Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus pudotti pommin: hänellä on avannepussi paidan alla :(

Vierailija
22.12.2022 |

En tiedä mitä tehdä. Ollaan kirjoiteltu WhatsAppissa kesäkuusta asti, käyty neljä kertaa treffeillä ja eilen ekaa kertaa mun luona. Siinä sitten sohvalla istuessaan paljasti, että on jonkin leikkauksen takia avannepussin käyttäjä koko loppuelämänsä. Ja minä kun olin jo kovastikin ehtinyt ihastua :(

Jatkaisitko tapailua?

Kommentit (389)

Vierailija
81/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä tosi hämmentävä juttu, enkä oikein ymmärrä miksei voinut aiemmin kertoa. Harmittaa kun olen ehtinyt ihastua ihan korviani myöten. En ole ikinä ennen tavannut ketään jolla tuollainen vaiva on ja TV-dokumenteista jäänyt käsitys että on tosi kiusallinen ja arkea rajaava tekijä. En tiedä mitä tehdä :(

Ap

Tapa itsesi, onpahan yksi paska maailmassa vähemmän.

No elä nyt riemastu huumorista. Voikos sinne avanteeseen työntää?

Vierailija
82/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä tosi hämmentävä juttu, enkä oikein ymmärrä miksei voinut aiemmin kertoa. Harmittaa kun olen ehtinyt ihastua ihan korviani myöten. En ole ikinä ennen tavannut ketään jolla tuollainen vaiva on ja TV-dokumenteista jäänyt käsitys että on tosi kiusallinen ja arkea rajaava tekijä. En tiedä mitä tehdä :(

Ap

Kokeile vaikka käydä vähän enemmän kouluja, kasvattaa järkeä ja kasvaa aikuiseksi. Vaikutat 15-kesäiseltä. Jos olet 15, anna aikuisten hoitaa nuo deittailut ja leiki nukeillä beibi pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, karma iskee kas kun et vielä suoraan kateutesi kohteen nimissä kirjoittanut.

Olet alle 35 vuotias

Vierailija
84/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa piiloilkeä ja pahansuopa ketju.

Kaverillani on poistettu vakavan sairauden takia suolta ja se avannepussi oli sille tosi kova paikka. Me kaverit  (ja meitä on paljon) kyllä tehtiin selväksi, että se on sama hyvä tyyppi ja ajan myötä tuntui että asia alkoi helpottamaan häntä itseäänkin. 

Voin vaan kuvitella, kuinka tällainen aloitus saattaa osua rajusti sille, jolle vastaava asia on tuore ja sen hyväksyminen vasta kesken.

Ihanaa, että ootte ollu kaverin tukena! Toivottavasti hän voi nykyään paremmin.

Ite kanssa jonkin verran ottanu selvää avanteista, koska sairastan sairautta, joka voi joskus johtaa sen saamiseen. Monien kohdalla ollut suuri apu ja voi elää normaalimpaa elämää sen avulla. Ite antaisin mahdollisuuden.

Vierailija
85/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ovat ne ihan tavalliset takapuolet, jotka haisevat pahalta, vaikka on ohjeistettu ennen leikkausta peseytymään.

Avannepotilaat eivät haise, jos elämänhallinta on kunnossa.

Vierailija
86/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vielä hyvin nuori, jos et osaa suhtautua? Minä vastaisin vaan "ai jaa", mutta olisin sitten utelias tietämään, haluaako kaveri kertoa siitä lisää. Muuten ei olis mitään väliä, meillä töissä joskus vaihdeltu pusseja. Piece of cake.

Vierailija
87/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkaisin, tapailisin henkilöä enkä hänen avannepussiaan.

Älä valehtele, nytkö ei muka naisia haittaa avannepussi mutta muuten ovat niin viimeisen päälle nirsoja tinderissä ettei vahingossakaan voi antaa miehille tykkäyksiä.

Tinderissä on Suomessa ollut yhteensä n. 100 000 käyttäjää. Koko aikana.

Näistä naisiksi rekisteröityneitä optimistisen arvion mukaan n. 20 000. Vuodesta 2012.

Näistä 20 000 naiseksi ilmoittautuneesta osa on botteja. Osa on jonneja. Osa myy seksiä. Osa on lesboja. Osa on pareja.

Herää kysymyksiä:

Miksi olet Tinderissä?

Miksi luulet, että kaikki naiset ovat samanlaisia kuin Tinderin botit?

T. Nainen, jonka suolessa on paskaa, ja joka on suhteessa, ja jota ei avanne haittaisi

Vierailija
88/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä jolla on avannepussi ja luet näitä kommentteja; oot hyvä sellaisena kuin olet. Jos joku ei sinua hyväksy avannepussin takia johon et ole voinut itse edes vaikuttaa, niin se on sen henkilön oma häpeä.

Tämän ketjun kommentit saa mut pettymään ihmisiin entistä enemmän.

Vierailija
89/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ajatteleppa näinpäin, että mitä hän mahtaa ajatella sinusta, jos joutuisit vaikka pyörätuoliin? Toivoisitko, että hän jatkaisi sinun tapaamista?

Jos ja jos. Kun en joudu.

Esim. Yksi liukastuminen, liikenne-onnettomuus, kaatuminen tai isku päähän ja kaikki elämässäsi voikin ykskaks olla aivan toisin kuin suunnittelit.

Mulle on tulossa avannepussi. Kyllähän ajatukseen totuttelu on vienyt aikaa ja tuonut monet kyyneleet silmiin mutta vaihtoehtoja ei ole. Pari vuotta mennyt crohnin taudin kanssa erittäin huonosti ja kroppa aivan finaalissa raudanpuutteesta, jatkuvista tulehdustiloista, vastikkeettomasta lääkityksestä. Elämässä voi tosiaan tapahtua mitä vaan, milloin vaan. Eikä sairauksilta lopulta välty kukaan. Ilahduin miten hienosti valtaosa teistä kirjoittajista on suhtautuu asiaan.

Vierailija
90/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, karma iskee kas kun et vielä suoraan kateutesi kohteen nimissä kirjoittanut.

Olet alle 35 vuotias

En ymmärrä mitä tuolla karmajutullasi tarkoitit, en itse usko sellaisiin. Tokikaan en kirjoita kenenkään nimellä tunnistettavasti, ihan jo siksi että se olisi laitonta, ja myös siksi että kunnioitan toisen yksityisyyttä. Ja kyllä, olen alle 35, tarkalleen ottaen 33v. Ap

Vierailija
91/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitushan on tahallaan tehty lapsellinen, täysin kehittymättömän vääntämä

provo.

Ap on kaheli.

Onhan se, mutta petollinen mieli sillä kaverilla kun antaa toisen ihastua eikä kerro noin oleellista aiemmin. 

Vierailija
92/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele, nytkö ei muka naisia haittaa avannepussi mutta muuten ovat niin viimeisen päälle nirsoja tinderissä ettei vahingossakaan voi antaa miehille tykkäyksiä.

Näistä naisiksi rekisteröityneitä optimistisen arvion mukaan n. 20 000. Vuodesta 2012.

Näistä 20 000 naiseksi ilmoittautuneesta osa on botteja. Osa on jonneja. Osa myy seksiä. Osa on lesboja. Osa on pareja.

Herää kysymyksiä:

Miksi olet Tinderissä?

T. Nainen, jonka suolessa on paskaa, ja joka on suhteessa, ja jota ei avanne haittaisi

Naiset ovat kaksnaamaisia valehtelijoita, kun jollakin on sairaus niin kyllä sitten jeesustellaan mutta oikeasti ovat todella nirsoja miesten suhteen ja kukaan ei lähtisi treffeille miehen kanssa jos saisivat tietää avannepussista, ei kukaan. Tinderissä on oltava kun ei ole parempiakaan paikkoja missä olla.

Vierailija
93/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten kun se pussi yhtäkkiä pamahtaakin täyteen? Esim. täydessä elokuvateatterissa, keskellä ensi-iltaa? Sieltä sitten "anteeksi anteeksi anteeksi" hokien pungetaan ihmisten välistä iso kakkapussi paidan alla pullottaen? En oikein tajua miten ei ole vielä tieteen vuonna 2022 keksitty keinosuolta, niin ettei tarvitse navan kautta mihinkään biopussiin lasettaa...

Vierailija
94/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilöllä on avannepussi niin voiko pyllyyn harrastaa seksiä helpommin kun kakka ei ole tiellä?

Riippunee millainen avanne ja mihin kohtaan suolistoa avanne on tehty. Osalla avanneleikatuista on poistettu peräsuoli tai suljettu anusaukko kokonaan ja silloin luonnollisesti ei peppuseksiä voi harrastaa.

Vierailija
95/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet alle 35 vuotias

En ymmärrä mitä tuolla karmajutullasi tarkoitit, en itse usko sellaisiin. Tokikaan en kirjoita kenenkään nimellä tunnistettavasti, ihan jo siksi että se olisi laitonta, ja myös siksi että kunnioitan toisen yksityisyyttä. Ja kyllä, olen alle 35, tarkalleen ottaen 33v. Ap

Sen lisäksi olen koprofiili ja trollaan ja runkkaan samaan aikaan. Unohtui lisätä.

Ap

Vierailija
96/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehelläni on avannepussi. Ihan alussa sen kanssa oli vaikeaa sekä henkisesti että fyysisesti. Kun asiasta tuli rutiinia ja hän itse tottui siihen, se ei sen jälkeen ole häirinnyt yhteiselämäämme millään tavalla sängyssä tai sen ulkopuolella.

Vierailija
97/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymyksiä:

Miksi olet Tinderissä?

Naiset ovat kaksnaamaisia valehtelijoita, kun jollakin on sairaus niin kyllä sitten jeesustellaan mutta oikeasti ovat todella nirsoja miesten suhteen ja kukaan ei lähtisi treffeille miehen kanssa jos saisivat tietää avannepussista, ei kukaan. Tinderissä on oltava kun ei ole parempiakaan paikkoja missä olla.

Ok.

Miksi etsit naista, kun ovat noin kamalia?

En ymmärrä.

Vierailija
98/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei avannepussi ole ratkaiseva tekijä,jos tyyppi on tärkeä. Tosi pinnallista tuollainen ajattelu. Mitä jos itse joudut elämään jonkun fyysisen haitan kanssa loppuelämäsi?

Jotenkin todella paskamaisen kuvan antaa tämä sinusta. Tuo ihminen on saanut toisen mahdollisuuden elää sen pussin takia ja sinä mietit voitko edes olla sellaisen ihmisen seurassa. Elämän realiteetit taas kadoksissa jollain.

Jos ap:n omalle lapselle jouduttaisiin tekemään avanne, niin ap ajattelisi, että hyvä kun kaikki lapsen deitit hylkää sen?

Vierailija
99/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten kun se pussi yhtäkkiä pamahtaakin täyteen? Esim. täydessä elokuvateatterissa, keskellä ensi-iltaa? Sieltä sitten "anteeksi anteeksi anteeksi" hokien pungetaan ihmisten välistä iso kakkapussi paidan alla pullottaen? En oikein tajua miten ei ole vielä tieteen vuonna 2022 keksitty keinosuolta, niin ettei tarvitse navan kautta mihinkään biopussiin lasettaa...

No sitten nouset ja menet vessaan, kuten muutkin ihmiset menevät pissalle kesken elokuvan. Harvemmin kuitenkaan avanteen vuoksi elokuvista pitää lähteä vessaan sillä pussin voi tyhjentää ennen kuin elokuva alkaa, ihan kuten muutkin ihmiset käyvät pissalla ennen elokuvaa, ettei tule hätä kesken.

Vierailija
100/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ajatteleppa näinpäin, että mitä hän mahtaa ajatella sinusta, jos joutuisit vaikka pyörätuoliin? Toivoisitko, että hän jatkaisi sinun tapaamista?

Ohis, mutta on eri asia jos puolisolle sattuu jotain, tai että hän jättää jo alussa kertomatta jotain.

Itse muuten olen hoitanut tärisevää miestä, syöttänyt ja juottanut, ajatellen että hänellä ehkä uhkaa joku parkinson tms.

Ja että ehkä on pyörätuolissa myöhemmin, kun on osteoporoosi.

No minä pyysin miestä tekemään jotain, kun olin erityisen kipeä (olen selkävaivainen) ja mies rupesi huutamaan ettei hän miksikään omaishoitajaksi ala... no sillä lailla tuli selväksi ettei tämä suhde kestä.

Ei mitään tietoa kumpi meistä aiemmin on hoidettava, mutta on hyvä tietää ettei hänkään hoitaisi minua, joten en tunne tuskia siitä että jää oman onnensa nojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme