Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu kun ystävä saa mieheltään lahjaksi timanttikorun ja seksikkäitä alusvaatteita ja oma miehesi ostaa sinulle imurin?

Vierailija
23.12.2022 |

Miten on

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän kahden vaiheilla siinä pidänkö suomalaisia naisia vilpittömästi vaatimattomina vai eikö pidetä itse niin arvokkaana, että uskataan toivoa luksusta. Kaikilla timantteihin ei tietenkään ole varaa, mutta tarkoitan tässä luksuksella jotain turhaa ja ilahduttavaa, eli ei arki-edellä kodinkoneita, esimerkiksi. Esimerkiksi kaiverrettu korurasia voi olla luksusta ja maksaa noin 50e.

Entä jos turha tavara ei ilahduta? Meitäkin on.

Itse ottaisin sitten mielellään esimerkiksi hierontalahjakortin. Tarkoitus kuitenkin että lahja on jotain ylimääräistä. Eihän se ole mikään lahja jos imuri on rikkoutunut ja joka tapauksessa pakko hankkia. Ja jos ei ole rikkoutunut, niin sitten sekin on turha.

Vierailija
62/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuri, esim. Dyson ja ahkera mies siivoamassa on parempi kuin sopimattomat alusvaatteet. Hyväthän maksavat satoja euroja. Marie Jo yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, en oikeastaan usko että miehet toivoo naista joka haluaa lahjaksi imurin ja kilpailee sillä miten vähän turhamainen on. Loppujen lopuksi miehet tykkää siitä että saavat hemmotella naista ja että nainen tykkää siitä turhasta hemmottelusta ja arvostaa miestä kun saa sitä.

Vierailija
64/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisi siitä että mieheni tuntee minut (ja siivousinnostukseni) ja haluaisi ilahduttaa minua käytännöllisellä lahjalla. ;D

Ja usein muistuttaa että ilman hepeneitä on vielä parempi, joten mitä sitä suotta niihin tuhlaamaan. :D

Korut ei ois mun juttu yhtään! :<

Vierailija
65/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imuri, esim. Dyson ja ahkera mies siivoamassa on parempi kuin sopimattomat alusvaatteet. Hyväthän maksavat satoja euroja. Marie Jo yms.

Eli sinulle ei mitään ja mies ostaa itselleen imurin? Tuollahan nyt voi tavallaan oikeuttaa minkä tahansa ostoksen. Mies ostaa itselleen työkaluja auton renkaiden vaihtoon ettei sinun tarvitse vaihtaa, ruohonleikkurin tai lumilingon ettei sinun tarvitse leikata ruohoa tai kolata lunta. Mutta entä jos hän haluaisi jotenkin osoittaa että on ajatellut sinua ja haluaa jotenkin osoittaa sen?

Vierailija
66/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen miehestä joka tuntee minut. En välitä hepeneistä ja en käytä koruja. Hänet tuntien imuri ei olisi mikään perus vehje, vaan joku oikeasti tehokas ja todennäköisesti robotti (kun sitä ei vielä ole).

Vierailija
67/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on vähän jatkoa siihen kun suomalaista naista kehuu, että onpa kiva takki tms. Niin hän vastaa heti että tämä vanha retkula. Ei osata ottaa vastaan kehuja eikä oikein muitakaan huomionosoituksia.

Vierailija
68/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa varmaan radikaalilta, mutta luultavasti eroaisin. En edes tiedä miten olisin päätynyt suhteeseen ihmisen kanssa joka ostaa lahjaksi minulle imurin. Timantit ottaisin noista kolmesta ehdottomasti, ne ovat ajattomia eivätkä menetä arvoaan.

Vierailija
69/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko av-mammat tosiaan sitä mieltä, että imuri on ok lahja?

No ei se ainakaan huonompi ole kuin orjatyöllä louhitut timantit tai esineellistävät hepenet.

Minun mielestäni hyvä lahja on sellainen, johon on löydetty lahjansaajasta joku hieman spesifimpi ominaisuus kuin sukupuoli.

T. Mamma.

Timantteja tehdään Suomessa myös laboratorioissa, en haluaisi itsekään veritimanttia. Terv. Se kuka sai timanttiriipuksen.

Vierailija
70/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies imuroi, joten tuskin ostaisi mulle imuria. Timanteista en ole järin kiinnostunut, mutta kivat alusvaatteet on tietty kivat 🤔 ja voi mulle koruja ostaa, ei siinä, mutta timantit on ehkä turhia.

Vierailija
71/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä pohjimmiltaan ole kyse siitä onko se nyt juuri imuri tai timantti, vaan siitä miten teihin suhtaudutaan. Persoonana ja henkilönä joka ansaitsee jotain turhaakin hemmottelua, jota oikeasti halutaan ilahduttaa, vai vain arkisena hahmona jolle voi antaa jonkun tarve-esineen joka olisi hankittu muutenkin, eli ei oikeastaan edes anneta mitään. Ja te pöntöt ette huomaa eroa siinä miten teitä kohdellaan, kun on niin kiire todistella että ette ole turhamaisia.

Tiedän aivan hyvin ilman lahjojakin miten minuun suhtaudutaan. Mieheni tietää mitä ajattelen jostain seksikkäistä alusvaatteista. Se saisi minut tuntemaan oloni, että tarkoitus on olla kaunis seksiä varten, koska tavallisesti en ole sitä muka muuten. Minua hemmotellaan usein monin eri tavoin ja siksi imuri ei ole mikään kynnyskysymys millään tavoin. Jos mieheni olisi kuullut kuinka valitan jostain huonosti toimivasta kodinkoneesta, se on ehjä ja siksi en viitsi käyttää rahojamme siihen ja ostaa lahjaksi jonkun huippu hyvän koneen, se tekee minut vain iloiseksi. Pääsen eroon siitä vanhasta surkeasta, eikä tarvitse miettiä edes sen uuden hankintaan liittyviä kysymyksiä.

Tiedän, että toisista joku jalkahoito tai kosmetologikäynti on hemmottelua, mutta minusta se ei vaan ole. Vieras ihminen hipelöi naamaani tai jalkojani. Ei kiitos. Ei tunnu yhtään kivalta.

Ei ole mitään, mitä en voisi hankkia muutenkin. Ihan arkenakin kävelen lukemattomien hepeneliikkeiden ohi ja kaikenlainen muu turha tavara on vain tiellä ja vuosien varrella vaan kerääntyy laatikoihin.

Ilahduin asioista, joista on hyötyä ja helpottaa elämääni.

Vierailija
72/91 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa

Vierailija
73/91 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko av-mammat tosiaan sitä mieltä, että imuri on ok lahja?

No ei se ainakaan huonompi ole kuin orjatyöllä louhitut timantit tai esineellistävät hepenet.

Minun mielestäni hyvä lahja on sellainen, johon on löydetty lahjansaajasta joku hieman spesifimpi ominaisuus kuin sukupuoli.

T. Mamma.

Timantteja tehdään Suomessa myös laboratorioissa, en haluaisi itsekään veritimanttia. Terv. Se kuka sai timanttiriipuksen.

tekotimantit tai lasiset on parhaita imurin jälkeen LOL

Vierailija
74/91 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa varmaan radikaalilta, mutta luultavasti eroaisin. En edes tiedä miten olisin päätynyt suhteeseen ihmisen kanssa joka ostaa lahjaksi minulle imurin. Timantit ottaisin noista kolmesta ehdottomasti, ne ovat ajattomia eivätkä menetä arvoaan.

Eipä ole hääppöisellä pohjalla aun avioliittosi, jos eroaisit saadessasi lahjaksi imurin. Timantit ovat jäänne menneisyydestä. Missä käyttäisit timanttejasi? Töissä? Kotona?

Vierailija
75/91 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vaivautunut jos mies ostaisi minulle seksikkäät alusvaatteet. Käytän kyllä seksikkäitä alusvaatteita, mutta ostan ne itse koska silloin saan sovittaa niitä ostovaiheessa. Olisi hyvin kiusallista pistää päälle sovittamatta ostetut alusvaatteet ja esitellä niitä miehelle.

Vähän sama on korujen kanssa. Mielestäni koru ei ole kovin  hyvä lahja kenellekään, koska samalla saajalla on vähän kuin velvollisuus näyttäytyä julkisesti kyseisen korun kanssa, vaikka ei edes pitäisi siitä.

Minun mieheni ostaa käytännöllisiä lahjoja, mikä on mielestäni ihanaa koska itse en ole kovinkaan tekninen enkä ymmärrä juuri mitään mistään laitteista. Olen saanut häneltä mm. tietokoneen, kuivurin, monitoimikoneen ja pleikkarin. Hänellä on tapana kuunnella pitkin vuotta mitä sanon ja mitä minulta puuttuu. Hyviä lahjoja kaikki!

Vierailija
76/91 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lahja. Miehellä seisoo vaikkei mulla ole horohepeneitä. Voin jo kuvitella hänet imuroimassa täysi seisonta päällä.

Vierailija
77/91 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdun, en pidä koruista enkä seksikkäistä hepenistä. Uudelle imurille sensijaan on käyttöä koska nykyinen imurimme on jo tosi vanha.

Vierailija
78/91 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole hääppöisellä pohjalla aun avioliittosi, jos eroaisit saadessasi lahjaksi imurin. Timantit ovat jäänne menneisyydestä. Missä käyttäisit timanttejasi? Töissä? Kotona?

?? Minä käytän timanttikorvakoruja joka päivä. Outo ajatus, että ne olisivat vain erityistilanteisiin. Millaisia koruja sinä sitten oikein käytät päivittäin?

Vierailija
79/91 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timantit ei suinkaan ole ikuisia, vaan tässä meidän elämän ilman paineessa muuttuvat ajan saatossa takaisin hiileksi :)

Vierailija
80/91 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka perhana haluaa imurin lahjaksi? Joku köyhä vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi