Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
141/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehelle on niin vaikeaa hyväksyä ikäänsä. Tuntuu tosi säälittäviltä keski-ikäiset papat jotka yrittävät olla nuorekkaita ja kuvittelevat sopivansa parhaiten yhteen nuorten naisten kanssa. Tuntuu että jokin kehitysvaihe on heillä jäänyt väliin, minkä normaalisti vanhenemisensa hyväksyvät käyvät läpi.

Ja kun luet kommentteja keski-ikäisten mummojen nuorista rakastajista, niin samat ongelmat on heilläkin.

Vierailija
142/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehelle on niin vaikeaa hyväksyä ikäänsä. Tuntuu tosi säälittäviltä keski-ikäiset papat jotka yrittävät olla nuorekkaita ja kuvittelevat sopivansa parhaiten yhteen nuorten naisten kanssa. Tuntuu että jokin kehitysvaihe on heillä jäänyt väliin, minkä normaalisti vanhenemisensa hyväksyvät käyvät läpi.

Ei ole sukupuoliasia tämä ilmiö.

Vanheneminen käy niin miesten kuin naistenkin itsetunnolle. Jos minäkäsitys ja mielikuvat itsestä perustuvat pääosin ulkoisiin avuihin, niin rupsahtamista on vaikea hyväksyä. 

Seurauksia näkee pahimmillaan kosmeettisen kirurgian tuloksina. Simon Cowell ja Suvi Pitkänen ovat yhdet esimerkit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite olen just 50v nuori miehenalku. Pörrään nuorisobaareissa ja pukeudun nuorekkaasti. Vähän sillain TaunoPeltosmaisesti ja EskoEerikäisesti nuorekkaan maskuliinisesti koristeellisiin farmareihin ja paitoihin. Olen myös laittanut kynsilakkaa koska se nuorentaa kivasti. Ei ole ongelmia jututella nuorempia naisia! Olkaa te mammat vaan mummoja siellä tunnelissa mutta mies on nuori vielä alle 70 v! Mullakin vielä parikytä vuotta nuorisomestoissa flaksia!

Vierailija
144/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä varakkaampi ja ammatillisesti korkeammassa asemassa olet, sitä todennäköisemmin olet pappamainen.

Ja sitä helpommin saat nuoria naisia. 48-vuotias raksaäijä ei kiinnosta ketään, mutta samanikäinen toimitusjohtaja, lääkäri tai näyttelijä kiinnostaa, samoin opetustehtävissä olevat miehet saavat nuoria opiskelijatyttöjä ja entistä opiskelijoitaan.

Yäk

Vierailija
145/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure, sanottiin jo 35 v. tädiksi, se on kauheampaa kuin jos sanottaisiin mummo.  He olivat vielä hiukan paksumpia kropaltaan kuin minä.

Vierailija
146/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi nyt huvittavaa,että 40v saakka halutaan olla nuorisos ja sit ollaan muka kohta pappa.Keski-ikäinen on 48v.

Vierailija
147/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itte 48 päätin jo nuorena et jos mitään radikaalia ei tapahdu kun täytän 40 saa ollakkin sit. ootellaan sit noutajaa hissukseen johan sitä kerkes rymytäkkin eikä kyl kestäis hermotkaan yhtään jotain nalkuttavaa akkaa.se vaihe on niin nähty 

Vierailija
148/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naimisissa 32 vuotiaan naisen kanssa ja molemmille maistuu hyvin. En voisi edes kuvitella olevani ikäiseni naisen kanssa. T. Mies 49

Vierailija
149/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole pappa, jos itae niin tunnet/näytät.mun mies on samanikänen ja kukaan ei uskoisi jos näkisi, itse olen yli 50 ja mummoa musta ei saa tekemälläkään.riippuu täysin miltä näyttää,voi sanoa jostain 30v et näyttävät jo ihan papoilta ja mummoilta,niin ovat ulkosesti jämähtäneet.

