Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA
Kommentit (1383)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ite olen just 50v nuori miehenalku. Pörrään nuorisobaareissa ja pukeudun nuorekkaasti. Vähän sillain TaunoPeltosmaisesti ja EskoEerikäisesti nuorekkaan maskuliinisesti koristeellisiin farmareihin ja paitoihin. Olen myös laittanut kynsilakkaa koska se nuorentaa kivasti. Ei ole ongelmia jututella nuorempia naisia! Olkaa te mammat vaan mummoja siellä tunnelissa mutta mies on nuori vielä alle 70 v! Mullakin vielä parikytä vuotta nuorisomestoissa flaksia!
Tauski ja Esko ovat säälittäviä.
Kumpikaan ei ollut edes nuorena komeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIesten parasta ennen -päivä on 40-vuotiaana.
Naisella toki vielä aiemmin, mutta näillä mennään.
Lapsellisten, kokemattomien, kakaramaisten, tyhmien, ns. ihmisten, mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ite olen just 50v nuori miehenalku. Pörrään nuorisobaareissa ja pukeudun nuorekkaasti. Vähän sillain TaunoPeltosmaisesti ja EskoEerikäisesti nuorekkaan maskuliinisesti koristeellisiin farmareihin ja paitoihin. Olen myös laittanut kynsilakkaa koska se nuorentaa kivasti. Ei ole ongelmia jututella nuorempia naisia! Olkaa te mammat vaan mummoja siellä tunnelissa mutta mies on nuori vielä alle 70 v! Mullakin vielä parikytä vuotta nuorisomestoissa flaksia!
Ootko myös blondannu tukkasi tauskimaisesti? Vanhentua ja saa näyttämään elähtäneeltä. Ja kunsilakka miehellä.....homofibat.
No itseasiassa en ole kun juuri tummentanut harmaat hiuksista ja parrasta piiloon aika sellasesti RasmuksenLauristi aika mustalla. Ei se nyt ihan luonnolliselta näytä mutta ei tarttekaan! Ja ei siinä homoilua ole kun sehän on nykyään rokkia että on kynsilakkaa miehelläkin. Ja eihaittaa ettei ole sikspäkkiä vaan muodokkaampi vartalo kyllä silti tällä nuorekkaalla tyylillä saa seuraa ja kyllä kelpais sullekin kun tavattais!
Anteeksi, mutta nuoremman näköiseksi saa itsensä vain plastiikkakirurgialka, ei muuten. Jos pukeutuu " nuorekkaasti" vanhana, se vanhentaa, musta/ platinablonfi hiusväri vanhentaa, Jos pyörit nuorisopaikoissa, ja olet 30 vuotta vanhempi, erotut sieltä niinkuin vilkkuvalo selvästi vanhempana.
Se, että nuoret naiset diellä juttelevat sinulle, ei johdu siitä, että olisivat kii nostuneita, vaan siitä, että saadaksesi heidän seuraa, tarjoat heille juomia.
Oikeasti,ne nuoret nauravat sinulle- olen pahoillani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko myös blondannu tukkasi tauskimaisesti? Vanhentua ja saa näyttämään elähtäneeltä. Ja kunsilakka miehellä.....homofibat.
No itseasiassa en ole kun juuri tummentanut harmaat hiuksista ja parrasta piiloon aika sellasesti RasmuksenLauristi aika mustalla. Ei se nyt ihan luonnolliselta näytä mutta ei tarttekaan! Ja ei siinä homoilua ole kun sehän on nykyään rokkia että on kynsilakkaa miehelläkin. Ja eihaittaa ettei ole sikspäkkiä vaan muodokkaampi vartalo kyllä silti tällä nuorekkaalla tyylillä saa seuraa ja kyllä kelpais sullekin kun tavattais!
Musta hiusväri vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei tällä irtoa,niin ei sitten millään. Itse ainakin naisena olen tälläisen edessä ihan sulaa voita :) Ketäpä ei kiinnostaisi mies,joka pukeutuu tuollaisiin vetimiin ja vieläpä kynnetkin laittanut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä pappa olet! Tervetuloa todellisuuteen.
Sehän ei poista sitä, että opiskelijatyttö voisi kiinnostua.
Kummasti tällaisena 60-vuotiaana pappana vielä nuoret opiskelijatytöt ovat kiinnostuneita. Mukava välillä kiinteätä lihaa puristella. Muutenpa noista kokemattomista naisista ei juuri tällaiselle mestaripanijalle ole iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.
jos opiskelijatyttö haluaa omasta vapaasta tahdosta seikkailla viiskybäsen kanssa niin antaa opiskelijatytön tehdä mitä haluaa
Voi hyvin olla, että joku opiskelijatyttö kaipaa pappahahmoa jostain syystä. Pappahahmon kanssa ei varmasti edes ajattele seksiä. Tytöillä ei ole tuollaisia fetissejä, vaikka ikämies kuinka fantasioisi.
