Ihastus pudotti pommin: hänellä on avannepussi paidan alla :(
En tiedä mitä tehdä. Ollaan kirjoiteltu WhatsAppissa kesäkuusta asti, käyty neljä kertaa treffeillä ja eilen ekaa kertaa mun luona. Siinä sitten sohvalla istuessaan paljasti, että on jonkin leikkauksen takia avannepussin käyttäjä koko loppuelämänsä. Ja minä kun olin jo kovastikin ehtinyt ihastua :(
Jatkaisitko tapailua?
Kommentit (389)
Naurettavaa miten täälläkin naiset esittää että ei siinä mitään, muta mitä OMAAN deittailuun tulee on siellä tuhansia asioita jotka ottaa huomioon ku hakee kumppania
En tiedä mitä tehdä. Ollaan kirjoiteltu WhatsAppissa kesäkuusta asti, käyty neljä kertaa treffeillä ja eilen ekaa kertaa mun luona. Siinä sitten sohvalla istuessaan paljasti, että on jonkin leikkauksen takia avannepussin käyttäjä koko loppuelämänsä. Ja minä kun olin jo kovastikin ehtinyt ihastua :(
Jatkaisitko tapailua?
JÄTÄ. Olet sen verran pinnallinen p-reikä että pilaisit vain henkilön jolla on varman jo nyt hankalaa. Kysyt vielä täällä?! Olet erittäin epämielyttävä..
Mulle oma ihastus pudotti kanssa pommin, on paksuna... ja vaikka vasta unelmoin tämän panemisesta. Ei oikein tiedä miten suhtautua.
Vierailija kirjoitti:
Mä en huolisi ketään jolla on joku fyysinen tai henkinen vika. En pystyisi olemaan sellaisen kanssa eikä sellainen kelpaa mun lasten isäksi. Pitää saada hyvät geenit. Onnettomuuskaan ei ole syy olla vammainen.
Taitaa ittelläs olla se henkinen vika?
Avannepotilaan on todennäköisesti mukavampi jatkaa elämäänsä ilman tuollaisen asia kyselijää.
Särähtää korvaan kun kutsutaan avanteellisia ihmisiä avannepotilaiksi. Ei heistä monikaan ole mitään potilaita koko ajan, vaan elävät elämäänsä ilman, että avanne heitä määrittää ihmisenä. Käyvät töissä, harrastavat, ovat parisuhteissa, matkustelevat ja saavat lapsia kuten muutkin ihmiset. Kun liikutte ihmisten ilmoilla vaikka kaupungilla niin hyvin todennäköisesti tietämättänne teidän ohi menee ihmisiä, joilla on avanne. Myös teidän kollegalla tai naapurilla, jopa kaverilla voi olla avanne, ettekä tiedä asiasta mitään.
Laita se mies valinnan eteen, sen pitää valita, joko Sinä tai avannepussi!
Tavallaan kiva että avanneasiat tulee näin provon kautta esille. Nykyään ihan tavallista, suolistosairauksia kun jostain syystä voi tulla kenelle tahansa. Prosessoitu ruokako syynä vai mikä.
Avanne mahdollistaa ihan normaalin elämän, toki ei samanlaista kuin aikaisemmin ilman avannetta, mutta monella auttaa palaamaan takaisin esim. työelämään. Syövän takia tehty avanne pelastaakin sitten koko elämän. 
Vierailija kirjoitti:
Särähtää korvaan kun kutsutaan avanteellisia ihmisiä avannepotilaiksi. Ei heistä monikaan ole mitään potilaita koko ajan, vaan elävät elämäänsä ilman, että avanne heitä määrittää ihmisenä. Käyvät töissä, harrastavat, ovat parisuhteissa, matkustelevat ja saavat lapsia kuten muutkin ihmiset. Kun liikutte ihmisten ilmoilla vaikka kaupungilla niin hyvin todennäköisesti tietämättänne teidän ohi menee ihmisiä, joilla on avanne. Myös teidän kollegalla tai naapurilla, jopa kaverilla voi olla avanne, ettekä tiedä asiasta mitään.
Tää on kyllä niin totta. Se avannehan on nimenomaan poistanut sen potilas aspektin. Ennen ollut sairaus joka vaikeuttanut elämää ja avanne ratkaisu joka paransi.
Komppaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ap aikaisemmin jo osannut hajusta päätellä että nyt ei ole kaikki kohdallaan? Se meinaan _haisee_ se pussi ja kunnolla haiseekin jos on isompi tavara päässyt.
t. sh
Ei haise.
T: Lääkäriksi opiskellut sairaanhoitaja
Kyllähän se vienosti haiskahtaa, kun siellä tavaraa on.
t. lääkäriksi opiskellut laboratoriohoitaja
Samaa mieltä.
t. valelääkäriksi opiskellut labradorinnoutaja
Komppaan.
t. Laskuvarjojääkäriksi opiskellut kilpasoutaja, jolla omaishoitaja.
Olen eri mieltä
t. Kielenhuoltajaksi opiskellut valelääkäri, jonka labradorinnoutajalla on omaishoitaja
Vierailija kirjoitti:
Komppaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ap aikaisemmin jo osannut hajusta päätellä että nyt ei ole kaikki kohdallaan? Se meinaan _haisee_ se pussi ja kunnolla haiseekin jos on isompi tavara päässyt.
t. sh
Ei haise.
T: Lääkäriksi opiskellut sairaanhoitaja
Kyllähän se vienosti haiskahtaa, kun siellä tavaraa on.
t. lääkäriksi opiskellut laboratoriohoitaja
Samaa mieltä.
t. valelääkäriksi opiskellut labradorinnoutaja
Komppaan.
t. Laskuvarjojääkäriksi opiskellut kilpasoutaja, jolla omaishoitaja.
Olen eri mieltä
t. Kielenhuoltajaksi opiskellut valelääkäri, jonka labradorinnoutajalla on omaishoitaja
Eri mieltä.
T: laskuvarjolääkäri ja omaishoitajana kultainennoutajalääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ajatteleppa näinpäin, että mitä hän mahtaa ajatella sinusta, jos joutuisit vaikka pyörätuoliin? Toivoisitko, että hän jatkaisi sinun tapaamista?
Toivotaankin kaikki, että ap loukkaantuu niin pahoin, että istuu lopun elämänsä pyörätuolissa, siinä on sitten aikaa mietiskellä syntyjä syviä.
Toisekseen, miltähän tuntuu kun täältä saa lukea itsestään tämmöistä kun ap miehestä kirjoittaa. Paskalta varmaan.
Tällä palstalla ihmiset ovat todella julmia. Ensin esitetään että hyväksytään erilaisutta, avanne ois sulle ok, mutta ihmisen eriävä mielipide aiheuttaa moista raivoa, johon moni yhtyy. Mä en ikinä toivo kenellekään mitään pahaa. Ja todella hyväksyn sen että jokainen saa valita kumppanin haussa niitä piirteitä mitä hän itse haluaa toisella olevan, vaikka ne liittyisi terveyteen.
Tämä henkilö ansaitsee jonkun paremman, siitä syystä että viittit edes ajatella tollai, että jatkanko vai jätänkö
Tunnen suurta myötähäpeää Ap:n ja häntä kompanneiden puolesta. Jos täällä on nyt joku lukija, jolla on avanne tai jokin muu sairaudesta johtuva sisäelimen korvike, tietäkää, että suurin osa ihmisistä säälii kapeakatseisia ihmisiä ja suhtautuu teihin uteliaina kuulemaan elämäntarinanne ja valmiina kenties ystävystymään, rakastumaan...
Vierailija kirjoitti:
Mä en huolisi ketään jolla on joku fyysinen tai henkinen vika. En pystyisi olemaan sellaisen kanssa eikä sellainen kelpaa mun lasten isäksi. Pitää saada hyvät geenit. Onnettomuuskaan ei ole syy olla vammainen.
Ja itsekkö kuvittelet olevasi terve kun tuollaisia lauot?
Sun geenejä tuskin maailma kaipaakaan....
Eikö olekin upeaa että ihmishenkiä pystytään pelastamaan näillä avanneleikkauksilla! Monta ennenaikaista kuolemaa vältetään. Voi osua kenen tahansa kohdalle.
Peräsuolettomuus ei haittaa kunhan suu toimii.
Jätä se, en itsekkään haluaisi naista jolla olisi jokin fyysinen vamma jo läski on liikaa kun kertoo paljon toisesta, vammalle ei tosin voi mitään mutta en ite lähtis sillo jatkamaan syvemmälle