Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA
Kommentit (1383)
Aloittaja on nainen.
Noloa!! Supernoloa!!
Mutta eipä taida ap tajuta noloudesta mitään.
Pappa mikä Pappa, kaik' on ment' ,,,,,,
Itse olen yhdessä 48v miehen kanssa ja ole 33v. Lisäksi lapseton. Erosin silloisesta omaa ikäluokan kuuluvasta miehestä. Hänellä ei ollut oikeen halua pysähtyä tai tyytyä silloiseen suhteeseen, joten näin parhaaksi päästää hänet.
Sitten tapasin tämän nykyisen, eikä ollut suunnitelmissa lähteä hänen kanssaan suhteeseen, mutta tykättiin niin kovin toistemme seurasta, että luonnollisesti sitten kävi niin että olemme yhdessä. Luulin häntä ensiksi paljon nuoremmaksi ulkonäön perusteella.
Minä en kaipaa lapsia, mutta hän haluaisi yhteisen kun nyt hänellä on aikaa perheelle menneiden vuosien jälkeen.
Käymme urheilemassa yhdessä sekä vietämme ystäviemme kanssa aikaa.
Minulla on turvallinen olo hänen kanssaan. On naiivia ajatella ettei kenelläkään olisi arvosteltavaa tästä ikäerosta ja olettavat jotakin valtadynamiikkaa. Varmasti on vaikka mitä kyseenalaistettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on nainen.
Noloa!! Supernoloa!!
Mutta eipä taida ap tajuta noloudesta mitään.
Tätä ketjua ei saa edes pois vaikka kuinka ilmoitan tästä.
Ikiksen miesvastaisuus on koskematon asia.
Miehenä esiintyminen on tosi upeata.
tää on yks oravanpyörä ; nuoret sanoo et 50 on vanha ja kun nämä nuoret on 50v. ,se ei tunnukkaan vanhalta. 50+ on kaiken kuntosia ; toiset todella hyvässä fyysisessä kunnossa ja toiset rapakunnossa ja tämä vaikuttaa olemukseen.Pitäs alkaa kiinnittää enemän huomiota fysikkaan eikä tuijottaa numeroita...ihan työelämän vuoksikin.
Vierailija kirjoitti:
tää on yks oravanpyörä ; nuoret sanoo et 50 on vanha ja kun nämä nuoret on 50v. ,se ei tunnukkaan vanhalta. 50+ on kaiken kuntosia ; toiset todella hyvässä fyysisessä kunnossa ja toiset rapakunnossa ja tämä vaikuttaa olemukseen.Pitäs alkaa kiinnittää enemän huomiota fysikkaan eikä tuijottaa numeroita...ihan työelämän vuoksikin.
Sama. Olen näin 40-vuotiaana edelleen ihan samassa fyysisessä kunnossa kuin 25-vuotiaanakin, eli paremmassa kuin arviolta n. 80% 20-vuotiaista. Toki elastisuus ja nopeus kärsivät väistämättä iän karttuessa, mutta sen muutoksen nopeuteenkin voi omalla toiminnallaan vaikuttaa.
Keskenkasvuiset "miehet" taas palstalla? Mitä tekee keskenkasvuiset setämiehet ja papparaiset palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kenen silmin katsottuna. Parikymppisen silmin olet ihan auttamattomattomasti pappa. Muistan miten itse joskus 16-17v pidin kolmekymppisiäkin vanhoina ukkoina. 80v silmissä olet vielä nuori poika.
Juuri näin, tämä pappa-kysymys riippuu paljon arvioijan iästä. Kun arvioija tulee yli seitsemänkymppiseksi niin 50-vuotias mieshenkilö on hänen mielestään sellainen nuorehko mies.. Teini-ikäinen mieltää yli kolmekymmpiset vanhoiksi.
Kyllä mun pappa oli mun pappa 48-vuotiaana.
Eli pappaiässä olet.
Olet myös iskäiässä.
Itsestä sitten riippuu kumpaa muistutat enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.
Kyllä kateuden äänimerkki puhaltaa!
70-vuoden jälkeen alkaa vanhuus, siis muutos siihen nähden mitä olin 50-60-vuotiaana.
