Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu kun ystävä saa mieheltään lahjaksi timanttikorun ja seksikkäitä alusvaatteita ja oma miehesi ostaa sinulle imurin?

Vierailija
23.12.2022 |

Miten on

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan sama antaa naisille lahjaksi muutama risu kun suuttuvat jokatapauksessa kaikesta...

Vierailija
82/91 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ei ole tullut vastaan tuollaista tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä, että imuri oli rikki ja uusi tarvittiin tilalle. Koruja minulla on jo yllin kyllin muutenkin. Eikä naapurin tai ystävän saamat lahjat herätä minussa mitään kummempia tuntemuksia. Sanon toki, jos esittelee roippeitaan "ihanat, wau tai jotain".

Vierailija
84/91 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miksi tarvitsisin timanttikorun tai hepenien ostamiseen (jos sellaisia ylipäätään käyttäisin) yhtäkään miestä.

Elämässäni kun sellaista taakkaa ja riesaa ole, olen ollut viisas ja jättänyt sen virheen tekemättä.

Minulla on hyvä ammatti ja työpaikka ja vakaat riittävät tulot. Ostan jos haluan itse vaikka sen korun, mutta kun  niistä  en niin perusta  kauppaan jää nekin.

Myöskään imurin ostoon en miestä tarvitse, liikkeessä osaavat neuvoa jos jotain kysyttävää on.

En vaihda vapaata elämääni timantteihin enkä hepeniin enkä myöskään imureihin. Saati miehiin.

Vierailija
85/91 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen imurista. Alkaa tuo oma imuri jo olla sen verta vanaha..

Vierailija
86/91 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
87/91 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu imurista. Jos se on käytännöllinen ja toimii asunnossamme. Peitto heiluu loistavasta valinnasta.

Jos huono lähtee takaisin kauppaan ja peitto heiluu silti makkarassa.

Timanteilla en mitään tee. Emme käy juhlissa joissa asusteena toimisivat loistavasti.

Ottaisin ennemmin peruskorun ja villasukat.

Ystävän miehen lahjat taas. Jos ne menee sille joka niitä arvostaa, sit on ihanaa. Mut Justiinalla saattaa kaulin heilua peiton sijasta.

Vierailija
88/91 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain tiedoksi miehille, että ne alusvaatteet tuossa ovat huonoin idea kaikista. Harva mies osaa ostaa hyviä naiselle mieluisia alusvaatteita, ja on epäkohteliasta ostaa toiselle lahja, joka oikeasti tulee itseä varten (=seksikkyys).

Se, mikä on hyvä lahja, riippuu sitten siitä naisesta, ja sikäli se oma puoliso kannattaa opetella tuntemaan. Joku tykkää kirjoista, joku käsityötarvikkeista, jne.

Vierailija
89/91 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousvälinesetti naiselle lahjaksi on kuin vaihtoteräsarja kodin yleiskoneelle xD

Vierailija
90/91 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa varmaan radikaalilta, mutta luultavasti eroaisin. En edes tiedä miten olisin päätynyt suhteeseen ihmisen kanssa joka ostaa lahjaksi minulle imurin. Timantit ottaisin noista kolmesta ehdottomasti, ne ovat ajattomia eivätkä menetä arvoaan.

Eipä ole hääppöisellä pohjalla aun avioliittosi, jos eroaisit saadessasi lahjaksi imurin. Timantit ovat jäänne menneisyydestä. Missä käyttäisit timanttejasi? Töissä? Kotona?

Kyse on siitä ajatusmaailmasta mikä päässä liikkuu jos ostaa vaimolleen lahjaksi kodinkoneen. En minäkään ostaisi miehelle lahjaksi uunia tai jääkaappia. Ne ovat kodin perusvälineistöä ja kaikkien käytössä. Ihan niin kuin imurikin. Elämäni ei rajoitu pelkästään työhön ja kotiin, ja timantteja voi pitää kaikkialla. Itse olet jäänne menneisyydestä.

Vierailija
91/91 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinkoneet ja alusvaatteet ei vät ole lahjatavaraa, koruja vain niille, jotka niitä käytät.

Haaskuuseen menee miehen rahat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän