Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
181/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa kirjoitti:

Itse olen naimisissa 32 vuotiaan naisen kanssa ja molemmille maistuu hyvin. En voisi edes kuvitella olevani ikäiseni naisen kanssa. T. Mies 49

Noh, parin vuoden päästä ei ota enää eteen. Koita nyt siis riipiä ilo irti kun vielä pystyt. :D

Minä en voisi kuvitella vanhempaa ukkoa itselleni.

N34

Vierailija
182/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa lukea katkerien ja kateellisten naisen kommenteja tässä ketjussa :D

mies voi siittää lapsen vielä vaikka 70+ ikäisenä

Ehkä voi, mutta ei kyllä kannata jos haluaa terveitä lapsia.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000006107934.html?share=34a880406072e42c8d…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pappa kirjoitti:

Itse olen naimisissa 32 vuotiaan naisen kanssa ja molemmille maistuu hyvin. En voisi edes kuvitella olevani ikäiseni naisen kanssa. T. Mies 49

Joku isäkompleksi siis sun vaimolla. Ei ole normaalia "nauttia" tuommoisesta ikäerosta. Joutuu omaishoitajaksi. 

Niin. Kun vaimo on 50 , niin omaishoito alkaa. Kuka jaksaa. Voi kestää vaikka 10 vuotta. Hoidat höperön ukon ja käyttää töissä. Loppuvaiheessa on vuodepotilas

Kuinka paskassa kunnossa kuvittelet miesten olevan? Voi olla tämän miehen olevan virkeä vielä ysikymppisenä. Sitten voi vaimolla olla jo muistisairaus.

Vierailija
184/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorille olet pappa.

Jos tuonikäinen on pappa, niin mikä se oikea +70v pappa sitten on nuorille? On käsitteet nyt haussa joillain....

Pappa tarkoittaa isoisää ja kyllä 48v alkaa jo olla siinä iässä, että voi olla lapsenlapsia. Ne 75+ ihmiset on sitten vanhuksia tai ikäihmisiä tai ikääntyneitä.

Vierailija
185/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa joulun kunniaksi lopettaisitte tekin kaikki toistenne pilkkaamisen.

Kaiken ikäiset miehet ja naiset ovat hyvää seuraa, jos he ovat sisältä kauniita. Hyvä käytös ja hyvä tahto on arvokkaampaa kuin mikään ikä tai ihon sileys.

Hyvää joulua kaiken ikäisille! <3

Lopettaisimme toistemme pilkkaamisen?

Mille palstalle luulit tulleesi?

Tämähän on naisvaltainen palsta, joten ihan normi käytöstä

Vierailija
186/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menes pappa bingoon sieltä!

Palstan mummothan siellä käyvät, jos palstailuiltaan ehtivät.

Vierailija
187/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ite olen just 50v nuori miehenalku. Pörrään nuorisobaareissa ja pukeudun nuorekkaasti. Vähän sillain TaunoPeltosmaisesti ja EskoEerikäisesti nuorekkaan maskuliinisesti koristeellisiin farmareihin ja paitoihin. Olen myös laittanut kynsilakkaa koska se nuorentaa kivasti. Ei ole ongelmia jututella nuorempia naisia! Olkaa te mammat vaan mummoja siellä tunnelissa mutta mies on nuori vielä alle 70 v! Mullakin vielä parikytä vuotta nuorisomestoissa flaksia!

No jos ei tällä irtoa,niin ei sitten millään. Itse ainakin naisena olen tälläisen edessä ihan sulaa voita :) Ketäpä ei kiinnostaisi mies,joka pukeutuu tuollaisiin vetimiin ja vieläpä kynnetkin laittanut :)

No, joku sentään myöntää että olisi vetoa jos vaan tavattaisi. En ymmärrä mikä himo muilla on koittaa dissata. Kuiteskin on flaksia usein niin ei voi kun olla tyytyväinen vaikkei missin mitoissa enää näin keskiikäisenä olekaan! Mutta oikeella tyylillä ja herrasmiehenä ihan kuin isoDee niin kyllä nuoremmat naiset vaan innostuu!