Ja sitä vanhempi on olemukseltaan ja taidoiltaan mitä aiemmin antaa vanhuudelle periksi. Olen 80-v enkä anna vieläkään periksi, no tosin alan kunnossani huomaamaan pientä hitautta, kolotuksia, jäykkyyttä...mutta periksi en vanhuudelle anna, ja torjuja on liikunta päivittäin ja kuntosali ainakin kerran viikossa, seurustelu ihmisten kera ja kaikenlainen kanssakäyminen. Tässä teille
"vanhuksen" ohjeita elämäänne, että pysyisitte vetreinä elämän ehtooseen käydessänne.
Vierailija kirjoitti:
Keskenkasvuiset "miehet" taas palstalla? Mitä tekee keskenkasvuiset setämiehet ja papparaiset palstalla?
Omituinen kommentti. Itse olet 24/7 täällä haukkumassa miehiä ja esiintymässä miehenä.
Maailman oudointa.
Edelleen: Aloittaja on nainen.
Todennäköinen mt-ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Hahhahhaa! Pappa! Mitä eturauhaselle kuuluu? Onks virtsankarkailuu ollu viime aikoina ja erektio-ongelmia? XD
Entä ona lääkityksesi? Haukut omaa aloitustasi.
Sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Niilo22 on vaan niin seksikäs ja asiasta ei keskustella.
Mene sinä sinne ylilaudalle lässyttämään niilokakskakkosistas.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.
Eivät kaikki. Moni ei usko että olen 48. Sanovat jostain 42 vuotiaaksi.
51v nainen, mummu olen jo kuudetta vuotta ja ylpeä siitä. En minä vanhus ole, mutten yritä teininään enää olla. Aikuinen ja keski-ikäinen ovat hyviä nimityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 52v papparaismies. Vaimoni on 33.
Hyvin on kelvannut vaimolle olla papan kyydissä viimeiset 8 vuotta ja varmaan kelpaa edelleen. Ja jollei kelpaa niin tulijoita kyllä riittää.
En voisi kuvitellakaan elämää jonkun kärttyisen viisikymppisen naisen kanssa. Hyi.
Tuskin se kärttyisyys on mikään ikäkysymys. Enemmänkin luonnekysymys. Toiset on kärttyisiä toiset ei. Iästä riippumatta.
Joten aika huono veto. Mut eihän toi snun naises olekkaan mikään 20v. Vaan ihan jo oikeesti aikuinen.
Tässä tapauksessa se kärttyinen on tämä 52- vuotias itse.
Tai sitten ei
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vanhempi setämies kyllä olet. Ei enää alle nelikymppinen tartu koukkuun. Onko hiuksia edes kunnolla päässä, paitsi ei sekään enää auta.
Tarttuu, tarttuu ja hiukset on ajeltu kokonaan pois.
Kennysgif kirjoitti:
Itse olen yhdessä 48v miehen kanssa ja ole 33v. Lisäksi lapseton. Erosin silloisesta omaa ikäluokan kuuluvasta miehestä. Hänellä ei ollut oikeen halua pysähtyä tai tyytyä silloiseen suhteeseen, joten näin parhaaksi päästää hänet.
Sitten tapasin tämän nykyisen, eikä ollut suunnitelmissa lähteä hänen kanssaan suhteeseen, mutta tykättiin niin kovin toistemme seurasta, että luonnollisesti sitten kävi niin että olemme yhdessä. Luulin häntä ensiksi paljon nuoremmaksi ulkonäön perusteella.
Minä en kaipaa lapsia, mutta hän haluaisi yhteisen kun nyt hänellä on aikaa perheelle menneiden vuosien jälkeen.
Käymme urheilemassa yhdessä sekä vietämme ystäviemme kanssa aikaa.
Minulla on turvallinen olo hänen kanssaan. On naiivia ajatella ettei kenelläkään olisi arvosteltavaa tästä ikäerosta ja olettavat jotakin valtadynamiikkaa. Varmasti on vaikka mitä kyseenalaistettavaa.
Eräs kaverini tuli keväällä ensimmäisen kerran isäksi 48-vuotiaana. Vaimo on toistakymmentä vuotta nuorempi ja hänellä on ennestään kaksi alakouluikäistä lasta.
Riippuu kenen silmin katsottuna. Parikymppisen silmin olet ihan auttamattomattomasti pappa. Muistan miten itse joskus 16-17v pidin kolmekymppisiäkin vanhoina ukkoina. 80v silmissä olet vielä nuori poika.