Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä 6 tuntia Tukholmassa?

Vierailija
26.12.2022 |

Haluaisin vähän shoppailla vaatteita (jotain muuta kuin h&m,mutta ei myöskään kalleinta), kävellä ja käydä kahvilla kivassa ympäristössä. Hötorgshallen on jo aikataulussa, missä muualla kävisimme?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wasalaiva on näkemisen arvoinen. Se ei ole ihan keskustassa eli matkaan menee jonkun aikaa.

Vierailija
2/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mene h/m:n sijaan nk:hon ja muihin siinä lähettyvillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat vaatteita ostaa, suosittelen quality outletia Barkarbyssä. Jos se tuntuu liian vaikealta kun on vähän kauempana niin sitten Mall of Scandinavia Solnassa. Näistä tukholmalaiset itse vaatteet ostaa.

Vierailija
5/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussen till slussen

Vierailija
6/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn parissa second hand-liikkeessä. Sitten kahdessa kauniissa maisemapaikassa. Yhdessä museossa ja Åhlensissa.

Vierailija
7/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat siinä cityssä pyöriä niin Åhlens ja NK.

Vierailija
8/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat siinä cityssä pyöriä niin Åhlens ja NK.

Åhlens näistä halvempi tavaratalo. NK:lla on merkkivaatteita, mutta nyt alennusmyyntien aikaan siellä tekee hyviä löytöjä.

Vierailija
9/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn parissa second hand-liikkeessä. Sitten kahdessa kauniissa maisemapaikassa. Yhdessä museossa ja Åhlensissa.

Luulen, että tuo Åhléns voisi olla sopiva. Suosituksia second hand -liikkeistä ja kauniista maisemapaikoista?

Vierailija
10/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde Tukholmaan, kun olet noin avuton.

Vierailija
11/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko mennä edes laivaan ja nousta laivasta?

Vierailija
12/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä ap osaa edes tuota miettiä ihan itsenäisesti? Älä reissaa jos noin perustason jutut on sulle niin ylivoimaisia että sitä varten pitää kääntyä parviälyn puoleen.

Vierailija
13/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kauppakeskus jossa on liikkeitä. Ja vanha kaupunki, putiikit? Entä näköalapaikka.

Vierailija
14/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ystävällisistä neuvoista 🤗

Vierailija
15/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungintalon torni ja kaknästornet ovat hyviä näköalapaikkoja. Jälkimmäinen on syrjemmässä.

Vierailija
16/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että tuo Åhléns voisi olla sopiva. Suosituksia second hand -liikkeistä ja kauniista maisemapaikoista?

No mulle tunnearvoa Zinkenin eräällä kalliolla mistä näkyy meri ja vanha kaupunki, sitten Söderin puutaloalue ja sitten Djurgårdenin saaren tuulimylly.

Second handit on Sofossa. En taida osata neuvoa niihin. Olen surkea suunnistaja.

Vierailija
17/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan vuodesta siellä on sama sohjo terminaalin lähellä joten aikaa pitää varata liikkumiseen.

Parempi risteilyt erikseen ja sitten keväämmällä mennä siellä hotelliin yöksi.

Vierailija
18/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhakaupunki on kiva ja mä en tarvi kuin 30 min Åhlensissa niin olen löytänyt mekon, takin, housut ja pari puseroa. Ne vaatteet on niin mun näköisiä.

Vierailija
19/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tsekkaas bullerulle-töttö.

Vierailija
20/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulle tunnearvoa Zinkenin eräällä kalliolla mistä näkyy meri ja vanha kaupunki, sitten Söderin puutaloalue ja sitten Djurgårdenin saaren tuulimylly.

Second handit on Sofossa. En taida osata neuvoa niihin. Olen surkea suunnistaja.

Sofo eli south of Folkungagatan on Södelmalmilla, lähellä Vikingin terminaalia.

Jos Vikingin terminaalista lähtee Folkungagatania, poikkikadusta oikealle niin siellä on näköalapaikka ja siinä kadulla vanhoja taloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme