Bonprix lasku -Apua!!
Kertokaa mistä löydän laskun tiedot!! Oma tili näyttää vaan tilatut tuotteet ei laskun tietoja missään!!!
Kommentit (8)
Spostissa lukee, että lasku on sähköinen ja löytyy omatililtä ja siellä ei mitään tietoa löydy .
Maksoitko jo heti tilauksen yhteydessä? Minullekin on tullut tuollainen sähköposti laskusta, vaikka maksoin tilauksen heti luottokortilla. Jos olet jo maksanut, jätä viesti huomiotta.
Mene Oma tili->laskut->Laskurivin perässä klikkaa Tarkista tiedot->yläpalkista Lataa lasku
Ja nyt en enää pääse koko profiiliin,kun sivu sekosi. Miten voi olla näin perseestä 🙄
Just maksoin Bonprixin laskun. Toimi sivut minulla ihan normaalisti
Otiko Klarnalle?
Klarna sekoillut tuntuvasti tänä vuonna. Kaikki Klarna laskut tullut seuraavan portaan kautta, kun Klarna sanoo lähettäneensä sähköpostiin laskun. Ei ole. Edes spammiin.
Olen yrittänyt tavotella ihmistä heidän sovelluksen asiakaspalvelussaan, mutta ei vastaa. Botin kanssa keskustellut ja jonkun intialaisen kanssa chataten.
Olis vielä yksi lasku niiden prosessissa. 20,56 e, mutta tulee kympin kulut. Klarnalla ei tuo lasku edes näkynyt ollenkaan, vaikka toukokuussa jo ostettu.
Sorry kun tuosta höpötän. Oli vaan yksi bonprixin satasen lasku, joka klarna käsittelyn jälkeen maksoi 120e.
Bonprxilla ei laskuun ollut kaikkia tietoja, kun olin laittanut korottoman laskutuksen kautta varmuudeksi..
Eikö sinulle ole tullut sitä sähköpostissa? Katso spammiosasto myös. Jos ei löydy, niin asiakaspalveluun yhteyttä.