Miksi niin moni nainen kantaa joululahjasuklaansa työpaikkansa kahvipöytään?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni kantaa läskinsä kahvi- ja ruokapöytiin hiukan liian usein. Reippaasti lenkille vaan, hus! Joulu =/= tekosyy.
Et kysymykseen vastannut?
No tuodaan jopa työpöydälle vaikka suklaata en syö.
Koska se ei ole hyvää, mutta töissä menee paremman puutteessa kaikki.
Toivottavasti mahdollisimman moni!
Hyvä. Roskiinko ne pitäs heittää? Mukava mutustaa suklaita kahviossa ja katsoa kun vaa'an viisari kiertyy myötäpäivään. Vuodenvaihde on oikein mukavaa aikaa olla bulkilla.
Miksi mikään ei kelpaa? Jos et tuo mitään kahvipöytään, olet pihi ja läski valas, mutta jos tuotkin jotain, on sekin väärin ja toit vaan jotain ylijäämä suklaita työporukalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni kantaa läskinsä kahvi- ja ruokapöytiin hiukan liian usein. Reippaasti lenkille vaan, hus! Joulu =/= tekosyy.
Et kysymykseen vastannut?
On se vastaus siinä.
Toivovat että hoikat naiset söisivät niitä ja lihoisivat. Suklaata töihin tuovat naiset ovat usein itse pyöreitä.
Kielletään kokonaan joulut ja suklaat, kun on niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivovat että hoikat naiset söisivät niitä ja lihoisivat. Suklaata töihin tuovat naiset ovat usein itse pyöreitä.
Olen huomannut päinvastoin. Hoikat naiset ovat niitä muiden lihottajia. Kotonaan järjestettävillälasten synttäreillä ja muissa juhlissa on herkkuja pöydät notkollaan, mutta itse syovät "vasta illalla". Tuputtavat lisää mättöä koko ajan ja toivovat toisten lihovan. Itse syövät päivänpäätteeksi puoli porkkanaa, etteivät liho.
Ihan sama, mutta ei tarvitse loukkaantua, jos niitä ei syö. En syö, ja väkisin tuodaan sitten ihan työhuoneeseen.
Jos on saanut työpaikalla joululahjaksi niin tapoihin kuuluu jakaa työyhteisölle.
Muuten lahjaa voi pitää korruptiona.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita suklaarasioita ollut laajasti tarjolla jo lokakuusta lähtien ja jos joku saa niitä vielä monta kappaletta joululahjaksi, niin ei yhden suklaakohvehtirasian vieminen työpaikalle ole mikään suuri uhraus vaan reilu ele.
Vierailija kirjoitti:
Tai jollekin on tullut suklaan syömisen kiintiö täyteen hyvissä ajoissa jo ennen joulua.
En pidä makeasta mutta kukaan ei huomaa eikä ketään kiinnosta. Saan aina vain suklaata lahjaksi toisin kuin miespuoliset kollegani. Jos yhdelle kehtaan sanoa etten syö suklaata niin seuraava antaa lahjaksi suklaarasian. En halua vaikuttaa kiittämättömältä. Kyllä ne suklaat joku aina syö pois, joskus jopa miehet.
Ettei liho? Syöttää ne tädeille ja sedille.