Vierailija
188/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sukusolut vanhenee, joten papparaisten kannattaa jättää lisääntymishaaveet nuoremmille, ettei tule kuspäitä mukuloita.😂

Vierailija
189/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli isoisä 46-vuotiaana. Oli hienoa hakea poikaa tarhasta, kun hän huusi jo kaukaa:"PAPPA!" Nyt tuo poika on jo 21-vuotias armeijan käynyt opiskelija. Toisen kerran tulin papaksi 49-vuotiaana. Oma eka liitto kariutui sittemmin, mutta menin vielä 63-vuotiaana uudestaan naimisiin. Vaimo oli silloin 46-vuotias. Omasta mielestäni aina on hyvä ikä elää, ja haikailu johonkin muuhun on pelkkää ajanhukkaa.

Vierailija
190/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ite olen just 50v nuori miehenalku. Pörrään nuorisobaareissa ja pukeudun nuorekkaasti. Vähän sillain TaunoPeltosmaisesti ja EskoEerikäisesti nuorekkaan maskuliinisesti koristeellisiin farmareihin ja paitoihin. Olen myös laittanut kynsilakkaa koska se nuorentaa kivasti. Ei ole ongelmia jututella nuorempia naisia! Olkaa te mammat vaan mummoja siellä tunnelissa mutta mies on nuori vielä alle 70 v! Mullakin vielä parikytä vuotta nuorisomestoissa flaksia!

Ootko myös blondannu tukkasi tauskimaisesti? Vanhentua ja saa näyttämään elähtäneeltä. Ja kunsilakka miehellä.....homofibat.

No itseasiassa en ole kun juuri tummentanut harmaat hiuksista ja parrasta piiloon aika sellasesti RasmuksenLauristi aika mustalla. Ei se nyt ihan luonnolliselta näytä mutta ei tarttekaan! Ja ei siinä homoilua ole kun sehän on nykyään rokkia että on kynsilakkaa miehelläkin. Ja eihaittaa ettei ole sikspäkkiä vaan muodokkaampi vartalo kyllä silti tällä nuorekkaalla tyylillä saa seuraa ja kyllä kelpais sullekin kun tavattais!

Anteeksi, mutta nuoremman näköiseksi saa itsensä vain plastiikkakirurgialka, ei muuten. Jos pukeutuu " nuorekkaasti" vanhana, se vanhentaa, musta/ platinablonfi hiusväri vanhentaa, Jos pyörit nuorisopaikoissa, ja olet 30 vuotta vanhempi, erotut sieltä niinkuin vilkkuvalo selvästi vanhempana.

Se, että nuoret naiset diellä juttelevat sinulle, ei johdu siitä, että olisivat kii nostuneita, vaan siitä, että saadaksesi heidän seuraa, tarjoat heille juomia.

Oikeasti,ne nuoret nauravat sinulle- olen pahoillani!

Viiskybänen mummo on sitten diskoqueen kananpersetukassaan, tunikassaan ja tenaleideissään ja nuoret miehet kilpailevat tämän seurasta yrittäen tehdä vaikutuksen tarjoamalla juomia.

Vierailija
191/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

48-vuotiaalla voi hyvin olla jo lapsenlapsi, eikä tarvitse olla edes hirveän nuorena tehnyt lapsia (vähän keskimääräistä nuorempana toki). Joten kyllä se vaan on "pappaikä". Parikymppisten silmissä oman isän ikäluokkaa olevat on auttamatta vanhoja.

Ei koske naisia

Vierailija
192/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

48 vuotias ei ole viriili,saati hedelmällinen! Lääkkeiden avulla toki pysyy jonkinlainen"vireys",mut kyllä tossa iässä on riekot jo ammuttu!

Nyt oli kyse miehestä, ei naisesta. Mies pysyy lisääntymiskykyisenä vielä tuossa iässä tai joku on pahasti vialla ja viriili ja hedelmällinen tarkoittaa juuri lisääntymiskykyistä..

Paha siinä on lisääntyä kun ei papalla seiso edes. 

Viakralla seisoo. Turhaan yleistät teidän perheen ongelmia koskemaan kaikkia miehiä.

Vierailija
193/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olen 57 vuotias mummu niin 47 vuotias on ihan helvetin nuori. Kolmikymppiset tuntuvat lapsilta ja parikymppiset vastasyntyneiltä. Kaikki on suhteellista.

