Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus pudotti pommin: hänellä on avannepussi paidan alla :(

Vierailija
22.12.2022 |

En tiedä mitä tehdä. Ollaan kirjoiteltu WhatsAppissa kesäkuusta asti, käyty neljä kertaa treffeillä ja eilen ekaa kertaa mun luona. Siinä sitten sohvalla istuessaan paljasti, että on jonkin leikkauksen takia avannepussin käyttäjä koko loppuelämänsä. Ja minä kun olin jo kovastikin ehtinyt ihastua :(

Jatkaisitko tapailua?

Kommentit (389)

361/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi avannepussijuttu varmaan aluksi vähän yllättävä. Kun itse on tottunut siihen, että pyllystä tulee kakkaa. Että olisiko joku rekisteri paikallaan, mistä voisi tarkistaa kenellä kaikilla on tällainen, niin ei sitten tulisi yllätyksenä. Tai esim. treffisovellus henkilöille, joihin on tuommoinen asennettu.

Ymmärrän kyllä, jos muuten henkilö kuolisi, jos ei olisi avannepussia, niin varmaan ihan perusteltua silloin käyttää. Itse en haluaisi kyllä ottaa avannepussia, koska en oikein välitä tatuoinneistakaan. Mutta jos avannepussi parantaa jonkun elämänlaatua, niin se kai on tärkeintä. Eikä se, mitä mieltä joku muu on asiasta.

Vierailija
362/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on varmasti puhdas ja vaalea takapuoli. Sellainen jonka päästää mielellään oman takapuolen lähelle. ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pudotti pommin.. Niitä alkaa nykyään kyllä olla ihan epidemiaksi asti näitä ihmisiä, jotka ihan kumppaniehdokkaita kiusatakseen hankkii avannepussin 😡

Vierailija
364/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A eik hänel syöpä liene

Vierailija
365/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A eik hänel syöpä liene

A oha häl.

Vierailija
366/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla ihastuksesi. Puuttini ja joku toinenkin vielä. En ihaile yhtään pommin pudottajaa jos ei Kremliin pudota.

Vierailija
367/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Onhan toi avannepussijuttu varmaan aluksi vähän yllättävä. Kun itse on tottunut siihen, että pyllystä tulee kakkaa. Että olisiko joku rekisteri paikallaan, mistä voisi tarkistaa kenellä kaikilla on tällainen, niin ei sitten tulisi yllätyksenä. Tai esim. treffisovellus henkilöille, joihin on tuommoinen asennettu.

Ymmärrän kyllä, jos muuten henkilö kuolisi, jos ei olisi avannepussia, niin varmaan ihan perusteltua silloin käyttää. Itse en haluaisi kyllä ottaa avannepussia, koska en oikein välitä tatuoinneistakaan. Mutta jos avannepussi parantaa jonkun elämänlaatua, niin se kai on tärkeintä. Eikä se, mitä mieltä joku muu on asiasta.

Toimisiko rekisterin sijaan vaikka Tinderissä heti kuvan ja nimen alla vihreä väkänen ja teksti "Kakkani tulee pyllystä"? Pussilaiset eivät saisi tätä merkintää lainkaan. 

Vierailija
368/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Eli sä mielummin otat vastaan kuoleman kuin avanteen?

Vierailija
369/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ap aikaisemmin jo osannut hajusta päätellä että nyt ei ole kaikki kohdallaan? Se meinaan _haisee_ se pussi ja kunnolla haiseekin jos on isompi tavara päässyt.

t. sh

Ei haise.

T: Lääkäriksi opiskellut sairaanhoitaja

Kyllähän se vienosti haiskahtaa, kun siellä tavaraa on.

t. lääkäriksi opiskellut laboratoriohoitaja

Samaa mieltä.

t.  valelääkäriksi opiskellut labradorinnoutaja

Komppaan. 

t. Laskuvarjojääkäriksi opiskellut kilpasoutaja, jolla omaishoitaja.

Olen eri mieltä

t. Kielenhuoltajaksi opiskellut valelääkäri, jonka labradorinnoutajalla on omaishoitaja

Eri mieltä.

T: laskuvarjolääkäri ja omaishoitajana kultainennoutajalääkäri

Kyllä se vaan niin on.

T. Valejääkärinä työskentelevä labradorinnoutajaopiskelija, jonka omaishoitaja on lääkäri

Vierailija
370/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ihastukseni pudotti pommin: odotti lasta vieraalle miehelle. En nyt sitten tiedä, onko avannepussi sen pahempi.

Vierailija
371/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Miten voit tosissasi verrata avannepussia johonkin tatuoinnin ottamispäätökseen? Oletkohan nyt ihan ymmärtänyt mistä on kyse, miten tämmösiä ihmisiä voi olla olemassa:D

Kukaan avannepussinkaan kanssa elävä tuskin välitti ottaa kun ei tatuoinneistakaan tykkää vaan otti koska sairauden vuoksi PAKKO että voisi elää taas normaalia elämää.

Tatuointihan on huvikseen/iloksi otettu ihon koriste joka otetaan koska siitä tykätään, kuuluu omaan tyyliin ja estetiikkaan. Avannepussi on sairauden hoitoa. Haloo. Itse en oikein välittäisi käyttää astmalääkkeitä kun en oikein tatuoinneistakaan tykkää

Vierailija
372/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on hyvä esimerkki nykyajan tekopyhyydestä. Oikeasti avanteiden, kaljuunnuttavien syöpähoitojen, ikävien omastakin kuolevaisuudesta muistuttavien sairauksien vuoksi jätetään puolisoja. Niitä ei todellakaan hyväksytä alkavissa suhteissa kuin harvoin. Joo, kyllä ihmeitäkin tapahtuu, mutta on karhunpalvelus rauhoitella just vaikka avanteen saanutta harhakuvitelmilla.

Vierailija
373/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neanderthalensis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaan kannattaa perehtyä jostain muualta ennemmin kuin vauvapalstalta, jos oikeasti kiinnostaa jatkaa tutustumista ihastukseesi.

Avanne ei ole maailmanloppu, sen kanssa (riippuen tilanteesta) voi pystyä elämään melko normaalia elämää. Todennäköisesti ainakin parempaa elämää kuin ennen avanneleikkausta, jos taustalla on vakava sairaus.

Mulla oli lapsena avanne väliaikaisesti, se ei haissut muuta kuin tyhjentäessä. Nykyään on paremmat välineetkin kuin silloin, joten esim. seksiä harrastaessa voi käyttää pienempää pussia ja on olemassa esim kuviollisia pusseja jotka näyttää ulkoisesti kauniimmilta. Toki sitä ei voi samalla tavalla hallita, kuin normaalia ulostamista, joten välillä saattaa esim ilmaa tulla keskellä romanttista illalla, mutta jos se on ratkaiseva tekijä, niin sitten tää sun ihastus ansaitsee jonkun, joka kestää sen.

Fyi: jos on pysyvä avanne, peräsuoli voidaan ommella kiinni > peppuseksiä ei voi harrastaa. Avanteita on myös väliaikaisia ja niistä voi tilanteesta riippuen päästä eroon. Avanteen toimintaan vaikuttaa se, onko kyseessä paksusuoli vai ohutsuoliavanne, ohutsuoliavanteesta tuleva tuotos on vetisempää, paksusuoliavanteesta yleensä aika samanlaista kuin ulostaessakin.

Miksi peräsuoli ommellaan kiinni?

Kuolio. Siellä ei ole limakalvoa ilman suolta pitämässä baktereita pois. Kuolet jos vartalosi sisus, jossa on suolet, maksa,perna, munuaiset ja pallean vatsanpuoleinen osa vatvomassa bakteereita edestakaisin. 

Niin siis peräaukko jos ommellaan kiinni, ei voi harrastaa anaaliseksiä. Peräaukko pitää sulkea jos peräsuoli on poistettu, koska ei voi jättää sellaista aukkoa vaan, josta olisi reikä kehon sisälle.

Peräsuoli voidaan joutua poistamaan esim. jos ihmisellä on ollut suolistosyöpä, halutaan ehkäistä syövän kehittymistä tai jos peräsuoli on aiemmin poistettu IPAA-leikkauksen vuoksi.

Peräsuoli voidaan myös säilyttää, tässä on omat riskinsä riippuen potilaan tilasta/sairauksista, mutta etuna taas se, että vältetään peräsuolen poistoon liittyvät riskitekijät.

Niin siis juu, peräaukko ommellaan kiinni, ei peräsuolta. Saatoin hieman väsyneenä kirjoitella alkuperäisen viestini. Tässäpä hyvä vastaus. Tosin lisäisin myös sen, että jos sinne jätetään pätkä peräsuolta vaan hengaamaan käyttämättömänä, niin se erittää edelleen ns. suolilimaa ja kun peräaukko suljetaan ja peräsuoli poistetaan, tätä ongelmaa ei jää.

Vierailija
374/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi puoli vuotta pimittänyt asian, niin sanoisin että olisi siinä. Jos heti alussa olisi kertonut, niin asia voisi olla toinen.

Siis luotatko sä itse heti lähes tuntemattomaan ihmiseen niin että sä jaat heti sen kanssa kaikki elämäsi kipupisteet ennen kuin olet täysin varma hänen luotettavuudestaan?

Veikkaan että jos se avannepussimies olisi heti alussa heilutellut pussiaan, niin moni olisi muistanut hänestä päällimmäisenä vain sen avannepussin ja koko muu ihminen olisi jäänyt näkemättä sen avannepussin takaa.

Mikä vielä pahempaa, tämä tuntematon tyttö olisi ehkä juorunnut kaikille ja mies olisi sen jälkeen yleisesti tunnettu "avannepussimiehenä".

Se on luottamuksen osoitus, kertoa itsestään jokin noin henkilökohtainen ja kipeä asia. Hän halusi varmistua siitä, että Ap on luotettava ja välittää hänestä ainakin sen verran, ettei ainakaan juorua tai halvenna häntä hänen selkänsä takana.

Tuollaisista asioista avaudutaan yleensä vain hyville ystäville, joista tietää, että he välittävät, eivätkä hylkää tai halveksi ja joihin voi aina luottaa.

Vierailija
375/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatpa ihmiset 1. tyhmiä ja 2. ilkeitä suolistosairaille. Kuka vaan voi sairastua milloin tahansa, joillekin avanne on elämän pelastava tekijä.

Vierailija
376/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tämä edes olla kypsän aikuisen ihmisen aloitus? Ehkä kuitenkin joko alaikäisen tai trollin ajantappoviihdykettä.

Vierailija
377/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää keskustelu on hyvä esimerkki nykyajan tekopyhyydestä. Oikeasti avanteiden, kaljuunnuttavien syöpähoitojen, ikävien omastakin kuolevaisuudesta muistuttavien sairauksien vuoksi jätetään puolisoja. Niitä ei todellakaan hyväksytä alkavissa suhteissa kuin harvoin. Joo, kyllä ihmeitäkin tapahtuu, mutta on karhunpalvelus rauhoitella just vaikka avanteen saanutta harhakuvitelmilla.

Harhakuvitelmaa on elää illuusiossa että kukaan oisi täydellinen. Jokaisessa on jotain "vikaa". Millaisiahan harhakuvitelmia täällä sinun mielestäsi syötetään syöpöpotilaille tai ihmisille joilla on avanne? Tekstisi kuulostaa siltä että olet nuori ja naiivi jolla ei ole vielä ollut vastoinkäymisiä, menetyksiä tai terveydellisiä haasteita jotta osaisit asettautua sellaisen ihmisen asemaan. On vajuvuutta olla tuntematta empatiaa sairastuneita kohtaan, sehän kertoo sinun ihmisyyden puutteesta.

Vierailija
378/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhakuvitelmaa on elää illuusiossa että kukaan oisi täydellinen. Jokaisessa on jotain "vikaa". Millaisiahan harhakuvitelmia täällä sinun mielestäsi syötetään syöpöpotilaille tai ihmisille joilla on avanne? Tekstisi kuulostaa siltä että olet nuori ja naiivi jolla ei ole vielä ollut vastoinkäymisiä, menetyksiä tai terveydellisiä haasteita jotta osaisit asettautua sellaisen ihmisen asemaan. On vajuvuutta olla tuntematta empatiaa sairastuneita kohtaan, sehän kertoo sinun ihmisyyden puutteesta.

Valitettavasti luulen, että ymmärrät mut väärin. En ole nuori vaan kyyninen keski-ikäinen akka, joka työssään on kuullut kovin paljon ihmisten karuja kohtaloita ja tullut siihen tulokseen että maailma on aika karu paikka ja ihmiset etupäässä hyvin itsekkäitä. Pessimisti ei pety.

Vierailija
379/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti luulen, että ymmärrät mut väärin. En ole nuori vaan kyyninen keski-ikäinen akka, joka työssään on kuullut kovin paljon ihmisten karuja kohtaloita ja tullut siihen tulokseen että maailma on aika karu paikka ja ihmiset etupäässä hyvin itsekkäitä. Pessimisti ei pety.

Kuulostaa aika rajulta elämäntavalta. Jokainen toki tyylillään.

Vierailija
380/389 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Niin joo koska monihan ihan huvikseen haluaa avanteen. Ei suinkaan sen takia, että se on lääketieteellisesti välttämätöntä. Olin varannut ensi viikolle ajan tatuoijalle, mutta taidankin ottaa mieluummin avanteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi