Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu kun ystävä saa mieheltään lahjaksi timanttikorun ja seksikkäitä alusvaatteita ja oma miehesi ostaa sinulle imurin?

Vierailija
23.12.2022 |

Miten on

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko av-mammat tosiaan sitä mieltä, että imuri on ok lahja?

No ei se ainakaan huonompi ole kuin orjatyöllä louhitut timantit tai esineellistävät hepenet.

Minun mielestäni hyvä lahja on sellainen, johon on löydetty lahjansaajasta joku hieman spesifimpi ominaisuus kuin sukupuoli.

T. Mamma.

Vierailija
42/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timantteja sen olla pitää! Ne eivät menetä arvoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykkäisi:( Imurin voi ostaa muuten vain. Lahja pitää olla henkilökohtainen.

Vierailija
44/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olisin tykännyt hepenistä ja timanteista. Nyt vanhana olen huomannut, etten tarvitse niitä, mutta imuria kyllä.

Vierailija
45/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurin saaja on tarpeeksi houkuttelevan seksikäs jo valmiiksi.

Vierailija
46/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut imurin ja aloitin imuroinnin heti jouluaattona. Oli oikeastaan tosi kivaa kun kerrankin oli hiljainen imuri, joka imuroi hyvin. En oikeastaan käytä muuta kun vihki ja kihlasormusta, joten en oikein tarvitse timanttikoruja ja seksikkäät alusvaatteet aiheuttavat vain stressiä. Ne kun sitten pitäisi vissiin myös laittaa päälle ja itse haluan vain valkosia ja kokopuuvillaisia.

Mielummin kodinkone ja sitten ostan itse alennusmyynneistä mieleiset vaatteet ja korut joulun jälkeen. Olen saanut myös hienon sähkövatkaimen ja tehosekoittimeen. Oikein kivoja ja mieleisiä.

Joten tuntuu kivalta ja toivon, että ystävä on yhtä iloinen omasta mieheltään saamasta lahjasta.

Vierailija
47/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin erittäin tyytyväinen imuriin, en osaa käyttää koruja ja hepenet näyttää tällaisen obeesin päällä korneilta.

Eli ei herättäisi kateutta.

Vierailija
48/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän kahden vaiheilla siinä pidänkö suomalaisia naisia vilpittömästi vaatimattomina vai eikö pidetä itse niin arvokkaana, että uskataan toivoa luksusta. Kaikilla timantteihin ei tietenkään ole varaa, mutta tarkoitan tässä luksuksella jotain turhaa ja ilahduttavaa, eli ei arki-edellä kodinkoneita, esimerkiksi. Esimerkiksi kaiverrettu korurasia voi olla luksusta ja maksaa noin 50e.

Asun maassa, jossa noiden näyttävien korujen kanssa ei viitsi mennä minnekään. Ostin jopa vihkisormuksen tilalle arkikäyttöön terässormuksen. En halua kallista isoa autoa, koska se on naarmuilla kuitenkin lähes heti, eikä mahdu parkkiruutuihin ja monesti ei edes kaikilla teillä liikkumaan. Minua ei turhat tavarat kauheasti ilahduta, eikä nämä elämysjutut. Ei kiinnosta mennä hierontaan, ei kosmetologille, eikä kampaajalle. En vaan pidä siitä.

Minusta on luksusta, että ne kodinkoneet toimivat ja ovat laadukkaita. Hyvästä imurista on iloa vuosiksi, toisin kun joku korurasia, jolle on löydettävä paikka mihin sen asettaa.

Vierailija
49/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna moni mamma saa imurin LOL

Vierailija
50/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaate on se että ei lahjaksi sellaista mikä täytyy muutenkin hankkia. En arvostaisi imuria. Todennäköisesti tulisi itku pettymyksestä ja paha mieli lahjan antajallekkin.

Vierailija
51/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille pitää kertoa mitä haluaa, ei ne mistään vihjailuista tajua.

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
52/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille pitää kertoa mitä haluaa, ei ne mistään vihjailuista tajua.

Sitä saa mitä tilaa.

Jotkut tajuaa, jotkut ei. Kysehän on siitä miten paljon kiinnostaa. Jos on oikeasti rakastunut niin kuuntelee toista tarkkaan ja painaa mieleen kun toinen ihastelee jotain tai haaveilee jostain. Jos ei ole niin kiinnostunut toisen jutuista, niin nuo menee ohi.

Vierailija
53/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä timanteista, ja alusvaatteeni haluan ostaa itse. Mies hoitaa kotityöt muutenkin, joten imuri olisi lähinnä lahja hänelle itselleen.

Vierailija
54/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsisin uuden imurin, niin olisin tosi tyytyväinen. Jos en tarvitsisi, miettisin että miksi on tällaiseen rahojaan tuhlannut. Samaa miettisin alusvaatteista. Korujakaan en käytä, parit on juhlia varten ja ne riittää.

Vierailija
55/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen saa krääsää

Vierailija
56/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään. En välitä timanttikoruista ja mielummin ostan alusvaatteeni itse.

Vierailija
57/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä tuntuisi. Osaan ostaa sloggini itse, timantit aiheuttaisi stressiä (just ja just olen sopeutunut vihkisormuksen minitimantteihin), mutta hyvä imuri tuottaa iloa viikottain!

Vierailija
58/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän kahden vaiheilla siinä pidänkö suomalaisia naisia vilpittömästi vaatimattomina vai eikö pidetä itse niin arvokkaana, että uskataan toivoa luksusta. Kaikilla timantteihin ei tietenkään ole varaa, mutta tarkoitan tässä luksuksella jotain turhaa ja ilahduttavaa, eli ei arki-edellä kodinkoneita, esimerkiksi. Esimerkiksi kaiverrettu korurasia voi olla luksusta ja maksaa noin 50e.

Minustakin jotenkin ankeaa tämä puhe siitä että imuri on ihan ok lahja. No miksei sitten vaikka setti johon kuuluu tiskiharja, mäntysuopaa ja ämpäri. Toivottavasti oma mieheni ei koskaan ala suhtautumaan minuun noin välinpitämättömästi, edes vaikka itse suhtautuisin itseeni niin.

Vierailija
59/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos turha tavara ei ilahduta? Meitäkin on.

Vierailija
60/91 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä pohjimmiltaan ole kyse siitä onko se nyt juuri imuri tai timantti, vaan siitä miten teihin suhtaudutaan. Persoonana ja henkilönä joka ansaitsee jotain turhaakin hemmottelua, jota oikeasti halutaan ilahduttaa, vai vain arkisena hahmona jolle voi antaa jonkun tarve-esineen joka olisi hankittu muutenkin, eli ei oikeastaan edes anneta mitään. Ja te pöntöt ette huomaa eroa siinä miten teitä kohdellaan, kun on niin kiire todistella että ette ole turhamaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä