Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
901/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikä on vain numerosarja."

Ei se ikävä kyllä ole. Kyllä se tuntuu terveydessä, jaksamisessa, ulkonäössä ym

Vierailija
902/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pappa vasta, kun olet isoisä. Itse ainakin vedän mummouden rajan siihen. Nuori vasta mopoiässä, eli toivottavasti olen pitkään jotain muuta kuin mummo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä 48 vuotias on jo pappautunut. Rappeutumista pyritään toki peittelemään mutta usein melko huvittavin tuloksin.

Vierailija
904/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TORJUN pappautumista aktiivisella liikunnalla. Ne muutamat liikakilot, mitä minulla on, ovat sulaneet kesään mennessä. Sitten kelpaa kesällä liikkua vähemmässäkin vaatetuksessa, kun keho on tasaisen timmi ja suonikas. Sitä en osaa kyllä vielä sanoa, saankohan enemmän katseita nuorilta naisilta. Kesä näyttää.

AP

Vierailija
905/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä vanhenevat miehet alkavat naisistua, vaikka erilaisia erikoisuutena ja höpörohtoja kiskotaan kaksin käsin.

Vierailija
906/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset voi toki värjätä ja ottaa nuorekas leikkaus, moottoripyöränkin voisi ostaa tai jopa avoauton kesäksi! Ja vaatteita unohtamatta!

Vierailija
907/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TORJUN pappautumista aktiivisella liikunnalla. Ne muutamat liikakilot, mitä minulla on, ovat sulaneet kesään mennessä. Sitten kelpaa kesällä liikkua vähemmässäkin vaatetuksessa, kun keho on tasaisen timmi ja suonikas. Sitä en osaa kyllä vielä sanoa, saankohan enemmän katseita nuorilta naisilta. Kesä näyttää.

AP

Kelpaa niitä suonikohjuista kärsää heilutella uimarannalla samalla kun teeskentelee vaihtansa vaatteita kymmenettä kertaa puolen tunnin sisään.

Vierailija
908/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viriiliyskin alkaa olla jo arpapeliä, toimiiko vai ei.

Vierailija
909/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä pappa olet! Tervetuloa todellisuuteen.

Eräälle 34-vuotiaalle naiselle sanottiin uudessa työpaikassa, että hän ei ole enää nuori.  Tämä oli vastaus siihen, että nainen aloitti lauseen tyyliin: "Kun minä olen vielä näin nuori, niin..." Häntä muistutettiin heti siitä, että hän ei ole nuori. Nainen hiljeni.

Mun työpaikalla kaikki alle 40v on "te nuoret". Mut 40 on se raja. Sen jälkeen kuuluu vanhemman sukupolven joukkoon.

Siis aikuisiin.

Vierailija
910/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainakin minun silmiini vanha, olen itse 55-v nainen ja katselen noin 35-vuotiaita. En jaksa katsoa harmaata ryppyistä ihoa eivätkä kaljuuntuneet tai harmaantuneet miehet, ylipäätään itseni ikäiset, olenhan itse yhtä rusahtanut, viehätä mitenkään. On sinulla silti ihmisarvo. Mutta tässä suoraan kysymykseen suora vastaus.

Vierailija
911/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kutistuu, kulma heikkenee.

Vierailija
912/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et!

- Mikä on maailman homoin nimi?

- P ut1n 😄

Vierailija
913/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hämmentävä havainto, kun ennen niin maskuliininen mies näyttääkin vähän äidiltään tai mummoltaan.

Vierailija
914/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää että vanhan pitäis näyttää nuorelta on yhtä hullua kuin jos vauvat laitettaisiin näyttämään parikymppisiltä. 

Vierailija
915/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ärtyisyys tulee mukaan arkeen.

Vierailija
916/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pipaappaduu kirjoitti:

Olen 46. Nuorekas, treenannut aktiivisesti ja liikkunut monipuolisesti parikymppisestä alkaen ja fyysiseltä kunnoltani valtaosaa nykyisiä kolmekymppisiä paremmassa kuosissa. Hyvin toimeentuleva, tukka päässä ja suihkussakin muistan käydä, mutta muutoin ihan perustavis ;)

Lähes joka kerta viihteellä / yökerhossa käydessä tulee aloitetta nuorempienkin neitojen suunnalta, eli ei se ihan pelkkä yksisuuntainen reitti ole.

Se vaan on niin, että kun nainen tiedostaa, että seksi voi olla muutakin kuin päätöntä nylkyttämistä ja millaista voisi olla kun sinua arvostetaan (ikää mollaamatta) ja sinun nautintosi on toiselle se ensisijainen tavoite, niin siinä ei 'sä oot pappa' tule ensimmäisenä mieleen. Eihän siitä ikäerosta johtuen mitään vuosisadan rakkaustarinaa synny, mutta melko kuumia muistoja kuitenkin.

Ilman sinistä pilleriä ei synny edes niitä muistoja :)

Ei siihen pillereitä tarvita. Yllättävän hyvin toimii erektio vanhemmallakin iällä. Terveet elämäntavat vaikuttavat asiaan.

Ja millään muulla ei miehellä tuossakaan iässä näköjään ole tarvetta,  kuin p*nemaan pääseminen. Säälittävää. 

Onko näin kaikilla miehillä?

Mahdollisista erektiovaivoistahan täällä vanhempia miehiä pilkataan.

Ikääntyviin miehiin tulee naisten suhtautua ymmärryksellä. Ei ole helppoa olla hyvä petipuuhissa jos ei ota eteen, tai homma lerpahtaa kesken kaiken. Usein pumppukin reistailee. Hyvä vaimo rakastaa miestään muutenkin kuin seksin takia.

Iän myötä läheisyys ja lämpö korostuvat suhteessa. Kunnioitus on kaiken A ja O.

Toivottavasti se mainitsemasi kunnioitus on molemminpuolista.

Vierailija
917/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää että vanhan pitäis näyttää nuorelta on yhtä hullua kuin jos vauvat laitettaisiin näyttämään parikymppisiltä. 

Het pomppas mieleen ameriican hirveä lapsimissi- hommeli.

Vierailija
918/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta. Ensimmäisen kanssa olin koti-isänä parikymppisenä. Nelikymppisenä ei jaksa yksinkertaisesti isänä täysiä.

Kaikki ulkoilut ja sun muut velvoitteet.

Tehkää ne lapset nuorena, niin ei kouluista ja päiväkodista tuodut flunssat kaada sänkyyn kuukausiksi.

Mun ikäisen miehen pitäisi ottaa kerran viikossa lapsenlapset yhdeksi yöksi kylään. Sen verran jaksaisin olla lasten kanssa nykyään. Sitä se ikä teettää. Pappana jaksaisin olla, mutta isyys ottaa koville työelämän parissa.

Mun ikäisen miehen pitäisi olla isoisä. Se parituntia tai viikonlopun mummolassa jaksaisi, mutta muuten lapset ottaa koville tässä iässä.

t. Herra 47

Vierailija
919/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v. ja vanhemmat, on tyylikästä siirtyä pois soidinmailta esim harrastusten pariin! Se aika meni jo!

Vierailija
920/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenikäiset opiskelijat on kiikarissa.

Oma ikäiset, nuoremmat ja vanhemmat.

Hätätapauksessa kelpaa muutkin kuin opiskelijat 😝