Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
801/1383 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 53v mies, pukeudun nuorekkaasti, yleensä farkkuasuun ja mulla on värjätyt hiukset. Kroppa on sellanen normaali suomalaisen rotevan miehen kroppa eli en ole kukkakeppi. Kontaktia tulee ja saa naisilta 25v ylöspäin. Ite enole kiinnostunut yli 40v naisista. Useampi vähän pidempään kestänyt suhde mutta nyt nautin sinkkuudesta ja seikkailuista nuorten neitojen kanssa kunnes taas oikea tulee kohdille.

Miehille vinkiksi että nuorekasta farkkua vaan päälle ja harmaat piiloon mustalla halpaa on kun kotona vetää purkista hiukset ja kulmakarvat mustiksi ja vähän farkkupaidan ylänappia auki ja kaulaketju niin tyttöjä tulee kyllä!

Muuten kuullostaa ihan jees ja jos synkkais niin voisin lähteäkin, mutta mieluummin luonnollinen hiusväri kun sellanen tekotumma. N35

no pannaan tähän pikanen välikalluppi naiset, jos olis seurallinen ja sopivan supliikki toi mies niin ketkä lähtis? Ja oma ikä myös.

En lähtis. Mies on parhaimmillaan alle kolmekymppisenä.

N31

Sulla mahdollisuudet pienenevät koko ajan, koska itse olet sen tårajapyykin ylittänyt ja harva mies haluaa itseään vnah,paa naista.

No eipä vielä ainakaan ole ollut vaikea löytää nuoremmista seuraa. Vanhin mua lähestynyt mies on nyt 27.

N31

Vierailija
802/1383 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48v on keski ikäinen eikä mikään esivanhus =D ei jumakeuta.  Nuoruus on nuoruus, keski ikä on keski ikä ja vanhuus on vanhuus.

Se mikä on varma, niin se tulee meille kaikille. Paitsi jos kuolee nuorena. 

Itse ainakin näin 47v . pystyn tasan samoihin asioihin ,kun vaikka 20v.  Fyysisesti . Henkisesti olen kypsempi ja viisaampi.

Juoksen ihan yhtä kovaa, pystyn teekmään halutessani kärrynpyöriä, seisomaan käsillä, kiipeilemään vaikka puuhun ym.

Salaisuus: liiku.  

Ainoo ero on varmaan se, että ei kyll pätkääkään kiinnosta juosta miesetn perässä , enkä ikinä enää 

tekis mitään ,mitä en halua pelkästään miellyttääkseni jotain kakslahkeista.

Mikään ei ole niin hassua kuin vanhus kilpapyöräilijän kropassa. Se on kornia.

Niin vanhus. Eli semmonen 75v. Se on vanhus. Eikä sekään hassummalta näytä, jos on hvässä kunnossa.

Mielummin semmosta kattoo, kun kasaan painunutta, huonosti kävelevää raakkia.

Mikään ei oo niin hirveetä katsottavaa, kun ihminen jolla ei ole mitään käytöstapoja. Suosittleen katsomaan peiliin. Ja  kokeilemaan jaksatko ees juosta.

Sääliä saa ilmasiks, mut kateus ansaitaan. Ja täsät sun tekstistä paistaa läpi kateus, kun et itse resskka pysty edes juoksemaan vaikka ootkin nuori.

Ei nykypäivän seiskavitoset mitään vanhuksia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1383 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko mikä ukko.

Vierailija
804/1383 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 25 ja miesystäväni on 45. Hän on aivan ihastuttava mies, hyvin avoin, tyylikäs ja rakastava. Erittäin tunneälykäs ihminen. Nähnyt paljon maailmaa. Hän on seikkailunhaluinen, ei ole kaavoihin kangistunut. Kohtelee minua arvokkaasti ja on herrasmies. En vaihtaisi nuorempaan ikipäivänä.

Ikä todellakin on vain numero. Emme koskaan ajattele toistemme ikää.

Minulla on miespuolinen kaveri, joka on itseni ikäinen. Hän on todellinen pappa. Ei koskaan käy missään, on hyvin juro, on erittäin jyrkkä mielipiteineen ja pukeutuu mauttomasti.

Pointtini on, että joillakin on pappageeni ja joillakin taas ei. Se on luonteesta kiinni, ei iästä.

Voin kuvitella tuon "nuorekkaan" miehen. Oma valintasi, mikäs siinä.

Vierailija
805/1383 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48v on keski ikäinen eikä mikään esivanhus =D ei jumakeuta.  Nuoruus on nuoruus, keski ikä on keski ikä ja vanhuus on vanhuus.

Se mikä on varma, niin se tulee meille kaikille. Paitsi jos kuolee nuorena. 

Itse ainakin näin 47v . pystyn tasan samoihin asioihin ,kun vaikka 20v.  Fyysisesti . Henkisesti olen kypsempi ja viisaampi.

Juoksen ihan yhtä kovaa, pystyn teekmään halutessani kärrynpyöriä, seisomaan käsillä, kiipeilemään vaikka puuhun ym.

Salaisuus: liiku.  

Ainoo ero on varmaan se, että ei kyll pätkääkään kiinnosta juosta miesetn perässä , enkä ikinä enää 

tekis mitään ,mitä en halua pelkästään miellyttääkseni jotain kakslahkeista.

Mikään ei ole niin hassua kuin vanhus kilpapyöräilijän kropassa. Se on kornia.

Niin vanhus. Eli semmonen 75v. Se on vanhus. Eikä sekään hassummalta näytä, jos on hvässä kunnossa.

Mikään ei oo niin hirveetä katsottavaa, kun ihminen jolla ei ole mitään käytöstapoja. Suosittleen katsomaan peiliin. Ja  kokeilemaan jaksatko ees juosta.

Sääliä saa ilmasiks, mut kateus ansaitaan. Ja täsät sun tekstistä paistaa läpi kateus, kun et itse resskka pysty edes juoksemaan vaikka ootkin nuori.

Kyllä ovat. Kroppa alkaa heikentyä jo viisikymppisenä, saati sitten tuossa iässä. Kunhan tulet itse kokemaan, niin tiedät.

Ei vanhat jaksa teitä nuoria elättää, jos sitä hait.

Vierailija
806/1383 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varakkaampi ja ammatillisesti korkeammassa asemassa olet, sitä todennäköisemmin olet pappamainen.

Mielipiteitä on moni 48v.ei ole mikään papa.Kaiki on katsojien omissa silmissä.Koko suomi ei tällä kuitenkaan äntän antamassa yhtääb missään.Onneksi? Terveisin aikuinen nainen joka tuli mumoksi 46v. Ihan lapsen lapsi/ Lapset saa sanoa minua mummoksi ,on kunnia ja ilo! Mutta muut pitäköön mölyt mahassa.

Vierailija
807/1383 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 25 ja miesystäväni on 45. Hän on aivan ihastuttava mies, hyvin avoin, tyylikäs ja rakastava. Erittäin tunneälykäs ihminen. Nähnyt paljon maailmaa. Hän on seikkailunhaluinen, ei ole kaavoihin kangistunut. Kohtelee minua arvokkaasti ja on herrasmies. En vaihtaisi nuorempaan ikipäivänä.

Minulla on miespuolinen kaveri, joka on itseni ikäinen. Hän on todellinen pappa. Ei koskaan käy missään, on hyvin juro, on erittäin jyrkkä mielipiteineen ja pukeutuu mauttomasti.

Pointtini on, että joillakin on pappageeni ja joillakin taas ei. Se on luonteesta kiinni, ei iästä.

Voin kuvitella tuon "nuorekkaan" miehen. Oma valintasi, mikäs siinä.

Nuorekas on jo sanana typerä. Sen typeryyden tajuaa, kun määrittelee sen vastakohdaksi sanan vanhakas

Vierailija
808/1383 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata välittää palstan naisten negatiivisista viesteistä. Heillä monella lienee mielenterveyden ongelmia ja purkavat pahaa oloaan täällä haukkumalla miehiä.

Vierailija
809/1383 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on nainen joka haluaa että miestä haukutaan.

Sellaisia mammat on.

Vierailija
810/1383 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä vielä tuossa iässä jaksoin jallittaa useita eri naisia yhtäaikaa ja tuntui että ei ehdi kaikkia painaa mitä pitäs, kapakista aina joka vklp joku lyyli kainaloon ja himaan sormeilemaan pillua ja munaa suuhun

se oli tosi kivaa aikaa. olin seurallinen, varakas,  ihan ok naama ja vartalo ja kätevät sormet ja  toimiva muna

mitä muuta naiset taritsevat iltaisin?,

lähestyin tanssiravintelissa jotakin naista ja illan kuluessa huomattiinkin kävelevän samaan suuntaan ja siitä taksiin ja isoa sisään.

Vierailija
811/1383 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 45v mies ja työpaikan parikymppiset tytöt haluavat kilvan lutkuttaa meisselssoniani. En koe siis itseäni papaksi.

Vierailija
812/1383 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan näkökulmasta ja katsojasta. Kolmekymppisen mielestä olet jo pappa. Viisikymppisen mielestä keski-ikäinen. 80 vuotiaan mielestä olet vielä poikanen.

Vierailija
813/1383 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää mölinää. Itse olen 45:ksi mennessä saanut tarpeeksi p1llua, ettei sen eteen vaivaa viitsi nähdä.

Kun yhdestä eukosta on eroon päässyt ei uutta halua vaivoiksensa. Kaikki on paremmin ilman naista vakituisena asumassa.

Helvetin säälittävää mies, joka itkee naisten huomion perään. Kuulostaa melkoisen h1nt1ltä.

Vierailija
814/1383 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanompa vaan että jos tässä keskustelussa olisi sukupuoliroolit toisinpäin olisi lanka jo poistettu.

Mitä vikaa miehenä näyttää ikäistään vanhemmalta? Jos sen oman arvon tunteen sitoo johonkiin niin kestämättömään kuin nuoruus ja sen ihannointi niin väistämättä jossainkohti elämää on aika heikoilla jäillä.

Vierailija
815/1383 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satavarmasti tulet vaihtamaan nuorempaan, kunhan itse vähän kypsyt. Viisikymppisenä naiset ovat vielä hehkeitä ja ajatuksin 70 v vanhuksen kanssa seurustelemisesta etoo. En voisi kuvitellakaan itseäni vastaavaan suhteeseen.

Vierailija
816/1383 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivän 75 vuotiaita on aikamoinen haitari, kun katsoo toimintakykyä tai järjenjuoksua. Toiset ovat hyväkuntoisia, sosiaalisia, kaikinpuolin toimeliaita ja hyvinkin järjissään.

Toiset ovat monisairaita, muistisairaita, huonosti liikkuvia ja tarvitsevat monenlaista hoitoa ja hoivaa.

Vierailija
817/1383 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.

Vierailijalla vaikuttaa olevan tyttöjen rauhaan jättäminen aivan erityisen vaikeaa. Kommentistaan päätellen hän on sen usein kuullut asiattomasta käytöksestään johtuen. Jo hänen kommenttinsa oli asiaton LOL.

Vierailija
818/1383 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

chill daddy

Vierailija
819/1383 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.

48 vuotias ei ole viriili,saati hedelmällinen! Lääkkeiden avulla toki pysyy jonkinlainen"vireys",mut kyllä tossa iässä on riekot jo ammuttu!

Ei pidä paikkaansa, mies voivtulla isäksi hyvinkin myöhään. Alle 50 vuotiaana helposti, jos liikkuu...

Vierailija
820/1383 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se 70v halua olla pappa, vaan komea nuorukainen. Sisäinen olemus ratkaisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi