Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA
Kommentit (1383)
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli ihan tavallista saada lapset parikymppisenä. Jolloin meistä monista tuli mummoja ja pappoja noin 40 vuotiaina.
Itse ainakin olin innoissani kun olin nuori mummo, eikä kukaan uskonut ellei tiennyt.Mummo ja pappa ovat kunnianimiä meille isovanhemmille. Lapsettomia ei saa suotta sellaisiksi nimitellä.
Oletpas itseäsi täynnä. Tämä on hämmentävää, koska olen samaa mieltä, eri syistä toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipaappaduu kirjoitti:
Olen 46. Nuorekas, treenannut aktiivisesti ja liikkunut monipuolisesti parikymppisestä alkaen ja fyysiseltä kunnoltani valtaosaa nykyisiä kolmekymppisiä paremmassa kuosissa. Hyvin toimeentuleva, tukka päässä ja suihkussakin muistan käydä, mutta muutoin ihan perustavis ;)
Lähes joka kerta viihteellä / yökerhossa käydessä tulee aloitetta nuorempienkin neitojen suunnalta, eli ei se ihan pelkkä yksisuuntainen reitti ole.
Se vaan on niin, että kun nainen tiedostaa, että seksi voi olla muutakin kuin päätöntä nylkyttämistä ja millaista voisi olla kun sinua arvostetaan (ikää mollaamatta) ja sinun nautintosi on toiselle se ensisijainen tavoite, niin siinä ei 'sä oot pappa' tule ensimmäisenä mieleen. Eihän siitä ikäerosta johtuen mitään vuosisadan rakkaustarinaa synny, mutta melko kuumia muistoja kuitenkin.
Ilman sinistä pilleriä ei synny edes niitä muistoja :)
Ei siihen pillereitä tarvita. Yllättävän hyvin toimii erektio vanhemmallakin iällä. Terveet elämäntavat vaikuttavat asiaan.
Ja millään muulla ei miehellä tuossakaan iässä näköjään ole tarvetta, kuin p*nemaan pääseminen. Säälittävää.
Onko näin kaikilla miehillä?
Mahdollisista erektiovaivoistahan täällä vanhempia miehiä pilkataan.
Ikääntyviin miehiin tulee naisten suhtautua ymmärryksellä. Ei ole helppoa olla hyvä petipuuhissa jos ei ota eteen, tai homma lerpahtaa kesken kaiken. Usein pumppukin reistailee. Hyvä vaimo rakastaa miestään muutenkin kuin seksin takia.
Iän myötä läheisyys ja lämpö korostuvat suhteessa. Kunnioitus on kaiken A ja O.Opettele jäärä ensin kunnioittamaan kumppaniasi, ennen kuin päästät myös näppiksiltäsi pelkkää hyväksikäyttöä ja omahyväisyyttä.
Tuohan oli hyvin kirjoitettu ikääntyvistä miehistä. Mikä mahtaa tuon naisoletetun ongelma sitten ollakaan. Ilmeisesti miehet ovat kohdelleet kaltoin.[/qu
Koen, että koitat tukahduttaa keskustelua siitä, että naissukupuoli koetaan yleisesti helposti hallittavaksi massaksi, jota riittävän ns. alfoittunut mies voi kohdella miten haluaa.
Hyvä esimerkki on kyseisen miesoletetun vastauksesta, jossa kyseenalaistetaan tuntemattoman ihmisen persoona ja mielenlaatu?
Ja kyse oli siitä, että vastaajan mielestä on naisen vastuulla, että miehellä seisokki kestää. Näin ikävästi ilmaistuna.
Höpö höpö.
Ei ole naisen vastuulla, että miehen hormoonitaso alkaa laskea. Sen voi helposti todeta verikokeella.
Fiksummat ymmärtävät nämä fysiologiset muutokset, eivätkä koko ajan jauha seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli ihan tavallista saada lapset parikymppisenä. Jolloin meistä monista tuli mummoja ja pappoja noin 40 vuotiaina.
