Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
861/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tähän on menty..48 vuotias on paappa. Ja 13 vuotias sukukypsä aikuinen,

Kolmikymppinen on se ihan eikä suomen ministeriksi vanhemmat on jo vanhoja.

35v on jo liian vanha työelämään joka joutaa eläkkeelle,40 vuotias nainen on mumma

Vierailija
862/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa ikävaiheissani noin viisi vuotta vanhempi henkilö on jo tosi vanha. Vaikka hetken päästä olen sen ikäinen jo itsekin. Mutta se toinen jälleen sen viisi vuotta vanhempi. Ehkä juuri toimimattomin asia on se oman ikäpolven sukupolvikokemus. Se on jokaisella omanlaisensa ja siitä riippuu yhteisymmärrys tai vieraantuneisuus, oli toinen sitten miten nuorekas tahansa.

Oletko 20v? On hyvin erikoista kokea noin esim. 40-vuotiaana, että 45 olisi tosi vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa ikävaiheissani noin viisi vuotta vanhempi henkilö on jo tosi vanha. Vaikka hetken päästä olen sen ikäinen jo itsekin. Mutta se toinen jälleen sen viisi vuotta vanhempi. Ehkä juuri toimimattomin asia on se oman ikäpolven sukupolvikokemus. Se on jokaisella omanlaisensa ja siitä riippuu yhteisymmärrys tai vieraantuneisuus, oli toinen sitten miten nuorekas tahansa.

Oletko 20v? On hyvin erikoista kokea noin esim. 40-vuotiaana, että 45 olisi tosi vanha.

Tähän voi laskea kertoimen 1,5 minkä ikäisenä koetaan vanhempi ihminen vanhana

15 vuotias x 1,5 = 22 vuotias nähdään jo vanhana

20 vuotias x 1,5 = 30 vuotias nähdään vanhana

30 vuotias x 1,5 = 45 vuotias nähdään vanhana

45 vuotias x 1,5 = 67 vuotias nähdään vanhana

Vierailija
864/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala ois ajatella kumppania jolla eläikään +10 vuotta, jos itsellä aktiivista aikaa 30 vuotta.

Vierailija
865/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei 48v ole pappa siinä mielessä että olisi vanhus. Keski-ikäinen tuon ikäinen on. Mutta kovin nuoren, parikymppisen, näkökulmasta ei ole suurtakaan eroa onko henkilö 48- vai 58-vuotias, omaan ikään verrattuna tosi vanha kuitenkin. Enkä muussa yhteydessä ole tuon ikäisiä kuullut papoiksi kutsuttavan, kuin silloin jos he yrittävät iskeä parikymppisiä.

Vierailija
866/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 38 ja tuntenut oloni ikälopuksi jo 10 vuotta.

Vierailija
867/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tuntenut itseni jo 25 ikävuoden jälkeen joka vuosi liian vanhaksi melkein mihin tahansa paitsi kiikkustuoliin

Vierailija
868/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on niin ikääntynyt maa että jos olet alle 42 vuotta, olet sillä nuoremmalla puoliskolla väestöstä.

Vierailija
869/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kummaa kun tuo keski-ikänen naaraspuolinen ikäluokka on niin pahasuista, haukkuvat miehiä siitäki kun heidän olemus aiheuttaa kun ei seiso, kumma vielä näiden katkeroitmattomien naisten kanssa seisoo vähän liikaakin. Mutta impotenssiä aiheuttaakin vain vanhat naiset, onneksi voi valita sen parikymppisen neidon.

Juuri näin...kyllä sen persjalkaisen nelikymppinen Suomi mummon sijaan kyllä ottaa mielummin jonku sujakan thaikun tai Filippiinon.

Vierailija
870/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sentään mitä miehiä (hiiriä), kun miettivät onko haluttava vai ei.

Melkoisia riikinkukkoja, jos tiedätte mitä tarkoittaa.

Vierailija
871/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.

jos opiskelijatyttö haluaa omasta vapaasta tahdosta seikkailla viiskybäsen kanssa niin antaa opiskelijatytön tehdä mitä haluaa

No ei me kyl haluta.

Vierailija
872/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 ja minulla on 25 rakastajatar. 

Vierailija
873/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yli 13v on pappoja ja mummoja. Sori vaan.

Vierailija
874/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun "työpaikkapuoliso" jonka kanssa hengaillaan sekä työaikana että afterwork on 26. Eli on meissä "papoissa" joskus vetoa...

Vierailija
875/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuonikäinen puolisoni on alkanut jo pappaantua

Miten tällainen pappaantuminen esiintyy? Alkaako pukeutumaan beigeen ja seuraa televisiosta jotain oravista kertovia luontodokumentteja?

Vierailija
876/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

Heippa

Spérmallasi ei kannata siementää, se ei ole laatusérmaa, alle 30- vuotiaan miehen on. Lisäksi sinulla on suurentunut prostata, joka aiheuttaa sekä éregtio- että virtsanlähtövaikeuksia. Mikään noista ei ole hot.

"eregtio", voi jessus mikä älypää!

Vierailija
877/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-18v alaikäinen

18-25 nuori aikuinen

25-45 aikuinen

45-60 keski-ikäinen

60- vanhus, ikäihminen, pappa tai mummo

Vierailija
878/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tänä  vuonna 50 täyttävä puoliso on vasta löytänyt paikkansa yhteiskunnassa. Ei ole pappa, vaan vasta keski-ikäänsä elävä pieni ukkeli.

Itse olen varmaan terveyden kannalta tällä hetkellä ikäloppu kehäraakki, koska viimeinen vuosi on mennyt kaiken maailman kolotuksissa. Mutta odotas maailma, kun annan köniin kolotuksille. En aio mummoutua ihan vielä.

N47

Vierailija
879/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

48 vuotias ei ole viriili,saati hedelmällinen! Lääkkeiden avulla toki pysyy jonkinlainen"vireys",mut kyllä tossa iässä on riekot jo ammuttu!

Nyt oli kyse miehestä, ei naisesta. Mies pysyy lisääntymiskykyisenä vielä tuossa iässä tai joku on pahasti vialla ja viriili ja hedelmällinen tarkoittaa juuri lisääntymiskykyistä..

-----

Ihan sama. Olet silti jo 50-vuotias ukko. Ja iäkkään miehen siittiöillä tulee enemmän mm. skitsofrenia a sairastavia lapsia.

T. Nuori nainen

Vierailija
880/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinä vaikutat todella papparaiselta. Et osaa enää kirjoittaa oikein ja muutenkin kirjoittaminen ja perustelujen keksiminen on vaikeaa. Jotkut pappautuu ja mummoutuu jo aika nuorina, ja niin se vaan menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi