Tampereen Nokia Areenassa vain 3 tapahtumaa kesä-elokuussa
Tilanteen voi itse tarkistaa täältä
https://nokiaarena.fi/tapahtumat/tapahtumakalenteri/
Kommentit (18)
Eipä ole Helsingin olympiastadionilla yhtään enempää.
Gardenissa olisi ainakin satabiljoonaa tapahtumaa.
t: Petteri
Harvalla ihmisellä on varaa tehdä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Niin nimenomaan. Mihin muuhun tätä uutta areenaa tarvittaisiin kuin korruptioon?
Suomi on kahtia jakautunut. On ns. hyväosaiset ja sitten muut. Hyväosaisia ei riitä joka keikkapaikkaan.
Helsingissä ei ole riittävästi uimahalleja, eikä yhtään sisäpaikkaa rullaluisteluun. Silti pitäisi jotain uusia jäähalleja rakentaa HIFK:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin nimenomaan. Mihin muuhun tätä uutta areenaa tarvittaisiin kuin korruptioon?
Rahat jaetaan kavereille kun valtio mukana
Aika kovat kiinteät kulut kuukaudessa.
Siinä ei paljoa kuluja kateta jos yksi keikka kuukaudessa.
Huono myyntimies jos ei saa myytyä tapahtumia Areenalle,
Ikävä kyllä "artistien" jolinat ja viinalaulut soivat ulkona. Vaikka sinne sisälle ne kuuluu.
Tapahtumat ovat harmillisia, kun vievät kaikki parkkipaikat keskustasta, jossa sellaisia ei muutenkaan ole liikaa.
Hämeenlinnan tapahtumapuistossa (rakennuskustannukset 16 miljoonaa euroa) ei edes yhden yhtä tapahtumaa!
Tapahtumat ei kannata kun ihmisillä ei ole varaa turhuuksiin.
Kuka tuhosi ostovoiman🤔
No itselläni ei ainakaan ole rahaa mihinkään tapahtumiin vaikka töissä käynkin ja olen keskituloinen.
Vierailija kirjoitti:
No itselläni ei ainakaan ole rahaa mihinkään tapahtumiin vaikka töissä käynkin ja olen keskituloinen.
Mihin rahasi menevät? Olemme akateeminen vela-pariskunta erityisasiantuntijatehtävissä ja kyllä meillä rahat riittävät kaikkeen. En tiedä tarjoaisiko kyseinen Areena meille sopivaa viihdykettä, mutta matkailemme paljon ja harrastamme korkeakulttuuria tenniksen ohella. Olemme myös ulkoistaneet siivouksen. Sitä voin suositella muillekin, jää aikaa elämiseen.
The Urpos esiintyy Nokian Tampere-areenalla.
T: Urpo
Veikkaus areena vei keikat Nokia areenalta.