Itse ainakin olin innoissani kun olin nuori mummo, eikä kukaan uskonut ellei tiennyt.Mummo ja pappa ovat kunnianimiä meille isovanhemmille. Lapsettomia ei saa suotta sellaisiksi nimitellä.
Oletpas itseäsi täynnä. Tämä on hämmentävää, koska olen samaa mieltä, eri syistä toki.
Mikäs tuossa hämmentää? Lapsettomalle mummottelu tai papoittelu voi tuntua ikävältä ja loukkaavalta. Isovanhemmat yleensä tykkäävät.
Miehille nyt kuitenkin yleisesti se seksi on numero 1. Sitä ei voi kukaan mies kieltää. Jos nainen on myös fiksu ja mukava, se on miehelle lottovoitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tuossa hämmentää? Lapsettomalle mummottelu tai papoittelu voi tuntua ikävältä ja loukkaavalta. Isovanhemmat yleensä tykkäävät.
Taisin ymmärtää osan viestistäsi väärin. Pahoittelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa lukea katkerien ja kateellisten naisen kommenteja tässä ketjussa :D
mies voi siittää lapsen vielä vaikka 70+ ikäisenä
Säälittävää se on silti. Tiedän kaksi tällaista viisvitosena siittänyttä: toisen poikaa luullaan aina lapsenlapseksi ja toiselle naureskelee oma äitikin. Kummatkin eronneita.
Viime vuosina on tullut muutaman kerran vastaan tilanne, että kun teini-ikäisen opiskelijan isän olisi pitänyt tehdä Wilmaan selvitys poissaolosta, niin opiskelija tokaisi, että isänsä on niin seniili ja vanha, että ei se osaa edes avata tietokonetta. Siittäminen on eri asia kuin yöheräämiset, kasvattaminen ja pulkkamäet, ja tuskinpa ne iäkkään miehen siittämiskykyä hehkuttavat miehet haluaisivat vanhusta kuitenkaan omaksi isäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 48-vuotias on jo melko pappa. Toivottavasti et kuvittele olevasi nuorekas. Se, jos viiskymppinen papparainen vähän pyöräilee ja lenkkeilee, ei tee hänestä "nuorekasta". Kannattaa siis jättää ne itseä nuoremmat opiskelijatyttöset rauhaan.
Jo 40vuotias voi olla mummo tai pappa ihan hyvin. Jos lapset tehty nuorena. Mikä tässä on ongelma? Nuorekas tietenkin voi olla, en ymmärrä tuomitsemista. Ja kyllähän moni eronnut mies ottaa nuoremman puolison eihän tämä mikää uutinen ole, ei nykyään ei ennen.
Eikä sekään, että mies on nuorempi, kuten nykyään monella naisella on.
Se on pahasta, että puolisoa vaihdetaan kuin paitaa ja juostaan seksin ja nuoruuden perässä. Tekipä sitä mies tai nainen, niin ei tule onnea löytämään.
Miehen hedelmällisyys jatkuu huomattavasti pidemmälle kuin 50v. Itse asiassa viriiliys muutenkin, taitaa itse asiassa nykynuorilla miehillä olla testotasot laskeneet hälyttävästi. Itsekin luulin nuorena 50 vuotiaita ikälopuiksi, mutta ei se ihan niin olekaan. Riippuu kylläkin geeneistä ja elintavoistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.
48-vuotias mies on kuitenkin yhdeksän vuotta nuorempi kuin sinä ja todennäköisesti vielä hedelmällinen ja viriili. Te ette ole likimainkaan samanikäisiä ja jokainen huomaa, että olet vanhempi.
48 vuotias ei ole viriili,saati hedelmällinen! Lääkkeiden avulla toki pysyy jonkinlainen"vireys",mut kyllä tossa iässä on riekot jo ammuttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipaappaduu kirjoitti:
Olen 46. Nuorekas, treenannut aktiivisesti ja liikkunut monipuolisesti parikymppisestä alkaen ja fyysiseltä kunnoltani valtaosaa nykyisiä kolmekymppisiä paremmassa kuosissa. Hyvin toimeentuleva, tukka päässä ja suihkussakin muistan käydä, mutta muutoin ihan perustavis ;)
Lähes joka kerta viihteellä / yökerhossa käydessä tulee aloitetta nuorempienkin neitojen suunnalta, eli ei se ihan pelkkä yksisuuntainen reitti ole.
