Miksi niin moni nainen kantaa joululahjasuklaansa työpaikkansa kahvipöytään?
Kommentit (28)
Lahjanantaja on tarkoittanut lahjan lahjansaajalle, myös suklaan.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan mutta minä en suklaasta tykkää joten en sitä syö. Vien siis saamani suklaarasiat just sinne työpaikalle. Ja olen se hoikka joka ei kenenkään tuomisia edes kohteliaisuudesta maista.
Katsos näin voi hyvillä mielin kehua ettei syönyt lahjasuklaita. Vähän vain niiden 20 työkaverin töihin tuomasta rasiasta maisteli....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan mutta minä en suklaasta tykkää joten en sitä syö. Vien siis saamani suklaarasiat just sinne työpaikalle. Ja olen se hoikka joka ei kenenkään tuomisia edes kohteliaisuudesta maista.
Sama täällä. Tekis mieli motata niitä iänikusen suklaan lahjaksi kantajia. Suklaa, hyi mitä tinttaa. Olen kyllä maininnut, ettei minulle tarvitse tuoda mitään. Laitan ne eteenpäin, kuka vaan huolii.
Harvempi tuo muuta kuin suklaata. Salmiakki tai irtarit vois olla kiva piristys.
Se on vain tapa ettei kukaan luule että on oksentanut jouluherkut.
moni on jättänyt ostamatta koska fatzer tukee venejän armeijaa. jo 4v siten syyllisti sumalaisia kuluttajia joulu suklaissa öökerin kuvia sitten leipiin alku ihmisten kuvia
Haluavat suojella omia figuurejaan mutta ne jotka näin tekevät ovat useimmiten omalta osaltaan auttamattomasti myöhässä. T puolueettomana tarkkailijana asiaa havainnoinut kahvipöydän mies.