Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA
Kommentit (1383)
Vierailija kirjoitti:
Jos on mies 48v., kannattaa pitää kiinni työpaikastaan vaikka kuinka olisi kyllästynyt ja uupunut. Turha on toivoa, että uusi paikka löytyisi helposti jos ollenkaan.
Työmarkkinat on eri asia, vaikka näyttää ikäistään nuoremmalta, pomo tietää yleensä ikäsi.
Ikäsyrjintä alkaa noin 45 vuoden paikkeilla.
48 voi olla pappa tai sitten ei. Toiset vanhenee jo 3-kymppisinä niin että näyttävät ukolta.
Itseäni aika on kohdellut hellästi . Useimmat erehtyvät iästäni melko paljon.
Nuoremmat naiset kääntyilevät kadulla.. no olen varattu enkä kuvittele mitään. Ihmettelen vain mitä näkevät minussa. Jos eteen tulisi tilanne että jäisin yksin, niin yksin tod.näk. myös olisin. Menen mieluummin hoivakotiin kuin joku joutuisi omaishoitajaksi😏
En tupakoi enkä juuri käytä viinaa.
Nuorekkaita on niin naisissa kuin miehissä.
Vanhentuminen tulee vääjäämättä kaikille.
Vaikka eläisi 100 vuotiaaksi, aika tuntuu menevän liian nopeasti.
"Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA"- - - - - Pska aloitus
Entäs todellisuus? Lukekaahan nyt oikein hitaasti ja huolella, jotta ymmärrätte: Kukaan ei voi nähdä mitä te siellä päänne sisällä luulette olevanne, kaikki sen pään ulkopuolella näkee vain sen lyllertävän pölvästin, jonka prseen varjokin painaa 40 kiloa.
Minä näen näitä oman elämänsä nuorukaisia joka päivä kuntosalilla, ja heillä on montakin yhdistävää tekijää, siis ikäkriisin ja ohenevan tukan lisäksi. Noin 85 sadasta treenaa kuten moroonit, vailla mitään käsitystä siitä, miten treenistä otetaan hyöty. Noin 75% treeni on enemmän esiintymistä kuin tavoitteellista treeniä, ja loput ovat pihalla kuin lipputanko, eivät edes tiedä miksi ovat siellä salilla. Ihan sellainen pikku vinkki, että kun siellä salilla ryhtyy esiintymään, kannattaa miettiä mikä se kohderyhmä on?
Fitnestytöille olet surkea vanhus, tavoitteelliset treenaajat näkevät tekniikkasi virheet ja typeryydet, jäljelle jää vain teinipojat, joka on se toinen ryhmä joka ei tiedä miten treenata niin, että siitä hyötyisi. Sitten kannattaa kysyä, miksi mies, 48 vuotta, haluaa esiintyä teinipojille, jotka pääsääntöisesti pitävät kaikki yli 40 vuotiaita vanhuksina, sekä idiootteina. Jos siis teet siellä salilla tempauksia ja pudottelet niitä painojasi pääsi päältä saadaksesi huomiota, niin olet onnistunut siinä. Kaikkien muiden mielestä sinä olet ärsyttävä pikku pskiainen.
Jos teet maastavetoja huutaen ja ähkien, sama juttu. En nyt käy perkaamaan niitä 3 sentin dippi jne. sankareita, joilla kyykätessä ei polvi taivu yhtään, mutta tiedoksi: Sen liikeradan pituus tulisi olla sama, johon ko. nivel pystyy ilman kuormaa. Esim. kyykyssä pystystä seisten prse lattiaan asti.. Jos ette tiedä, kokeilkaa ilman painoa miten alas sitä pääsee jos ei spennaile niitten painojen kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.
Olen 59 ja harrastin seksiä hiljattain mukavan 25v neidon kanssa. Baarituttavuus, ei mikään vuokratyttöystävä. Lasteni ikäinen.
Uppis kirjoitti:
Entäs todellisuus? Lukekaahan nyt oikein hitaasti ja huolella, jotta ymmärrätte: Kukaan ei voi nähdä mitä te siellä päänne sisällä luulette olevanne, kaikki sen pään ulkopuolella näkee vain sen lyllertävän pölvästin, jonka prseen varjokin painaa 40 kiloa.
Minä näen näitä oman elämänsä nuorukaisia joka päivä kuntosalilla, ja heillä on montakin yhdistävää tekijää, siis ikäkriisin ja ohenevan tukan lisäksi. Noin 85 sadasta treenaa kuten moroonit, vailla mitään käsitystä siitä, miten treenistä otetaan hyöty. Noin 75% treeni on enemmän esiintymistä kuin tavoitteellista treeniä, ja loput ovat pihalla kuin lipputanko, eivät edes tiedä miksi ovat siellä salilla. Ihan sellainen pikku vinkki, että kun siellä salilla ryhtyy esiintymään, kannattaa miettiä mikä se kohderyhmä on?
Fitnestytöille olet surkea vanhus, tavoitteelliset treenaajat näkevät tekniikkasi virheet ja typeryydet, jäljelle jää vain teinipojat, joka on se toinen ryhmä joka ei tiedä miten treenata niin, että siitä hyötyisi. Sitten kannattaa kysyä, miksi mies, 48 vuotta, haluaa esiintyä teinipojille, jotka pääsääntöisesti pitävät kaikki yli 40 vuotiaita vanhuksina, sekä idiootteina. Jos siis teet siellä salilla tempauksia ja pudottelet niitä painojasi pääsi päältä saadaksesi huomiota, niin olet onnistunut siinä. Kaikkien muiden mielestä sinä olet ärsyttävä pikku pskiainen.
Jos teet maastavetoja huutaen ja ähkien, sama juttu. En nyt käy perkaamaan niitä 3 sentin dippi jne. sankareita, joilla kyykätessä ei polvi taivu yhtään, mutta tiedoksi: Sen liikeradan pituus tulisi olla sama, johon ko. nivel pystyy ilman kuormaa. Esim. kyykyssä pystystä seisten prse lattiaan asti.. Jos ette tiedä, kokeilkaa ilman painoa miten alas sitä pääsee jos ei spennaile niitten painojen kanssa..
Mitenköhän tämä avautuminen liittyy aiheeseen? Mistä teet päätelmiä että ns. normipulliaiset tulevat salille esittämään jotain? Mitä sä vedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.
Mitä? Ei kuule kaikki keski-ikäiset miehet vonkaa nuoria pimuja!
En kylläkään edes tavoittele "opiskelijatyttösiä" eli köyhiä, tyylittömiä ja jatkuvasti bailaavia naisia joilla mies vaihtuu kerran kuussa. Ehei. Tavoittelen nimenomaan itseäni vanhempia daameja joilla on omaisuutta, tyyliä ja antiikkia olohuoneessa.
Uskon ja ainoa syy, ettet vonkaa opiskelijatyttöjä, on se, ettet voi saada niitä, koska jokainen joka saa, niin niitä myös ottaa, miksi muuten ihan jokaisella rikkaalle olisi tuollainen.
Se on taas täysin näiden korkeintaan alle AMK-tason opiskelijatyttöjen kuvitelmia, että kaikki jahtaisivat heitä. Kyllä kai naiselta älyäkin vaaditaan. Fiksummat naiset eivät aseta mitään ennaltamäärättyjä rajoja, kenen kanssa edes vaihtaa sanaa.
Kyllä tuossa iässä vielä on viriili ja hedelmällinen. Naispuoliset tosin eivät enää tuossa iässä ole.
ai lasket jesseä loosteriin? mites on jesse kiimassa kun oven panee kiinni vai vasta kun sitä lirkuttelee pillusta? antaako jesse anusta ja?
Vierailija kirjoitti:
Uppis kirjoitti:
Entäs todellisuus?
Mitenköhän tämä avautuminen liittyy aiheeseen? Mistä teet päätelmiä että ns. normipulliaiset tulevat salille esittämään jotain? Mitä sä vedät?
Liikaa proteiinia ja maitorahkaa?
Keski-iän ylittäneelle miehelle parasta treeniä on aerobinen, kehonpainotreeni ja venyttely. Sinne salille on aivan turha mennä proteeinimarkojen sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.
48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.
48 vuotias ei ole viriili,saati hedelmällinen! Lääkkeiden avulla toki pysyy jonkinlainen"vireys",mut kyllä tossa iässä on riekot jo ammuttu!
Mitä ihmettä nämä kommentit on?! Kyllä mieheni 48v on 6kk vauvan isä, timmissä kunnossa ja hyvännäköinen. Olen itse 9v nuorempi.
Totta poika horiset. Kun tulet min ikään - 73v - et ole edelleenkään pappa, sitä vaan ihmettelet kuinka ikäisistäsi pappoja on tullut.
Jos sulla oli nimimerkki papparainen ulkoasu.
No et niin. PAITSI alle 30-vuotiaiden silmissä. Joten voitko kiitos lopettaa setämiesahdistelun.
Vierailija kirjoitti:
No et niin. PAITSI alle 30-vuotiaiden silmissä. Joten voitko kiitos lopettaa setämiesahdistelun.
No kyllä on yli 30-vuotiaankin silmissä 48-vuotias pappa. Eri sukupolveakin.
Ole vaan ikäistesi kanssa,ne ymmärtää paremmin sua.
Mies 48v. voisi mennä peilin eteen ja tunnustaa tosiasiat, pappana olemisessa ei ole mitään väärää tai hävettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jollekin kakskymppiselle olet satavarmana pappa. Olit siitä itse mitä mieltä tahansa. Kolmekymppistäkään lienee turha jahdata.
Alle kolmekymppiset on ihan lapsia joten eipä ihme.
Kyllä, viisikymppisen silmissä parikymppiset on ihan lapsia ja parikymppisen silmissä viisikymppiset on pappoja. Omasta mielestään molemmat on aikuisia parhaassa iässä, eikä TODELLAKAAN mitään lapsia/pappoja.
Näin se menee. Se on ihan luonnollista.
En ole mikään pappa vaikka olen 50v
nim Lohtar
AP:n kanssa samaa mieltä. Nuori naisystävä pitää miehen nuorekkaana ja hyvinvoivana. Kannattaa ehdottomasti ottaa muutenkin jostain konservatiivisesta lähtökohdista oleva nainen. Kaikenlainen feminismihömppä ja miesviha vie miehen ennenaikaiseen hautaan, tekee miehen ärtyisäksi ja seniiliksi.
Ja muutenkin. Tässä hommassa ei päde se vanha sanonta: Vanhassa on vara parempi.
Vanhat mutta hyvät on harvassa. Niitä ei kasva joka oksalla. Varsinkaan nykyään kun on nämä meetoot, woket ynnä muut.
Armeijaan ei huolita alle kolmekymppisiä. Syystäkin.
Tappeluteho alkaa heiketä siitä eteenpäin.
Teho yleensäkin. Nelikymppinen ei enää ole edes puolia siitä mitä on parikymppinen.
TEhot on lopussa ja osat kuluneet.
Höpöhöpö. Kun on oikealla alalla, voi vaihtaa duunia vaikka kuinka myöhään.