Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus pudotti pommin: hänellä on avannepussi paidan alla :(

Vierailija
22.12.2022 |

En tiedä mitä tehdä. Ollaan kirjoiteltu WhatsAppissa kesäkuusta asti, käyty neljä kertaa treffeillä ja eilen ekaa kertaa mun luona. Siinä sitten sohvalla istuessaan paljasti, että on jonkin leikkauksen takia avannepussin käyttäjä koko loppuelämänsä. Ja minä kun olin jo kovastikin ehtinyt ihastua :(

Jatkaisitko tapailua?

Kommentit (389)

Vierailija
21/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ap aikaisemmin jo osannut hajusta päätellä että nyt ei ole kaikki kohdallaan? Se meinaan _haisee_ se pussi ja kunnolla haiseekin jos on isompi tavara päässyt.

t. sh

No en osannut :( Mies on aina tuoksunut partavedeltä, dödöltä ja muilta hajusteilta. Ehkä on sitten niillä onnistunut peittämään sen pussin hajun :(

Vierailija
22/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Mikä se on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ap aikaisemmin jo osannut hajusta päätellä että nyt ei ole kaikki kohdallaan? Se meinaan _haisee_ se pussi ja kunnolla haiseekin jos on isompi tavara päässyt.

t. sh

Isompi tavara? Mitähän varten avannepussi on? Sinä mikään sh ole kun et tajua kestokatetrin ja avannepussin eroa.

Vierailija
24/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudottiko hän sen pommin konkreettisesti sieltä pussista?

Vierailija
25/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Hän on ottanut ja mennyt sairastumaan ennen sinun tapaamistasi, ilman sinun lupaa. Jos on mennyt tekemään tuollaista, et tietysti voi luottaa häneen jatkossa missään asiassa. Ei poikaystäväainesta, ja mitä kaverisikin sanoisivat. Ghostaa hänet, siinähän oppii sairastelemaan luvatta. Kaikki miehet on sikoja, tuokin sen todistaa.

Vierailija
26/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta olisi rehellistä kertoa sairauksista jo ensimmäisillä treffeillä.

Jokainen kuitenkin saa itse valita millaista kumppania lähtee hakemaan. Minusta ei ole itsekästä, jos joku sairaus häiritsee, eikä sen takia halua suhteeseen, jokainen sairaus kuitenkin jollain tavalla vaikuttaa elämään, myös kumppanin osalta.

Vierailija
27/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. sh

Kannattaa ehkä harjoitella lisää sitä pohjalevyn vaihtoa ja pussin kiinnittämistä jos sinun jäljiltäsi alkaa haista.

Vierailija
28/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi kenenkään omaishoitajaksi. Eri asia toki jos oltu 20v naimisissa ja toinen vammautuu, mutta en lähtisi suorilta kenenkään vaipanvaihtajaksi tai pussinpesijäksi.

Vierailija
29/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulla on ihan normaali reaktio. Mutta yritä päästä sen vaiheen yli. Ollaan kuitenkin aikuisia kaikki. Oudoltahan se voi aluksi vaikuttaa tai ällöttävältä, mutta tutustu aiheeseen ja mieti asiaa. 

Vierailija
30/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en huolisi ketään jolla on joku fyysinen tai henkinen vika. En pystyisi olemaan sellaisen kanssa eikä sellainen kelpaa mun lasten isäksi. Pitää saada hyvät geenit. Onnettomuuskaan ei ole syy olla vammainen.

Vierailija
31/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudut putsaamaan pussin ja kakkaa valuu. Oma asiasi, itse en jaksaisi.

Eiköhän se henkilö tee puhdistamiset ihan itse. Ohis.

Avannepussi ei haise ja sen hoitaminen on helppoa sekä hygieenistä. Sen sijaan moni ns normi ihminen haisee pyyhkimättömältä ja pesemttömältä perseeltä.

Sairaanhoitajan havainto ja huomio.

Vierailija
32/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa piiloilkeä ja pahansuopa ketju.

Kaverillani on poistettu vakavan sairauden takia suolta ja se avannepussi oli sille tosi kova paikka. Me kaverit  (ja meitä on paljon) kyllä tehtiin selväksi, että se on sama hyvä tyyppi ja ajan myötä tuntui että asia alkoi helpottamaan häntä itseäänkin. 

Voin vaan kuvitella, kuinka tällainen aloitus saattaa osua rajusti sille, jolle vastaava asia on tuore ja sen hyväksyminen vasta kesken.

Vierailija
33/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en huolisi ketään jolla on joku fyysinen tai henkinen vika. En pystyisi olemaan sellaisen kanssa eikä sellainen kelpaa mun lasten isäksi. Pitää saada hyvät geenit. Onnettomuuskaan ei ole syy olla vammainen.

Varmasti hyvä näin.

Vierailija
34/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. sh

Isompi tavara päässyt. :D Idiootti.

Vierailija
35/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta kysyn että miten tuollaisen ihmisen kanssa onnistuu esim. romanttinen fine dining -ilta hienossa ravintolassa? Miten voi homma toimia jos toisella kahisee muovipussi paidan alla ja sitten tulee syömisen jälkeen tavaraa sinne pussiin ja piirtyy äärirajat paidan läpi, pahimmillaan tulee hajutkin?

Vierailija
36/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilöllä on avannepussi niin voiko pyllyyn harrastaa seksiä helpommin kun kakka ei ole tiellä?

Vierailija
37/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki olettaa, että ap joutuisi avanteen hoitamaan? 

Vierailija
38/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jatkaisin, koska minua ei haittaisi. Sinun ei kannata jatkaa, koska sinua selvästi haittaa.

Vierailija
39/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin kannattaisi ap miettiä sitä miksi valinnut juuri sinut. 

Vierailija
40/389 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta olisi rehellistä kertoa sairauksista jo ensimmäisillä treffeillä.

Jokainen kuitenkin saa itse valita millaista kumppania lähtee hakemaan. Minusta ei ole itsekästä, jos joku sairaus häiritsee, eikä sen takia halua suhteeseen, jokainen sairaus kuitenkin jollain tavalla vaikuttaa elämään, myös kumppanin osalta.

Eikä varmaankaan ole myöskään itsekästä mieheltäsi lähteä välittömästi kun/jos sinä sairastut? Sillä varmaan sekin vaikuttaa hänen elämäänsä.

Niin makaa kuin petaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä