Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävää tämä joulun aika kun tekis mieli syödä kaikkee hyvää mutta lihominen pelottaa

Vierailija
23.12.2022 |

painan n. 66kg.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niin, että vaikka koko joulun söisit kaksin käsin kaikkea mahdollista ja lihottavaa, niin et mitenkään pysty saamaan aikaiseksi kovin kummoista painon kertymistä. Ja kertyvästäkin painosta suuri osa on nesteitä, jotka poistuvat, kun joulun jälkeen liikkuminen lisääntyy ja suolankäyttö vähenee.

Vierailija
2/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha klisee, mutta totta: Se ei ole ratkaisevaa, mitä syöt joulun ja uudenvuoden välisenä aikana, vaan se, mitä syöt uudenvuoden ja joulun välisenä aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pituus kans..

Ja puhelinnumero, jos oot noin 170 senttinen.

Vierailija
4/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän jouluna niitä kiloja pelkää. Jouluna pitää kaksin kävin vetää herkkuja 😋

Vierailija
5/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl kaikki palstavalaat mässää ympäri vuoden harrastamatta edes liikuntaa. Ovat painoltaan jotain 70-100 kiloisia valaita. Ei sul viel hätää ole :)

Vierailija
6/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu kestää muutaman päivän, joten herkuttele ihan niin paljon kuin haluat. Arjessa kannattaa sitten pitää parempaa huolta omista syömisistä. 

Vierailija
7/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman päivän herkuttelu ei lihota.

Vierailija
8/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita pituus kans..

Ja puhelinnumero, jos oot noin 170 senttinen.

No juurikin oon sen 170cm mutta mitä se puhelinnumero tässä vaikuttaa. ap.

Vierailija
9/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muakin vähän rassaa. Olen sellainen joka lihoo tosi helposti. Olen saanut liikkumalla ja syömällä terveellisesti kiloja pois lokakuun alusta alkaen 6,5kg. Sellaisen kinkun verran.

Nyt varmasti saan ne takaisin tän parin viikon loman aikana ja homma alkaa taas alusta vuoden vaihteessa.

Painan kuitenkin 77kg ja pituus 170kg.

Vierailija
10/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tähän mennessä syönyt konvehteja ja jättänyt ruuan ja liikunnan minimiin. Lihasmassa ehkä vähän putoaa mutta uskon että en liho tällä menolla.

Vierailija
11/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Olen juuri saanut painoa pudotettua kymmenen kiloa. Pelkään, että repsahdan ja alan joulun jälkeenkin syömään liikaa.

Vierailija
12/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina jo helpottaa. 

Vierailija
13/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha klisee, mutta totta: Se ei ole ratkaisevaa, mitä syöt joulun ja uudenvuoden välisenä aikana, vaan se, mitä syöt uudenvuoden ja joulun välisenä aikana.

Tätä typerää mantraa jotkut jaksaa jauhaa vuodesta toiseen.

Vierailija
14/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua vääristyneeseen ruokasuhteeseesi. Kuinka paljon realistisesti ajattelet lihovasi joulun syömisistä?

Vierailija
15/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä typerää mantraa jotkut jaksaa jauhaa vuodesta toiseen.

Miksi se on typerä? Ehkä kliseinen, mutta täysin paikkansa pitävä. Ei ole tässä maassa yhtäkään ihmistä, jonka paino-ongelmat johtuisivat joulusyömisistä.

Vierailija
16/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda välillä levyä.

Vierailija
17/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna voi syödä myös ihan normaalisti. Meillä ei esimerkikisi ole mitään suklaata, marmeladeja, pipareita, torttuja tai muita leivonnaisia kun ei muutenkaan pidetä makeasta.

Vierailija
18/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää voi syödä kun syö kohtuudella. Moni syö niin kuin ei olisi koskaan ruokaa nähnyt!

Vierailija
19/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tääl kaikki palstavalaat mässää ympäri vuoden harrastamatta edes liikuntaa. Ovat painoltaan jotain 70-100 kiloisia valaita. Ei sul viel hätää ole :)

Enpä muuten mässää. En ole pitkään aikaan syönyt suklaata joten jouluksi ostin yhden pienen rasian. Ei oikeastaan tee kyllä yhtään edes mieli. Jouluna syön terveellistä vegaaniruokaa, näin olen tehnyt aina myös silloin kun painoin alle 60 kiloa. En ymmärrä tätä joulun mässäämistä enkä suklaavuoria.

Liikuntaa olen myös aina harrastanut kaiken painoisena ja myös ohjaan itse liikuntaa. Veikkaan että joulunakin tulee liikuttua 4-5 h päivässä.

En kyllä ollut 70 kiloisena valas, mahduin 36 koon vaatteisiin paitsi takit 34.

Nyt 100 kg xl.

Vierailija
20/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aika surullista ja sairasta, että asiasta jonka pitäisi olla ilo (hyvä ruoka) menee se ilo siksi, että yhteiskunta on tehnyt ylipainosta niin kammottavan asian. Mutta toisaalta, kun tässä pari tuhatta vuotta on kristillinen kirkko pitänyt valtaa, niin mitäpä muuta voi olettaa? Näännyttämisestä, nälästä ja kieltäytymyksestä on tehty hyveitä, olevinaan ihminen joka pystyy olemaan syömättä tai muuten nauttimatta asioista on parempi kuin muut. Mä en nyt käske ketään mässäilemään, mutta miettikääpä ihan oikeasti suhdettanne ruokaan, painoon, nautintoon vähän uudesta kulmasta ja koettakaa kyseenalaistaa kaikkia vaatimuksia mitä esitetään.