Vierailija
150/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa kirjoitti:

Itse olen naimisissa 32 vuotiaan naisen kanssa ja molemmille maistuu hyvin. En voisi edes kuvitella olevani ikäiseni naisen kanssa. T. Mies 49

No et tasan tarkkaan ole.

Vierailija
151/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 48-vuotias mies on vahvasti jo pappavyöhykkeellä. 

Vierailija
152/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

Heippa

Spérmallasi ei kannata siementää, se ei ole laatusérmaa, alle 30- vuotiaan miehen on. Lisäksi sinulla on suurentunut prostata, joka aiheuttaa sekä éregtio- että virtsanlähtövaikeuksia. Mikään noista ei ole hot.

Alle 30-vuotiaiden sperma on todella heikkolaatuista ympäristöestrogeenien ja torjunta-aineiden takia. 50-vuotiaiden sukuelimet kehittyivät silloin kun oli vielä syötiin puhtaampaa ruokaa ja tuottavat siksi parempilaatuista spermaa.

Vierailija
153/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa kirjoitti:

Joku isäkompleksi siis sun vaimolla. Ei ole normaalia "nauttia" tuommoisesta ikäerosta. Joutuu omaishoitajaksi. 

Vierailija
154/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ite olen just 50v nuori miehenalku. Pörrään nuorisobaareissa ja pukeudun nuorekkaasti. Vähän sillain TaunoPeltosmaisesti ja EskoEerikäisesti nuorekkaan maskuliinisesti koristeellisiin farmareihin ja paitoihin. Olen myös laittanut kynsilakkaa koska se nuorentaa kivasti. Ei ole ongelmia jututella nuorempia naisia! Olkaa te mammat vaan mummoja siellä tunnelissa mutta mies on nuori vielä alle 70 v! Mullakin vielä parikytä vuotta nuorisomestoissa flaksia!

Ootko myös blondannu tukkasi tauskimaisesti? Vanhentua ja saa näyttämään elähtäneeltä. Ja kunsilakka miehellä.....homofibat.

Vierailija
155/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö ap enemmän "setämies" tittelistä?

Vierailija
156/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä pappa olet! Tervetuloa todellisuuteen.

Sehän ei poista sitä, että opiskelijatyttö voisi kiinnostua.

Täällä varmaan pappamaisuuttasi itkisit, jos noin oikeesti olisi. :)

Vierailija
157/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä pappa olet! Tervetuloa todellisuuteen.

Sehän ei poista sitä, että opiskelijatyttö voisi kiinnostua.

Voi kiinnostua,jos opiskelu ei kiinnosta!

Geriatrian opiskelijoita kiinnostaa.

Vierailija
158/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun luet kommentteja keski-ikäisten mummojen nuorista rakastajista, niin samat ongelmat on heilläkin.

Höphpöpöpön. Naiset ymmärtää, että kyse on seksistä. Miehet luulevat olevansa sopivia parisuhteeseen itseään 20 vuotta nuoremman kanssa. Se ero.

Vierailija
159/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko myös blondannu tukkasi tauskimaisesti? Vanhentua ja saa näyttämään elähtäneeltä. Ja kunsilakka miehellä.....homofibat.

No itseasiassa en ole kun juuri tummentanut harmaat hiuksista ja parrasta piiloon aika sellasesti RasmuksenLauristi aika mustalla. Ei se nyt ihan luonnolliselta näytä mutta ei tarttekaan! Ja ei siinä homoilua ole kun sehän on nykyään rokkia että on kynsilakkaa miehelläkin. Ja eihaittaa ettei ole sikspäkkiä vaan muodokkaampi vartalo kyllä silti tällä nuorekkaalla tyylillä saa seuraa ja kyllä kelpais sullekin kun tavattais!

Vierailija
160/1383 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauski ja Esko ovat säälittäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän