Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus pudotti pommin: hänellä on avannepussi paidan alla :(

Vierailija
22.12.2022 |

En tiedä mitä tehdä. Ollaan kirjoiteltu WhatsAppissa kesäkuusta asti, käyty neljä kertaa treffeillä ja eilen ekaa kertaa mun luona. Siinä sitten sohvalla istuessaan paljasti, että on jonkin leikkauksen takia avannepussin käyttäjä koko loppuelämänsä. Ja minä kun olin jo kovastikin ehtinyt ihastua :(

Jatkaisitko tapailua?

Kommentit (389)

Vierailija
61/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. lle. Muista, että sinäkään et pysy aina terveenä.. Haluatko, että sinut jätetään sen takia. Minulla on sama sairaus, kun tapailukumppanillasi. Se ei ole ainakaan vielä edennyt noin pahaksi.

Vierailija
62/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta olisi rehellistä kertoa sairauksista jo ensimmäisillä treffeillä.

Jokainen kuitenkin saa itse valita millaista kumppania lähtee hakemaan. Minusta ei ole itsekästä, jos joku sairaus häiritsee, eikä sen takia halua suhteeseen, jokainen sairaus kuitenkin jollain tavalla vaikuttaa elämään, myös kumppanin osalta.

Eikö nuo asiat kuulu siihen tutustumiseen? Outo ajatus, että heti ensi treffeillä lyödään kaikki pöytään. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilöllä on avannepussi niin voiko pyllyyn harrastaa seksiä helpommin kun kakka ei ole tiellä?

Ei missään nimessä työnnetä yhtään mitään ikinä sinne peräsuoleen sen jälkeen kun on avanne. Korkeintaan huuhdellaan päivittäin kuten muutkin tekee. Hommaa tekoperäaukko ja hirtä ittes.

Vierailija
64/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkaisin, tapailisin henkilöä enkä hänen avannepussiaan.

Älä valehtele, nytkö ei muka naisia haittaa avannepussi mutta muuten ovat niin viimeisen päälle nirsoja tinderissä ettei vahingossakaan voi antaa miehille tykkäyksiä.

Icel siellä vinkuu, kun ei pillua heru 🤣

Vierailija
65/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei avannepussi ole ratkaiseva tekijä,jos tyyppi on tärkeä. Tosi pinnallista tuollainen ajattelu. Mitä jos itse joudut elämään jonkun fyysisen haitan kanssa loppuelämäsi?

Jotenkin todella paskamaisen kuvan antaa tämä sinusta. Tuo ihminen on saanut toisen mahdollisuuden elää sen pussin takia ja sinä mietit voitko edes olla sellaisen ihmisen seurassa. Elämän realiteetit taas kadoksissa jollain.

Vierailija
66/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en huolisi ketään jolla on joku fyysinen tai henkinen vika. En pystyisi olemaan sellaisen kanssa eikä sellainen kelpaa mun lasten isäksi. Pitää saada hyvät geenit. Onnettomuuskaan ei ole syy olla vammainen.

Tuohan on ihan täysin mahdotonta. Ei ole olemassa yhtään ihmistä jolla ei olisi jotain fyysistä ja psykologista vikaa...

Vierailija
67/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudut putsaamaan pussin ja kakkaa valuu. Oma asiasi, itse en jaksaisi.

Itse se avannepussi putsaillaan ja vaihdetaan.

Ja jos on joku vaikea tulehduksellinen suolistosairaus,

kuten vaikka Chorin tauti,

haavainen paksunsuolen paha tulehdus, tuo voidaan joutua laittamaan, kenelle tahansa heistä.

Sairastuneesta suolesta leikataan osa pois.

Tällöin ruokajäte ei enää pysty kulkemaan peräsuoleen, vaan suoleen tehdään avanne, aukko, johon se ruokajäte eli uloste menee.

Näin toisinaan suolistosyöpää sairastavillekin pitää tehdä.

Ei kait se pussi nyt jatkuvasti, joka hetki sitä ulostetta sisällä.

Montako kertaa terve suolistoinen ulostaa päivässä?

Kerran, korkeintaan.

Eihän teidänkään peräsuoli ole jatkuvasti ulostetta täynnä.

Sama se on ulostuspussissakin

Ja jos saat peräsuolisyövän, et voi tuolta pussilta välttyä, koko peräsuolesi leikataan pois.

Vierailija
68/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kyllä haittaisi rehellisesti sanottuna yhtään. Olisin iloinen että tälle ihmiselle on löytynyt hoitoa sairauteensa, kyseessähän voi olla vaikka syöpä joka olisi pahimmassa tapauksessa vienyt jo hengen. Olin itse terve kuin pukki 35-vuotiaaksi asti ja sitten sairastuin vakavasti. Se on opettanut nöyryyttä.

Vierailija
69/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on keksinyt trollausaiheen halutessaan VALHEIN rikkoa ihmissuhteita, olet säälittävä nainen Helsingistä.

Vierailija
70/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en missään nimessä tietenkään. En absoluuttisesti ikinä. Mikä tahansa merkittävä poikkeus on iso turn off tietenkin. T. Mies

Vierailija
71/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilöllä on avannepussi niin voiko pyllyyn harrastaa seksiä helpommin kun kakka ei ole tiellä?

Eiköhän sinne ihan normaalisti voi sitä harrastaa, jos sellaisesta pitää...

Sieltä ei mikään enää poistu ja bakteerikanta ei toimi joten aiheuttaa todenäköisesti vakavan tulehduksen.

Vierailija
72/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Ymmärrän tuntemuksesi sillä asia on sinulle uusi ja mietintäsi, myös pelottaa ja negatiiviset tunteet ovat sikäli luonnollisia.

Avanne itsessään ei juurikaan yleensä vaikuta parisuhteeseen, elämiseen tai seksiin. Se ei normaalisti juuri näy eikä haise, kuten itsekin olet varmaan jo todennut kun et ole pussia edes huomannut. Avanne ei muuta ihastuksesi persoonaa, hän on yhä sama ihana ihminen ja koska hänellä on ollut vaikeuksia elämässä, on hän luultavasti vahva ihminen, joka ei pienistä valita tai ole pinnallinen - eli semmoisia ominaisuuksia mitä elämänkumppanilta toivoisikin.

Avanne ei ole nolo tai sellainen vika minkä vuoksi suhde kannattaisi lopettaa. Mutta se voi olla sinulle aluksi hankala asia jos olet kovin epävarma itsestäsi. Ihastuksesi on jo asian luultavammin käsitellyt eikä se häneen vaikuta, toki hän on varmasti miettinyt miten sinä asian otat.

Jos avanne silti on sinulle ylitsepääsemätön asia, et luultavasti ansaitse tätä henkilö vaan hän toivottavasti löytää arvoistansa seuraa, joka ei ole niin pinnallista.

Kukaan ei voi tietää, milloin sairastuu tai joutuu onnettomuuteen, kenelle vaan meistä voi tulla avanne vaikka ajatus kuulostaisi kaukaiselta.

Minullekin kävi niin, olin nuori ja pinnallinen ja terve ollut aina, kunnes yhtäkkiä sairastuin ja minulle tehtiin avanne. Se oli iso järkytys, mutta siihen sopeutuu ja elämä jatkuu. Isoin ongelma on monesti oman pään sisällä näissä jutuissa.

Jos haluat kysyä jotain avanteista voin vastailla.

Vierailija
73/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin onpa taas kommentteja! Miksi ihmeessä jatkaisi tapailua, kun suhde ei ole mitenkään syvä vielä muutenkaan? Ihan normaaleja henkilöitä on vapaana pilvin pimein, miksi lähteä tuollaiseen mukaan?

Eri asia olisi, jos vaikka nykyinen aviomieheni sairastuisi, kun yhteistä matkaa on jo takana.

Ja ihan vaan heittona, miehen pituus vaikuttaa monelle siihen alkaisiko tapailemaan, ja sitä ei edes useat häpeä myöntää ääneen. Siihen pituuteenko se mies on voinut vaikuttaa mutta sairastumiseen ei?

Vierailija
74/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitushan on tahallaan tehty lapsellinen, täysin kehittymättömän vääntämä

provo.

Ap on kaheli.

Vierailija
75/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta olisi rehellistä kertoa sairauksista jo ensimmäisillä treffeillä.

Jokainen kuitenkin saa itse valita millaista kumppania lähtee hakemaan. Minusta ei ole itsekästä, jos joku sairaus häiritsee, eikä sen takia halua suhteeseen, jokainen sairaus kuitenkin jollain tavalla vaikuttaa elämään, myös kumppanin osalta.

Oletko sinä ihan ääliö, ja olethan sinä. Jollekin ventovieraille alkaa heti kaikki kertomaan. Voi jestas, miten saattanan hullu olet.

Vierailija
76/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa koko tapailu, jos ei ole vielä henkisesti sen verran kypsä, että ymmärtää elämästä sen verran, ettei tälläisiä typeriä kysymyksiä edes esitä. Alkaa etsimään elämänkumppania, vasta kun on vähän aikuistunut.

Vierailija
77/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ikinä kuullut karmasta? Kun täällä tällaista kehtaat kirjoitella, sinuna olisin varovainen mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Vierailija
78/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaisin, tapailisin henkilöä enkä hänen avannepussiaan.

Siitä pussista on kyllä aika vaikea pysyttäytyä erossa.  Itse tutustuin tuollaiseen kans, muuten ei inhottanut, mutta oli peräti ilkeä ihminen luonteeltaan muuten. Eli ei se pussi välttämättä luonnetta muuta hyväksi.

Vierailija
79/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki olettaa, että ap joutuisi avanteen hoitamaan? 

Näin siinä itse asiassa useimmiten käy, varsinkin jos naimisiin menevät. Avannepotilaalla on jo valmiiksi vaikea sairaus, joka pahenee takuulla kun alkaa ikääntyä. Puuttuva suoli voi aiheuttaa sisäelinten uudelleenasettumista vatsaontelossa, jolloin voi alkaa tulla esim. voimakkaita vatsakipuja, kouristuksia, pyörtymisiä, oksennuksia, housuun pissaamista.

Tiedän kun omasta iäkkäästä äidistäni tuli isäpuoleni omaishoitaja suolisyövän takia - ensin poistettiin suoli ja laitettiin avanne, sisäelinkollapsin myötä tuli pyörätuoli ja kovat kipulääkkeet, nosturi ja sairaalasänky kotiin, lopulta äidistä tuli kotihoitaja miehelleen.

Vierailija
80/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut siinä uskossa, että siihen voi laittaa korkin seksin, uimisen ym. ajaksi. Ei siis pussit heilu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan