Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~ELOKUUMEILIJAT~~VKO 46~

13.11.2006 |

Mukavaa alkuviikkoa elokuisille, joko on ovis monella tuloillaan/tullut?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin hiiva raskauden aikana kokoajan.. ei todellakaan mikään mukava tauti..

nyt tuntuu että saattais olla, kutisee niin maan prkl:esti..

täällä kans piinaillaan... tai ens viikolla kunnolla:)

kp24/14-28??

repäseee välillä masussa niin hirveästi.. poikaa käytin kylvyssä niin en meinannu ylös päästä:( toivottavasti hyvä merkki.. ainaki esikkoa odottaessa oli:)

Alan nukutteleen poitsua..

kaikille paljon +++++++++++++++++++++++

Vierailija
42/60 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva nähdä että täällä on paljon piinailijoita, ei tarvi sit yksin jännitellä...mulla piinat vaan sattuu kahdelle viikolle, kun noi kierrot on niin pitkiä...

Onko tiedossa jo testauspäiviä kenelläkään? Itse suunnittelin aluksi, että testaisin vasta viikon päästä maanantaina eli sillon olis kp40/33-42 tai sit voi käydä niin etten malta oottaa ja testaan ens torstaina jollonka ois kp36/33-42 ja sillon ois myös 14 päivää kulunut oviksesta...

Mitäs ootte mieltä, näkyskö jo torstaina plussa, kun on toi 14 päivää oviksestaki kulunu???

Oireitakin on, jos ei oikeita, niin ainakin kuviteltuja =)

Aina välillä tuntuu pieniä pistoksia alamasussa kummallakin puolen ja tänään on tuntunut tuolla alaselässäkin jotain, on myös turvonnut olo ja eilen tuli itku ihan tyhmästä asiasta, väsymys kova(eikö se aina ole..).

Apua! Alkaa jänskättään!

Kaikille plussaonnea!!

Taika kp30/33-42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli uudestaan, iltaa kaikille :)

En ees muista mistä äsken kirjoitin, ainakin siitä, että olen ollut nyt palstalla aika hiljainen, eli harmittaa vimppa kierto, kun ei tärppiä tullut kovasta yrityksestä huolimatta (touhattiin joka päivä oviksen aikaan). Meinaa tulla välillä uskon puute, mut pitää nyt yrittää tsempata taas tähän kiertoon.

Tari: Kiitos vinkistä, kysyn siis gyneltä josko voitas tarkistaa mun kilppariarvot.

Simpukankuori: Mä ihmettelnkin kuka oot ja miksi en muista sua! Mamitsuukkelin tottakai muistan, nyt pitää omaksua sun uusi imago :)

Täällä odotellaan ovista, mun lämpökäyräohjelmani ennustaa sen olevan ensi ke. Katsotaan nyt. Persona (hätäpäissään) laittoi eilen punaiset valot jo päälle, onhan toki valkkis vähän lisääntymään päin, mutta en usko oviksen tosiaan ennen ti-ke tulevan.

Plussasäteitä kaikille! Sori omanapanen viesti :I

T. Koralli73 kp 8/24-29 yk5

http://koralli.page.tl/

Vierailija
44/60 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisikohan plussia jo kohta tulla? Onko teillä todella elokuu silloin jo la?

Itse odottelen tätiä saapuvaksi suunnuntaina. Kunnon yritys alkaa vasta uuden kierron mukana. Varaslähtö on otettu vaikka tulosta en vielä odota. La:kin tulisi vielä olemaan heinäkuun puolella. Siihen malliin kuitenkin kiukuttaa, että täti varmasti lähestyy.

Äiti1972 yk1 kp27/~28

Vierailija
45/60 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yk vasta 0

Vierailija
46/60 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ensi viikolla voisi alkaa päiväpinoja vai mitäs mieltä muut olette? Itse en pääse aloittelemaan pinoja, kun olen netissä vasta iltamyöhällä, joten toivottavasti joku muu rohkaistuu.

Meikäläisellä on menossa kp 22/28. Siispä jännäys alkaa. Käytin oviksen bongaamiseen tässä kierrossa sekä tikkuja (joita oli jäljellä), että uutta ostamaani sylkitestiä. Olen sylkitestiin tyytyväinen, mutta oli sitä vaikea oppia lukemaan ja en olisi tajunnut, kuinka katsotaan ilman tuota samanaikaista tikuttelua. Ei ollut kauheasti yritystä oviksen aikaan. Aluksi oltiin molemmat miehen kanssa pitkiä päiviä ja väsyneitä. Oviksen jälkeen yritettiin jotain puuhastelua, mutta ehkä meni liian myöhäiseksi.

Mutta hienosti täällä muutkin alkaa piinailufiiliksiä kohti sähköistymään. Kohta päästään uumoilemaan, että kukahan on eka. Tulkaapa kertoilemaan tuloksia, kun aloitatte testailuja, niin jännätään yhdessä! Kaikenlaisia plussia toivotellen vauvakuumemerkeissä!

Nyt menenkin päivittelemään ilmoittautumislistaa, niin saadaan sekin ajantasalle.

marikko kp 22/28 ja yrityskierroksia piisaa melkein 2 vuoden ajalta

Vierailija
47/60 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli: juups, nimim. piti vaihtaa ku tuli jotain onkelmia edellisen kanssa..

Täällä kyyneleet silmissä nauranu tuota hauskat kotivideot, ei ainakaan itkettäny:D

Jotenki käy aika pitkäksi ja ajattelimpa laittaa nukkuun että on sitten huomen aamusta virkkuna poitsun kans(10kk)..

Juu mulla ainaki olis 1.8. la jos nyt olen raskaana.. olen siis ihan eka joka testailee:D tais siis testannu jo.. mutta vielähän se negaa näyttää.. vasta ens ti-to testaan.. en osta valmiiksi ku muuten ne tulee tehtyä heti;D

Huippaa välillä aika kovasti.. ei kiva.. Välillä ku laittaa istuun niin tuntuu että istuis joku päälle:D inhottavan tuntunen..

ette usko mutta tunnen haamupotkuja ja välillä kylmää nännissä.. niinku maitoa tihkus;D ja synnytyksestä on jo 10kk.. ne on alkanu nyt uudestaan,kyllä niitä sillon synnytyksen jälkee tunsi ihan kokoajan mutta nyt taas yhtäkkiä!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Olipas taas ON tekstiä mutta ei kai se mitään..

Paljon plussia kaikille++++++++++++++++++

Vierailija
48/60 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatuntoa kolkuttaa, kun menin sanomaan, että yk5 mulla ja tuntuu jo että meinaa väsyä yrittämiseen, kun taas sulla on yrityskiertoja jo niin monen monta takana. Sori. Tää on just tätä kun esikko aikanaan tärppäs ekasta kierrosta niin vaikka mä tiesin että nyt ei välttämättä tärppäis niin helpolla niin silti mä en tienny sitä.... skitso lause... tarkotan että järjellä tietty tajusin että ei se niin helpolla aina tärppää mut tunnetasolla en tajunnu :/ Vaikutti kait sekin että pari kaveriani joilla kans esikko tärppäs, jos ei heti niin niin melkis heti, ja niillä lähti kakkoset alulle samaa rataa. Siinähän ne nyt sit kyselee minultakin, että joko joko ja minä samaa tahtia pudistan päätäni.

Toisaalta yks kaverini on yrittänyt esikoista jo pari vuotta eikä vaan tärppää, eikä alustavis tutkimuksis oo löytyny mitään vikaa. On se vaan niin merkillistä miten elämä heittelee ja mitä rataa se kulkee.

Edelleen vilpittömästi toivon teille kaikille plussasäteitä!

Vierailija
49/60 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiukututtaa siihen malliin että taitaa täti tehdä tuloaan:)

voihan se tietty johtua siitäki että viime yön esikko kitisi ja unta saatiin n. 2h... väsyttää ja kaikki ärsyttää!!!!!!!!!

Näin heti aamusta omaa napaa.. antenni siitä:/

Mites muilla näin lauantai aamuna?

Olisko paremmin lähteny vkl käyntiin??

Kovasti kaikille plussasäteitä++++++++++++++++++++

Vierailija
50/60 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva ku aloitettas tosiaan päivä pinot ens viikolla..

nämä viikkopinot venyy välillä niiiin pitkiksi:D

Vierailija
51/60 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä esikko kiukuttelee minkä ehtii..

Harvinaisen rasittavaa.. ollaan pullot lopétettu ja vastike niin syö kokoajan jotaki, banaania,viilistä,kiisseliä jne... alkaa ruoat loppuun kaapista:D

Eikö ketään täällä???

Pitkä päivä... pääsis jo nukkuun niin kaikki hyvin..

Leivoin suklaakakun, vielä pitäis kreemi tehä päälle.. NAMI NAMI..:P

Vierailija
52/60 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon vaan niin laiska etten jaksa kirjautua sisään, että pystys kirjottaan =p

Täällä suunnassa on aika seesteistä, ollaan tytön kanssa kahestaan kotona niinku yleensäkin (mies töissä). Meillä on niin kiltti lapsi, että ihan turhan rauhallistakin on välistä, mutta pitää olla olla onnellinen siitä.

Pariin kertaan on tullut tänään melkeen itku(tyhmistä ja pienistä asioista) eli aikamoisen herkkyyskauden on iskeny päälle... Toivottavasti ois raskausoire bd, mut en halua ajatella että oisin raskaana, koska kuitenkaan en ole. Eipä tipu kovin korkeelta.

Taika kp31/33-42

Vierailija
53/60 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan eipä tänne ihmeempiä kuulu. Paitsi että tutkin kalenteria ja olin jotenki ihan sekoittanu näemmä päivät, en tajua miten, mutta se mun gynehän onkin jo ens viikolla!! Eli tiistaina tai keskiviikkona on luultavasti ovis ja gyne on torstaina. Sinne siis touhutippojen kera, jee jee... pitäsköhän jättää touhut keskiviikkona väliin...

Ihan hyvä toisaalta, jospa se näkis onko ovis tapahtunu, jos sillä on ultra käytössä siellä. Ja ehkä sais jo jotain lääkkeitäki tähän kiertoon, teroja ehkä? En tiiä, no katsotaan miten käy. Kilppariarvojakin mietin, että suostuiskohan pistään mut testattavaksi, nimimerkillä " vilukissojen vilukissa" .

Limat on lisääntymään päin, oliskohan se ovis jo tiistaina siis...

Ei tässä päässä nyt oikein liiku näemmä mikään ajatus, joten jätän enemmät tarinat sikseen.

Tärppejä kaikille toivotellen,

Koralli73 kp 9/24-29 yk5

Vierailija
54/60 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädin tuloa odottelen kuumeisesti. Vatsaa juilii ja paripäivää sitten kiukutti. Eiköhän se ole enää tuntien asia. Sitten pääsee vihdoin yrityskierto 1 käyntiin. Jee.

Nyt odottaa ruoanlaitto. Ensiviikkoon.

Äiti1972 29/~28 yk0

Vierailija
55/60 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten olen saanut hiivakierteen poikki (siis silloin kun ei ole raskaana) niillä suun kautta otettavilla lääkkeillä siten, että sen ottaa kuurina. Siten, että kerran viikossa ottaa yhden. Ja välillä hiiva tuntui itsellä liittyvän myös siihen, että mikä vaihe kiertoa on menossa. Puhkesi helposti aina pian menkojen jälkeen. Hiivahan voi tarttua myös mieheen. Ja mies voi siis tartuttaa sen takaisin. Ne apteekin rasvat hoitaa miehenkin ja auttaa ainakin minulla kutinaan, jos kutina pysyy vielä ulkosynnyttimissä.. Onneksi nyt on taas hiivakierre nujerrettu, ainakin toivottavasti.

).( kp 9/26-35. Ovulaatio lähestyy päivä päivältä, vaikka en tiedäkään milloin se tässä kuussa onkaan. Vielä en aio tikutella, koska tarkoitus on mennä joka toinen päivä tekniikalla koko kierto. Mietittiin miehen kanssa, että valitaanko parilliset vai parittomat päivät.. :) Pupuilu on kyllä taas kivaa ilman kumeja. Olen tässä ensimmäisen yrityskierron huumassa vielä itsekin.

Mukavaa sunnuntaita!

Vierailija
56/60 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Jopas täällä on jo säpinät käynnissä. Itse kun äsken vielä piinailin heinähippusta ja nyt kun täti sitten kuitenkin tuli, niin täytyy alkaa kuumeilemaan elokuun vauvaa. Jos tässä kierrossa tärppäis, ni la olis 26.8. Kiva onki nyt sitten kuumeilla loppukuun vauvaa, kun täällä on jo niin monilla jännät paikat. Ei oo siis niin tylsää mullakaan. :)

Mie tossa laskeskelin, että puoli vuotta ollaan meille toivottu toista lasta. Nyt alkoi 7. yrityskierto. Ei mikään pitkä aika vielä, mutta kyllä alkaa jo rassaamaan tämäkin. Meillä eka sai alkunsa heti, niin tää tärpin odottaminen alkaa jo käymään hermoille.. Sanoinki miehelle, että jos meille toinen lapsi suodaan, niin kolmas laitetaan tilaukseen sitten heti, kun vaan kroppa antaa myöten. Meillä kun haaveillaan kolmelapsisesta perheestä.

No, sais nyt edes se toinen alkunsa.

***plussasäteitä kaikille***

S kp 1/26-29

Vierailija
57/60 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sullahan sattuu hienosti se gynen aika, ja älä todellakaan jätä yritystä väliin sen gyne takia. mulla oli viime kierrossa ovis kp12 ja gyne kp 15 jossa selvis että ketarauhanen ei ole kasvanut toivotulla tavalla ja samantien aloitin ne terot ja loppu tarinanhan jo ennestään tiedät. että sikäli loistavaan saumaan tulee toi sun aika :)))

mie oon kans elänyt hieman varovaisesti tämän kierron kanssa ja on semmonen " luovuttanu" fiilis vaikka todellakaan ei olla yritetty pitkään, ihan hattua täytyy nostaa teille jotka jaksatte uskoa ja piinailla kuukaudesta toiseen. mutta siis ovista odotellaan, nyt kp 15 ja yleensä ovis ollu 12-15 ja nyt ei vielä kunnolla ole tulossa, hieman lupailua asian suhteen, mutta ei kunnon oireita ja mietinkin nyt että mitäköhän tekisin noitten terojen kanssa ne pitäs alottaa tänään mutta mutta ääköhän sit kokonaan ovis saapumatta jos jo nyt ne alotan, vai odottasinko pari pv ja katosin mitä tapahtuu, ovistestiin on lupaavasti toi viiva tummunut ja limatkin on bongattu mutta se mikä puuttuu on ne järejttömät kivut, pientä nippailua vaan..joka tapauksessa tästä kierrosta on tulossa pitkä kierto.

Vierailija
58/60 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikolla vois tosiaan alotella jo päiväpinoja?

Viu: hyvä jos hiiva nujertuu...itellä on kanssa ajoittain kausia jolloin sama riesa vaivaa urakalla. Koitan silloin välttää sokeria ja muuta mikä voi vaivaa pahentaa. Myös sellaset emätinpuikot mitkä tasoittaa ph:ta (?) on kuulemma käteviä naisten vaivoissa. En kyllä oo ite kokeillut vielä.

Kp 18/28-32 ja ovis hukassa ainakin lämpöjen mukaan, jotka edelleen sanoissa kuin alkukierrosta. Touhuilutkin jääneet vaivaiseen kolmeen kertaan miehen ei-niin-innostuneesta asenteesta johtuen, että tässä kierrossa taitaapi olla toiveet nollassa (tai melkein) :/

Seurailen kuitenkin jännittyynenä kellä tärppää *bd bd bd*...toivottavasti monella!

Vierailija
59/60 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 19/28-34 menossa, ovis-testi näytti plussaa torstaiaamuna(kp16) ja to-illasta tähän aamuun onkin sitten tehty parhaamme ;) Toivottavasti ei missattu vaikkei ehdittykään asiaan jo vähän aiemmin...Nyt sit vaan pitäis yrittää keksii muuta ajateltavaa seuraavaksi pariksi viikoksi...

Vierailija
60/60 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt viikon ajan yrittänyt ovista tikutella. Yksi päivä jäi väliin kun oli testit loppu, mutta joinakin päivinä olen tehnyt sen jopa kahdesti. Aina sama tulos: kunnon kontrolliviiva ja haalea testiviiva. Nyt menossa kp 19, ja mietin kannattaisiko vielä jatkaa tutkimuksia kun tuosta kierron pituudesta ei oikein ole varmuutta, voipi olla 29 tai sitten jopa 50 päivää, vai unohtaa koko ovistestailu jo tältä kierrolta?