Muutama opiskelijatyttö rahoittaa tietysti opiskeluaan, sitäkö tarkoitit? Sitä ei oikeastaan kutsuta seikkailuksi..mutta kai he ottavat tässäkin asiakkaan mieltymyksen huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ei tällä irtoa,niin ei sitten millään. Itse ainakin naisena olen tälläisen edessä ihan sulaa voita :) Ketäpä ei kiinnostaisi mies,joka pukeutuu tuollaisiin vetimiin ja vieläpä kynnetkin laittanut :)
Minkäs ikänen oot?
Minä olen 46-vuotias ja lapsenlapsia kaksi. Olen siis pappa ja ylpeä siitä!
48-vuotiaalla voi hyvin olla jo lapsenlapsi, eikä tarvitse olla edes hirveän nuorena tehnyt lapsia (vähän keskimääräistä nuorempana toki). Joten kyllä se vaan on "pappaikä". Parikymppisten silmissä oman isän ikäluokkaa olevat on auttamatta vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta molemmilla paljon nuoriita kauniita naisia ihan julkisestikin esitelly. Kyllä sillä tyylillä pysyy piparin syrjässä kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.
48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.
48 vuotias ei ole viriili,saati hedelmällinen! Lääkkeiden avulla toki pysyy jonkinlainen"vireys",mut kyllä tossa iässä on riekot jo ammuttu!
Nyt oli kyse miehestä, ei naisesta. Mies pysyy lisääntymiskykyisenä vielä tuossa iässä tai joku on pahasti vialla ja viriili ja hedelmällinen tarkoittaa juuri lisääntymiskykyistä..
Paha siinä on lisääntyä kun ei papalla seiso edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olen 57 vuotias mummu niin 47 vuotias on ihan helvetin nuori. Kolmikymppiset tuntuvat lapsilta ja parikymppiset vastasyntyneiltä. Kaikki on suhteellista.
No ei minusta. Aika ei ole mikään "kiinteä määre". Ajassa voi liikkua kolmiulotteisesti, ja tietysti myös taaksepäin. Eli jos olen kontaktissa itseäni huomattavasti nuoremman ihmisen kanssa, pystyn sijoittumaan ajassa niin, että olen näennäisesti ja henkisesti about saman ikäinen tämän nuoren ihmisen kanssa. Sama toki vanhempienkin ihmisten kanssa.
ap
Varmasti. Farkkuasut ovat olleet taas muotia. Ja minusta vanhempikin mies voi hihitellä ja laittaa huulikiiltoa. Ei tarvii olla orientoitunut aikaan ja paikkaan, vanhemmiten siinä usein käy noin. Se on täysin ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Älä sure, sanottiin jo 35 v. tädiksi, se on kauheampaa kuin jos sanottaisiin mummo. He olivat vielä hiukan paksumpia kropaltaan kuin minä.
Minua sanottiin tädiksi jo 18-vuotiaana jonkun ulkopuolisen mamman toimesta. Toisaalta edelleen 33-vuotiaana iskemään tulevat miehet kysyy ekana, että olenko opiskelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä varakkaampi ja ammatillisesti korkeammassa asemassa olet, sitä todennäköisemmin olet pappamainen.
Ja sitä helpommin saat nuoria naisia. 48-vuotias raksaäijä ei kiinnosta ketään, mutta samanikäinen toimitusjohtaja, lääkäri tai näyttelijä kiinnostaa, samoin opetustehtävissä olevat miehet saavat nuoria opiskelijatyttöjä ja entistä opiskelijoitaan.
Yäk
Se on sinun suppea mielipiteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta naisia riitti ja riittää edelleen ja se taitaa olla heille pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Neljäkasikin menee kevyesti kolmeviitosesta, kun päällä on tyköistuva kauluspaita, nuorekkaat farkut ja valkoiset lenkkitossut.
No ei mene, tarvitsee vielä stetsonin, aurinkolasit ja kaulahuivin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vähän komeita miehiä (ne vähätkin ovat trallalallaa) ja kauniita naisia.
Niin. Kun vaimo on 50 , niin omaishoito alkaa. Kuka jaksaa. Voi kestää vaikka 10 vuotta. Hoidat höperön ukon ja käyttää töissä. Loppuvaiheessa on vuodepotilas