Perhe sanoi suoraan, ettei minua haluta heidän kanssaan joulunviettoon
Äiti, isä ja siskon perhe lähtivät tänään Helsinkiin viettämään aatonaattoa, yön ovat hotellissa ja huomenna lähtevät Tukholmaan, eli pari yötä laivalla ja joulupäivä Tukholmassa. Lähtivät siis jouluksi matkoille. Minulle ilmoitettiin, että nyt on tällainen joulu ja minä en ole tervetullut mukaan. Olen jo täysi-ikäinen ja asun alivuokralaisena nyt toisella paikkakunnalla. Saan kuulemma viettää ja järjestää oman jouluni. Olen ollut se vahinkolapsi ja on se tehty ennenkin selväksi
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Entäs se toinen puoli tässä asiassa? Se jota ei tässä kerrota?
Kaikilla asioilla kun on ainakin kaksi puolta, kaikissa ihmissuhteissa ainakin kaksi osapuolta. Ja näin ollen ainakin kaksi näkemystä ja kokemusta.
En koskaan tuomitse ketään enkä mitään tuntematta näitä muitakin puolia.
En ole ap, mutta kyllä minä ainakin pyrin esittämään asiat myös toisen kannalta. Jos siis tiedän mikä se on. Jos joku suuttunut mulle tai eri mieltä, kerron miksi ja miten se toinen kokee asiat.
Voi olla myös narsisti vanhempi, joka manipuloi muut yhtä perheenjäsentä vastaan. Tämä hyljeksitty perheenjäsen on voinut olla jo vuosia perheensä ns. musta lammas.
AP alkoholisyi ja persoonallisuushäiriöinen mankuja. Ihan oletusarvoisesti naispuolinen.