Se vaan on niin, että kun nainen tiedostaa, että seksi voi olla muutakin kuin päätöntä nylkyttämistä ja millaista voisi olla kun sinua arvostetaan (ikää mollaamatta) ja sinun nautintosi on toiselle se ensisijainen tavoite, niin siinä ei 'sä oot pappa' tule ensimmäisenä mieleen. Eihän siitä ikäerosta johtuen mitään vuosisadan rakkaustarinaa synny, mutta melko kuumia muistoja kuitenkin.
Ei siihen pillereitä tarvita. Yllättävän hyvin toimii erektio vanhemmallakin iällä. Terveet elämäntavat vaikuttavat asiaan.
Ja millään muulla ei miehellä tuossakaan iässä näköjään ole tarvetta, kuin p*nemaan pääseminen. Säälittävää.
Ikääntyviin miehiin tulee naisten suhtautua ymmärryksellä. Ei ole helppoa olla hyvä petipuuhissa jos ei ota eteen, tai homma lerpahtaa kesken kaiken. Usein pumppukin reistailee. Hyvä vaimo rakastaa miestään muutenkin kuin seksin takia.
Iän myötä läheisyys ja lämpö korostuvat suhteessa. Kunnioitus on kaiken A ja O.Opettele jäärä ensin kunnioittamaan kumppaniasi, ennen kuin päästät myös näppiksiltäsi pelkkää hyväksikäyttöä ja omahyväisyyttä.
Tuohan oli hyvin kirjoitettu ikääntyvistä miehistä. Mikä mahtaa tuon naisoletetun ongelma sitten ollakaan. Ilmeisesti miehet ovat kohdelleet kaltoin.[/qu
Koen, että koitat tukahduttaa keskustelua siitä, että naissukupuoli koetaan yleisesti helposti hallittavaksi massaksi, jota riittävän ns. alfoittunut mies voi kohdella miten haluaa.
Hyvä esimerkki on kyseisen miesoletetun vastauksesta, jossa kyseenalaistetaan tuntemattoman ihmisen persoona ja mielenlaatu?
Ja kyse oli siitä, että vastaajan mielestä on naisen vastuulla, että miehellä seisokki kestää. Näin ikävästi ilmaistuna.
Höpö höpö.
Ei ole naisen vastuulla, että miehen hormoonitaso alkaa laskea. Sen voi helposti todeta verikokeella.
Fiksummat ymmärtävät nämä fysiologiset muutokset, eivätkä koko ajan jauha seksistä.Ei miesten hormonitasot tai vastaavasti naisten ole kenenkään muun syytä kuin luonnon.
Kenenkään älykkyyteen tai sen puuttumiseen en ota kantaa, ei ehkä kenenkään kannattaisi. Biologia on mitä on.
48-vuotias voi olla pappa tai sitten ei. Seurustelin hetken aikaa itseni ikäisen miehen kanssa 45-vuotiaana ja hän oli kyllä pappa. Ei harrastanut minkäänlaista liikuntaa, söi roskaa ja joi kaljaa. Pukeutui samanlaisiin mustiin vaatteisiin kuin suunnilleen kaikki itseään vanhemmat. Ajatuksiltaan oli konservatiivi ja hanakka tuomitsemaan nykypäivän harmittomatkin ilmiöt. Itse puolestani heitän vaikka kärrinpyörän ja harrastan liikuntaa päivittäin. Elämäntapani ovat terveelliset ja ajatus notkeaa. Vaikka ikämme oli numeroina sama, erottui miehen pappamaisuus melko pian.
Minä olen nuorekas denim-mies. Minulla on nuorten suosima piikikäs kampaus. Naamasta ja kropasta toki näkee etten ole 25 koska on jo tietysti ryppyä ja mahaakin mutta hiusväri peittää harmaat hiuksista ja parrasta. Aikas paljon muistutan sedua mutta olen isompi. Kyllä vlaksi käy 30-40 vuotiaiden naisten kanssa kokoajan vaikka mulla on ikää jo 55! Ja napilla jaksaa kyntää ei siinä ole mitään noloa kyllähän kaikenlaiseen on pilleriä keksitty naisillekin kuivuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipaappaduu kirjoitti:
Osaatko ajatella elämää jonkin muun asian ympärillä kuin sinun erektion?
Luet niinkuin koet.
-eri
Se että vedit tuosta moisen johtopäätöksen on säälittävää. Se että mies on 46v ei automaattisesti tarkoita erektiovaikeuksia.
No ei tietenkään tarkoita! Ja mitä sitten jos olisi ongelmia, ihminen on älykäs eläin.
Asioihin yleensä löytyy ratkaisut. Ongelmat seksuaalisuuden tiimoilta tekevät ihmisistä vain toistensa kaltaisia. Kaikilla meillä on jotakin ongelmaa- Kukaan meistä ei selviä tästä elämästä ns. parhain mahdollisin paperein. Eikä pidäkään! Tee aina niin kuin itsestä tuntuu hyvältä, loukkaamatta muita ihmisiä/ eläimiä.
Mietin moniko miehiä haukkuva kommentti on Ikiksen kirjoittama.
Niin täällä nyt on mennyt jotenkin keskustelu siihen saako 50v mies nuoria naisia siis jotain parikymppisiä. Vaikka kai aluksi oli puhe että viisikymppinen mies voi hyvin heilastella 30 - 40 vuotiaiden naisten kanssa. Ja kyllähän siinä ikäluokassa aika moni 50v mies pääsee saatille ja saa pesää. Ja parisuhteenkin jos haluaa.
Omalla miehelläni hormoonit alkoivat tippua n.55 vuotiaana. Kävi mittauttamassa kun ei enää haluttanut eikä onnistunut. Sanoin, että älä sitä suotta murehdi. Eikä asialle tarvitse tehdä mitään, ellet itse halua. Saman peiton alla edelleen, eikä tehdä siitä numeroa. Näin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Omalla miehelläni hormoonit alkoivat tippua n.55 vuotiaana. Kävi mittauttamassa kun ei enää haluttanut eikä onnistunut. Sanoin, että älä sitä suotta murehdi. Eikä asialle tarvitse tehdä mitään, ellet itse halua. Saman peiton alla edelleen, eikä tehdä siitä numeroa. Näin on hyvä.
Onko tämä teidän molempien mielipide?
Vierailija kirjoitti:
Miehille nyt kuitenkin yleisesti se seksi on numero 1. Sitä ei voi kukaan mies kieltää. Jos nainen on myös fiksu ja mukava, se on miehelle lottovoitto.
Varmaan monikin mies voi kieltää, koska niin moni (nuorikin) vaimo joutuu elämään puutteessa. Tutkitusti 30 vuotiaitten miesten haluttomuus on lisääntynyt rajusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä teidän molempien mielipide?
Kyllä tämä on meidän molempien yhteinen mielipide. "Sitä" ei ole kielletty, mutta pakkoa ei ole. Meillä on oikeasti ihana suhde juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan monikin mies voi kieltää, koska niin moni (nuorikin) vaimo joutuu elämään puutteessa. Tutkitusti 30 vuotiaitten miesten haluttomuus on lisääntynyt rajusti.
Tuon takia moni mies pelkää parisuhdetta ja valitsee sinkkuuden. Joka onkin viisas päätös jos haluja ei ole.
Jo 40vuotias voi olla mummo tai pappa ihan hyvin. Jos lapset tehty nuorena. Mikä tässä on ongelma? Nuorekas tietenkin voi olla, en ymmärrä tuomitsemista. Ja kyllähän moni eronnut mies ottaa nuoremman puolison eihän tämä mikää uutinen ole, ei nykyään ei ennen.