Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA
Kommentit (1383)
Miksi myös yli 70v vaarit juoksee jatkuvasti perässäni,olen n 50v ei todellakaan kiinnosta,mitä sen ikäisellä on tarjottavaa?ei mitään,taitaa olla jo dementiaa.Myös 45v äijät alkaa olla kuvottava käppänöitä,suurin osa.
Omasta mielestä kun olin 20v niin kyllähän 48 aika vanhalta näytti. 30 veekin oli aika ikäloppu ;)
Näin se aika kulkee.
Minä olen 49vuotias ja vaimoni on 35vuotias.Parisuhteemme toimii todella hienosti.Seisokista kommentoijille joudun kertomaan että minulla toimii edelleen sänkyhommat ilman apu pillereitä.Tiedostan kyllä että ikäiseni miehet ovat vanhoja esim.kolmikymppisille,mutta mitä sitten? Kohta hekin ovat 50v.:) Elämästä pitää nauttia niin energiat eivät pakene elimistöstä ennen aikojaan.
Mä en 25v naisena edes mieltänyt yli 35v miehiä ihmisiksi joiden kanssa harrastetaan seksiä vaan ovat sellaisia epäseksuaaleja isähahmoja näin nuorille. Järkytyin syvästi kun 50v järkevänä pitämäni työkaveri alkoi lähentelemään. Sen ikäisenä olin vielä niin naiivi, että luulin tuon ymmärryksen pelaavan toiseenkin suuntaan. Siihen loppui ja olin astetta katkeroituneempi.
48 v on vanha ukko...katsokaa vaikka sitä Yölintu laulajaa..itse olen 51 v. Ja itse en sitä itsessäni huomaa mutta kun katsoo muita samanikäisiä niin totuus paljastuu..
Viisikymppinen on jo Rahinainen ukko jolla kroppa ei toimi ,ryhti katoaa ja maha kasvaa ja naama näyttää petolinnut perseestä samalla kun tukka katoaa ja se mitä jää jäljelle harmaantuu ja silmien edessä pitää käyttää yelvisioruutuja että edes näkee jotain.
Röyhkähän lauloi mielummin vanha kuin aikuinen, siinä on kyllä ajatusta :)
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä kun olin 20v niin kyllähän 48 aika vanhalta näytti. 30 veekin oli aika ikäloppu ;)
Näin se aika kulkee.
Kun olin 20 v niin 30 v oli tosi vanha
Kun olin 14v. Niin 25 v oli jo vanha
Paappa puhuu kuin paappa, paappa pukeutuu kuin paappa, paappa näyttääkin ihan paapalta, paappa valittaa kuin paaappa...
Jos nämä kriteerit täyttää niin mies on paappa..ikähaarukka voi olla aika lavea mutta olen nähnyt kyllä ihan komekymppisiäkin paappoja
Pappuus ja mummous alkaa 70-vuotiaana, ei hetkeäkään sitä ennen.
Lopeta paappa keuhkoominen, ota mynthoneita ja mene kiikkustuoliisi lukemaan sanomalehteä.
Jos 48v ei ole jälkikasvua,niin jokin lienee mennyt pieleen elossa. Aika myöhäistä paikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos 48v ei ole jälkikasvua,niin jokin lienee mennyt pieleen elossa. Aika myöhäistä paikkoa.
Olihan se säälittävää katsoa kiikkustuolissa mummojen ja paappojen TV ohjelmaa maajussille morsian jossa se 50 kymppiä. Paappa vonkas mummoja lapsen tekoon.
Kaikissa ikävaiheissani noin viisi vuotta vanhempi henkilö on jo tosi vanha. Vaikka hetken päästä olen sen ikäinen jo itsekin. Mutta se toinen jälleen sen viisi vuotta vanhempi. Ehkä juuri toimimattomin asia on se oman ikäpolven sukupolvikokemus. Se on jokaisella omanlaisensa ja siitä riippuu yhteisymmärrys tai vieraantuneisuus, oli toinen sitten miten nuorekas tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.
48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.
Miehet pappaantuu nopeammin saD fct koska niiden veri ei vaihdu. Kuuskymppiset muijat helposti viiskybästä pappaa nuorekkaampia.
Nyt on jäänyt mammalla koulut käymättä ja biologia ymmärtämättä. 🤭
Ei ehtinyt käydä kouluja, kun piti lintsata ja lorvia lähiön tulevien farkkutakkipultsareiden kanssa, kun niiltä sai viinaa, tupakkaa ja huimausaineita ja palkkioksi tarvitsi tarjota vain käytännön lisääntymisharjoituksia.
Äidistäskö kirjoitat, incel?
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää mölinää. Itse olen 45:ksi mennessä saanut tarpeeksi p1llua, ettei sen eteen vaivaa viitsi nähdä.
Kun yhdestä eukosta on eroon päässyt ei uutta halua vaivoiksensa. Kaikki on paremmin ilman naista vakituisena asumassa.
Helvetin säälittävää mies, joka itkee naisten huomion perään. Kuulostaa melkoisen h1nt1ltä.
45-vuotias mies, jonka libido on sammunut, on PAPPA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se säälittävää katsoa kiikkustuolissa mummojen ja paappojen TV ohjelmaa maajussille morsian jossa se 50 kymppiä. Paappa vonkas mummoja lapsen tekoon.
Paappa panee talossa ja puutarhassa kaikenikäisiä rakopyllyjä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paappa panee talossa ja puutarhassa kaikenikäisiä rakopyllyjä!
Homous on ok.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa ikävaiheissani noin viisi vuotta vanhempi henkilö on jo tosi vanha. Vaikka hetken päästä olen sen ikäinen jo itsekin. Mutta se toinen jälleen sen viisi vuotta vanhempi. Ehkä juuri toimimattomin asia on se oman ikäpolven sukupolvikokemus. Se on jokaisella omanlaisensa ja siitä riippuu yhteisymmärrys tai vieraantuneisuus, oli toinen sitten miten nuorekas tahansa.
Ei 5 vuotta ole vielä paljon. Mulla on melko paljon yhteistä 5v itseäni vanhempien, ja 5v nuorempienkin kanssa useimmiten. Mutta 10v on jo merkittävä ikäero ja vaikuttaa siihen sukupolvikokemukseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos 48-vuotiaat ovat nyt pappoja ja mummoja, mennäänkö meillä siis siihen että 13-vuotias tyttölapsi voidaan kypsänä naittaa lapsia väsäämään.
Harjoittelepa vähän laskentoa. Ollaksesi 48-vuotias pappa tai mummo, sekä sinun että lapsesi on saatava lapsi viimeistään 24-vuotiaana. Siis oltuaan kuusi vuotta täysi-ikäinen. Vai onko liki viisikymppinen jo niin vanha ettei näe eroa teini-ikäisen ja parikymppisen välillä?
No en kyllä deittailisi viiskymppistä nyt kolmivitosenakaan. Saati hommaisi mitään kersoja tuon ikäiselle. Eihän tuon ikäisillä edes seiso enää.