Miltä tuntuu kun ystävä saa mieheltään lahjaksi timanttikorun ja seksikkäitä alusvaatteita ja oma miehesi ostaa sinulle imurin?
Kommentit (91)
Ei kiitos persvakonaruille!
t: Sloggi- mamma
Jännittää kyllä kun uusi mieskaveri ja mainitsi että on ostanut pari lahjaa. Entinen mies ei ostanut ikinä mitään, minään päivänä, vaikka minä ostinkin. Saa nähdä. Oisin ollut kiitollinen mistä tahansa. Nytkin tulen olemaan.
Sain itse kultaketjuisen timanttikaulakorun ja se on todella kaunis. Miehelläni oli syksyllä iso palkankorotus, joten uskalsin suoraan pyytää kyseistä korua ja mieheni hankki sen minulle 😊 Ollaan alettu tapailemaan molemmat vähävaraisina opiskelijoina, eli rahan perässä ei olla pariuduttu, ennen kuin joku ehtii sitä ehdottamaan.
En tykkää hepenistä, ne on yleensä aina jotain hiostavaa tekokuitua tai omituisen mallisia. Olen ostanut yhden silkkiyöpaidan itse itselleni, mutta nukun kuitenkin mieluiten ilman mitään kiristäviä olkaimia tms. Korujakaan en käytä yleensä. Joten ei harmita.
Tosin en käytä juuri imuriakaan, mies meillä imuroi.
No mikä olis kiva: pari hyvää dekkaria, pullo hyvää Amaronea, mökkiviikonloppu jossain täydellä cateringilla...
En haluaisi timanttikoruja tai hömppäalusvaatteita, mieluummin jotain järkevää. Ei olla rikkaita, vaikka ihan omillamme toimeentulevia kyllä, en haluaisi, että perheemme rahoja tuollaiseen tuhlataan.
Ollaan sovittu, että ostetaan miehen kanssa toisillemme max 20e lahjat, jotain järkevää käyttötavaraa. Itse ostin miehelle collegehousut, koska kaikki entiset jo huonossa kunnossa, on puhunut että kaipaisi uudet.
Mies usein ostaa mulle jotain hiusnaamioita yms, joista tietää minun pitävän, ja pitkien hiusteni niitä tarvitsevan, mutta en arkena itse raaski ostaa mitään lidlin shampoota kalliimpaa.
Olen vähän kahden vaiheilla siinä pidänkö suomalaisia naisia vilpittömästi vaatimattomina vai eikö pidetä itse niin arvokkaana, että uskataan toivoa luksusta. Kaikilla timantteihin ei tietenkään ole varaa, mutta tarkoitan tässä luksuksella jotain turhaa ja ilahduttavaa, eli ei arki-edellä kodinkoneita, esimerkiksi. Esimerkiksi kaiverrettu korurasia voi olla luksusta ja maksaa noin 50e.
Yhteisestä sopimuksesta ei lahjoja. Me asustellaan kesät Norjassa, mieluummin säästetään siihen.
Mieheni ostaa "minulle" "lahjaksi" konjakkipullon.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän kahden vaiheilla siinä pidänkö suomalaisia naisia vilpittömästi vaatimattomina vai eikö pidetä itse niin arvokkaana, että uskataan toivoa luksusta. Kaikilla timantteihin ei tietenkään ole varaa, mutta tarkoitan tässä luksuksella jotain turhaa ja ilahduttavaa, eli ei arki-edellä kodinkoneita, esimerkiksi. Esimerkiksi kaiverrettu korurasia voi olla luksusta ja maksaa noin 50e.
Varomattomuudesta en tiedä, mutta en haluaisi lahjaksi mitään turhaa. Mutta kyllä kunnollinen kodinkone minua voisi hyvin ilahduttaa ja voi mennä luksuksenkin puolelle (on esimerkiksi kalliimpi ja tehokkaampi kuin mitä olisin itse ostanut).
Eivät naiset halua alusvaatteita mieheltä lahjaksi automaattisesti, se on kuin kehotus että naisen pitäisi miellyttää miestä vain makkarissa ja olla hiljaa, suukapula suussa. Timantti on taas makukysymys. Imuroidaanko se mies sillä imurilla säiliöön, eli nainen tulee miehen vaatteita kohti imuri kädessä.
Minä sain eksältä aina just timantteja ja seksyvaatteita. Erottiin niin myin timantit, nettosin n. 37 000 €, alusvaatteet myin miehille käytettynä, nettosin liki 5000 €.
Hyvin on aivopesty iso osa kansasta luulemaan että imuri ois parempi lahja (eikä vain huonosti peitelty velvollisuus) kuin jokin kaunis ja täysin kodinhoitoon liittymätön juttu. :D
Vierailija kirjoitti:
Voi ostaa imurin minulel, muyya sen jälkeen miehen seksielämö tulee oelmaan kyrsönsä imettämisyä imurissa, ksoka mimä lopeyan antamisen.
Korkki kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ostaa imurin minulel, muyya sen jälkeen miehen seksielämö tulee oelmaan kyrsönsä imettämisyä imurissa, ksoka mimä lopeyan antamisen.
Korkki kiinni.
Ei johdu siitä vaan kosketusnäppåä8nisyl on riki.
Pitäisin ystävääni vähän bimbona. Tietynlaiset naiset tarvitsevat tuollaista egopönkitystä kauneussaralla. Mä en.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain eksältä aina just timantteja ja seksyvaatteita. Erottiin niin myin timantit, nettosin n. 37 000 €, alusvaatteet myin miehille käytettynä, nettosin liki 5000 €.
Minulta karjasi tuo, piti välähti kirjoittaa, että sijoitin 40 000 €, viimeksi kun katsoin, arvo oli 47 000 €.
Ovatko av-mammat tosiaan sitä mieltä, että imuri on ok lahja?
Seksistisiä lahjoja kaikki kolme.
En tiedä, ei tapahdu tollasta. Kerro sinä?