No täähän se on. Parikymppisten mielestä taas ne viisikymppiset on jo vanhoja. Se on suhteellista.

Vierailija
194/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48-vuotiaalla voi hyvin olla jo lapsenlapsi, eikä tarvitse olla edes hirveän nuorena tehnyt lapsia (vähän keskimääräistä nuorempana toki). Joten kyllä se vaan on "pappaikä". Parikymppisten silmissä oman isän ikäluokkaa olevat on auttamatta vanhoja.

Ei koske naisia

Miten niin ei koske naisia?

Vierailija
195/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pappa kirjoitti:

Noh, parin vuoden päästä ei ota enää eteen. Koita nyt siis riipiä ilo irti kun vielä pystyt. :D

N34

Mistä sitten tiedät erektio-ongelmat? Voihan olla, että joidenkin seurassa ei ota eteen ja joidenkin seurassa ottaa. Mieskin on visuaalinen ja tunteva olento.

Vierailija
196/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa lukea katkerien ja kateellisten naisen kommenteja tässä ketjussa :D

mies voi siittää lapsen vielä vaikka 70+ ikäisenä

Säälittävää se on silti. Tiedän kaksi tällaista viisvitosena siittänyttä: toisen poikaa luullaan aina lapsenlapseksi ja toiselle naureskelee oma äitikin. Kummatkin eronneita.

Voi sitä naureskella jos siltä itsestä tuntuu, mutta fakta on silti että 55v siittänyt mies on Alfa isolla A:lla

Miestenkin lapsentekoikä on noussut, ja se näkyy mm. autismin räjähdysmäisenä lisäätymisenä. Miehen sperma alkaa pilaantua heti 30 ikävuoden jälkeen.

Sitä paitsi vanhemman miehen sperma on uhka myös naisen terveydelle!

_ uusi tutkimus osoittaa, että miestenkään ei kannata lykätä lasten saantia myöhemmälle iälle. Sillä mitä vanhempana mies tulee isäksi, sitä suuremmaksi nousevat riskit lapsen terveyden suhteen.

Nämä komplikaatiot saattavat johtua siitä, että miehen vanhetessa erilaiset mutaatiot spermassa lisääntyvät. Joskus nämä mutaatioista syntyvät geenipoikkeamat ovat hyödyllisiä, mutta suurin osa niistä aiheuttaa erilaisia sairauksia.

Mielenkiintoinen seikka tutkimuksessa oli se, että sen lisäksi, että isän ikä vaikuttaa vauvan terveyteen ja syntymäpainoon, sillä on vaikutusta myös äidin terveydelle. Samassa tutkimuksessa nimittäin selvisi myös, että 45-vuotiaiden ja sitä vanhempien miesten kumppaneiden riski sairastua raskausajan diabetekseen oli 28 prosenttia korkeampi kuin nuorempien miesten kumppaneilla._

https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/raskaus/vauvakuume/mies-silla-vali…

Vierailija
197/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pappa kirjoitti:

N34

Tuskin saat havaittavasti nuorempaakaan kuin salapanoksi.

Vierailija
198/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pappa kirjoitti:

Joku isäkompleksi siis sun vaimolla. Ei ole normaalia "nauttia" tuommoisesta ikäerosta. Joutuu omaishoitajaksi. 

Niin. Kun vaimo on 50 , niin omaishoito alkaa. Kuka jaksaa. Voi kestää vaikka 10 vuotta. Hoidat höperön ukon ja käyttää töissä. Loppuvaiheessa on vuodepotilas

Kuinka paskassa kunnossa kuvittelet miesten olevan? Voi olla tämän miehen olevan virkeä vielä ysikymppisenä. Sitten voi vaimolla olla jo muistisairaus.

No kyllä se vaan on aika epätodennäköistä että mies olisi virkeä 90v omaishoitaja seitsemänkymppiselle muistisairaalle vaimolleen. Mahdollista toki, mutta kyllä ne todennäköisyydet menee ihan toisin päin...

Vierailija
199/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista voi käsitellä peniskateuttaan tuntemalla vahingoniloa miehen vanhemisesta; tähän voi liittyä vihamielisiä fantasioita kuvitellusta impotenssista, eturauhasvaivoista ja siitä, miten on ilmaa naisille jne. 

Olen nähnyt palstalla tällaisia ihmisiä kymmenvuotisen seurailuni aikana ja osa käsittelee kateuttaan uhittelemalla jopa nuorille miehille; kun itsellä ei ole jotain, lohduttaudutaan ajattelemalla, että jokainen meistä vanhenee ja kuolee. 

Toisaalta noita juttuja lukiessa kannattaa miettiä, että mihin arvostelu varsinaisesti kohdistuu; tarkoittavatko arvostelijat, että toisella on 'elämä ohi' vai että hän on epäviehättävämpi kuin joku nuorempi, johon arvostelija kokee omaavansa mahdollisuuden?

Jos ei tunne vetoa 48v mieheen, sitten ei tunne ja tästä on vaikea kiistellä. Ihmisen iho muuttuu iän myötä ja se on fakta.

Se taas, että yrittää liittää 48v mieheen mielikuvia nostalgisesta, vaivaisesta ja menneisyyteen suuntautuneesta ihmisestä on eri asia. 

Tuossa iässä voi vielä bodata elämänsä parhaan kropan, aloittaa tanssin tai taistelulajin, opetella uusia kieliä, tulla paremmaksi näyttelijäksi yms. 

Mikään tästä ei tietenkään muuta sitä tosiasiaa, että iho näyttää erilaiselta kuin nuorempana ja ihmiset ovat pinnallisia ja naisilla on ainakin illuusio siitä, että valinnanvaraa on loputtomasti lihamarkkinoilla. 

Miehen elämä on joka ikävaiheessa erilaista siinä mielessä, että miehellä ei ole mitään kolmatta sukupuolta nuolemassa peppua ja kehumassa olemattomista ansioista ja ominaisuuksista; naisilla on aina miehet nostattamassa itseluottamusta.

Miehen pitää rakentaa hyvä olo, merkityksellisyys ja mielenrauha syvältä sisältä ja valikoimalla ympärilleen tiettyjä luottoihmisiä. Jos siihen hyvään oloon liittyy ulkopuolisen mielestä katteeton usko omiin kykyihin, on sekin kymmenen kertaa parempi kuin vetäytyminen sisäänpäin. Nykyhetken julkkiksista Andrew Tate on puhunut tästä asiasta; ehkä jonkun mielestä on irrationaalista uskoa olevansa pelkkää terästä, mutta uskomusten tarkoitus on palvella päämääriä. Mitä hyvää saat elämääsi uskomalla olevasi "pappa"? Minä olen alle 40v ja joutunut karsimaan elämästäni ihmisiä, jotka rajoittavat itseään negatiivisilla uskomuksilla. 

Ihminen voi olla kateellinen myös uskomuksista. Ihmisen mieli ja keho ovat yhtä. Ihminen, joka on aina ollut fyysisesti heikko voi tarkastella maailmaa pelkojen ja uhkien kautta. Suurin osa 48v miehistä muistaa ajan, jolloin he olivat taistelijoita ja he voivat olla sitä vieläkin. Moni nainen taas haluaa antautua nuorelle ja raamikkaalle taistelijalle; he rakentavat todellisuuttaan tarjoamalla miehille narratiiveja siitä, että minkälainen heidän elämänpolkunsa pitäisi olla. Mies voi kuunnella naisen tarjoamaa narratiivia tai sitten rakentaa omansa. Naista tai velttoa miestä ei välttämättä hirveästi ilahduta kontrasti siinä, että 48v mies on aktiivisempi ja rohkeampi kuin hän itse 28 vuotiaana ja tuon asian kanssa pitää pärjäillä jotenkin; vaikkapa tarjoamalla pappatarinaa ihmiselle, jonka varjoon jää. 

Älä vajoa nuoruuteen ja muistelemaan Freudin aikoja. Tuoreempaakin tutkimustietoa löytyy.

Vierailija
200/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen sukusolut vanhenee, joten papparaisten kannattaa jättää lisääntymishaaveet nuoremmille, ettei tule kuspäitä mukuloita.😂

Naisella ne tietenkin säilyvät priimana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi