maksaa silmälaseista.

Vierailija
11/35 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kehykset voi ikkunalinsseillä ostaa, jos haluaa. Voispa itekin ostaa vaan kehykset, mulla ne linssit maksaa useita satoja vaikka ois halvimmat kehykset

Ei mulle pelkät kehykset riitä vaan linssit pitää ehdottomasti olla, eihän ne muuten edes olisi silmälasit ollenkaan! Hinta vaan järkyttää

Vierailija
12/35 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta

Vierailija
13/35 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikset vietä joulua läheistesi kanssa?

Vierailija
14/35 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trans-likinäköinen, nyt tarvitaan lääkärin lappu äkkiä jotta hän saa tarvitsemansa "hoidot" eli yhteiskunnan tarjoamat silmälasit ilman vahvuuksia.

Vierailija
15/35 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikset vietä joulua läheistesi kanssa?

Miksi sinä et vietä?

eri

Vierailija
16/35 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, jaksaisitko aina putsailla niitä ja etsiä kun ovat hukassa?

Vierailija
17/35 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä näemmä joka junaan. Minä näen 20cm päähän ilman laseja/piilareita ja olisin ikionnellinen, jos voisin vain aamulla herätä ja nähdä kaiken suoraan veitsenterävästi. Miksi kukaan haluaisi nähdä huonosti, jos kerta voi nähdä hyvin kuten AP? Olisit tyytyväinen että näkösi on priimaluokkaa. 

Vierailija
18/35 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ongelmaiset pitäisi altistaa ulkonäön ja terveyden turmelemiselle. Mikä on tärkeintä elämässä?! (samalla kuristaen)

Read my lips. Rilli ihmisetkin on suloisia ja kivannäköisiä.

Ai niin, mutta eihän ap väittänytkään muuta.

Vierailija
19/35 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti tätä samaa fb:n yksinäisten ryhmässä. Olet se sama kuka vaatii ettei naisella saa olla lävistyksiä eikä tatuointeja.

Vierailija
20/35 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Jiri 10 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän