Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA
Kommentit (1383)
Kukaan ns. normaali aikuinen ihminen ei jaksa mitään parikymppistä kumppania. Ei helvata.
Juttujen taso ( anteeksi nyt vaan ) on vielä sitä luokkaa, että saa nauraa yleensä sisäänpäin ,kun ei kehtaa päin naamaa nauraa. Puuttuu se nk. elämänkokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako Sanna Marinin menopaussi sitä että tulee bilemeno paussi ??🤭
Tulihan sille menopaussi kun puoluetoveri Lindtman ärähti.
Saattaa se silti bilettää, mut kamerat jätettävä narikkaan. ;)
Sedästä tuli pappa jo 45-vuotiaana.
Vaimon serkusta tuli mummo jo 43-vuotiaana.
Noi on niitä nuorena lapsensa tehneiden ongelmia.
Toisaalta olihan noi kuitenkin kaikki olleet yli 2-kymppisiä vanhemmaksi tullessaan, ettei tuo nyt niin tavatonta ole.
Ei saa kiusata tätä 48-vuotiasta nuorukaista. Annetaan hänen pitää unelmansa. Keneltä se on pois?
Hän on tyytyväinen uskoessaan asiat haluamallaan tavalla ja meillä muilla on hauskaa. Winwin-tilanne.
Löllömasuinen, rimppakinttuinen 48-vuotias on pappa. Sisäkumi paistaa.
Olen 52v papparaismies. Vaimoni on 33.
Hyvin on kelvannut vaimolle olla papan kyydissä viimeiset 8 vuotta ja varmaan kelpaa edelleen. Ja jollei kelpaa niin tulijoita kyllä riittää.
En voisi kuvitellakaan elämää jonkun kärttyisen viisikymppisen naisen kanssa. Hyi.
Tarkkailija x kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä varakkaampi ja ammatillisesti korkeammassa asemassa olet, sitä todennäköisemmin olet pappamainen.
Ja kumma kyllä, sitä paremmat mahdollisuudet saada nuorempi vaimo.
Mistäköhän tämä tilastollinen tosiasia mahtaa johtua?
Naiset, kommenttia?[/quote
Yleensä ihmiset, siis myös miehet ovat parisuhteessa itseään muistuttavan kumppanin kanssa, koska yhteinen tausta esim koulutuksen ja harrastusten suhteen tuntuu luontevalta. Kaikki tuntemani menestyneet miehet ovat naimisissa "kaltaisensa" kanssa, ei erityisen nuoren kumppanin kanssa. Julkkikset ja näyttelijät ovat ehkä poikkeus, jotka ovat mediassa paljon esillä. Saattaa olla siksi yleinen harhaluulo, että tämä olisi yleistä. Katsokaapa vaikka linnanjuhlien vieraita. Aika samanikäisiltä useimmat puolisot näyttävät.
Tilastollisesti varakkaammilla miehillä on nuoremmat puolisot.
Juju on tuossa "aika samaikäisessä". Ja ero muuten olisi huomattavasti isompi jos mukaan laskettaisiin vain toisen kierroksen pariutumiset. Niin vain toisen kierroksen 40-55v statusmiehillä tuppaa olemaan 10-15v nuorempia kumppaneita aika säännönmukaisesti.
Mistä johtuu että he sellaisia saavat ja haluavat? Eiväthän naiset rahan ja statuksen perään ole, niin että sporttiset aikuiset naiset ottaisivat vanhemman kumppanin?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on kelvannut vaimolle olla papan kyydissä viimeiset 8 vuotta ja varmaan kelpaa edelleen. Ja jollei kelpaa niin tulijoita kyllä riittää.
En voisi kuvitellakaan elämää jonkun kärttyisen viisikymppisen naisen kanssa. Hyi.
Tuskin se kärttyisyys on mikään ikäkysymys. Enemmänkin luonnekysymys. Toiset on kärttyisiä toiset ei. Iästä riippumatta.
Joten aika huono veto. Mut eihän toi snun naises olekkaan mikään 20v. Vaan ihan jo oikeesti aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele itsellesi 71-vuotias puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se kärttyisyys on mikään ikäkysymys. Enemmänkin luonnekysymys. Toiset on kärttyisiä toiset ei. Iästä riippumatta.
Joten aika huono veto. Mut eihän toi snun naises olekkaan mikään 20v. Vaan ihan jo oikeesti aikuinen.
Tässä tapauksessa se kärttyinen on tämä 52- vuotias itse.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki loppuu aikanaan. Muidusi kirjoittelee jo, että mitä pitäisi tehdä, kun mies happanee käsiin. Itsekin kommentoit, että jätä se sika. Kohta se jättää ja ottaa ikäisensä, jolla on kovempi halu.
Kylläpä jaksatte vääntää aivan turhasta asiasta. On hyvin säilyneitä 50v. ja huonolta näyttäviä 20v.
Sehän riippuu ihan täysin siitä miten, syöt, nukut ja liikut. Erittäin yksinkertaista.
Ei se ikä , vaan olemus.
Kukaan ei voi itse määritellä onko pappa vai ei. Sen tekee ympäristö. 48 vuotias on esivanhus ja nuoruus jätti jo 20 vuotta sitten.
48v on keski ikäinen eikä mikään esivanhus =D ei jumakeuta. Nuoruus on nuoruus, keski ikä on keski ikä ja vanhuus on vanhuus.
Se mikä on varma, niin se tulee meille kaikille. Paitsi jos kuolee nuorena.
Itse ainakin näin 47v . pystyn tasan samoihin asioihin ,kun vaikka 20v. Fyysisesti . Henkisesti olen kypsempi ja viisaampi.
Juoksen ihan yhtä kovaa, pystyn teekmään halutessani kärrynpyöriä, seisomaan käsillä, kiipeilemään vaikka puuhun ym.
Salaisuus: liiku.
Ainoo ero on varmaan se, että ei kyll pätkääkään kiinnosta juosta miesetn perässä , enkä ikinä enää
tekis mitään ,mitä en halua pelkästään miellyttääkseni jotain kakslahkeista.
Vierailija kirjoitti:
48v on keski ikäinen eikä mikään esivanhus =D ei jumakeuta. Nuoruus on nuoruus, keski ikä on keski ikä ja vanhuus on vanhuus.
Itse ainakin näin 47v . pystyn tasan samoihin asioihin ,kun vaikka 20v. Fyysisesti . Henkisesti olen kypsempi ja viisaampi.
Juoksen ihan yhtä kovaa, pystyn teekmään halutessani kärrynpyöriä, seisomaan käsillä, kiipeilemään vaikka puuhun ym.
Ainoo ero on varmaan se, että ei kyll pätkääkään kiinnosta juosta miesetn perässä , enkä ikinä enää
Mikään ei ole niin hassua kuin vanhus kilpapyöräilijän kropassa. Se on kornia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin hassua kuin vanhus kilpapyöräilijän kropassa. Se on kornia.
Niin vanhus. Eli semmonen 75v. Se on vanhus. Eikä sekään hassummalta näytä, jos on hvässä kunnossa.
Mielummin semmosta kattoo, kun kasaan painunutta, huonosti kävelevää raakkia.
Mikään ei oo niin hirveetä katsottavaa, kun ihminen jolla ei ole mitään käytöstapoja. Suosittleen katsomaan peiliin. Ja kokeilemaan jaksatko ees juosta.
Sääliä saa ilmasiks, mut kateus ansaitaan. Ja täsät sun tekstistä paistaa läpi kateus, kun et itse resskka pysty edes juoksemaan vaikka ootkin nuori.
Ei kai sitä hautaan tarvi valmistautua, mutta hyvä olis ymmärtää että ne teidän omien lasten ikäiset ei oo teitä varten. Ihan ne parikymppiset meitä parikymppisiä kiinnostaa, ei mitäkään edellisen sukupolven ennen kaikki oli paremmin -haikailijat, joiden haikailema aika on ollut ja mennyt jo ennen meidän syntymää.