Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 46 *~*

13.11.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]77mm[/b] 1.9.2006 rv 11+1 todettiin ultrassa sikiö jonka sydän ei lyönyt ja koko vastasi rv 8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja nyt on vuotokin loppunut. Uutta raskautta toivotaan pian. Meillä on ennestään yksi poika, syntynyt 07/05. Ikää itselläni on viikkoa vaille 29 v.

[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]DreamOne[/b] Itse olen 29-vuotias, mies 26. Ensimmäinen, clomeilla avustettu raskaus päättyi keskenmenoon vuonna 2004 ja toinen raskaus kesällä 2006 todettiin tuulimunaksi. Raskautumisvaikeuksia ollut matkan varrella koko ajan ja raskaudet lisäksi päättyneet ikävästi.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]Moment[/b] Olen 29 v. reilu 1 vuotiaan ihanan taaperon äippä, mieheni on 30 v. Olemme yrittäneet pikkukakkosta lähes siitä asti, kuin esikko syntyi. Aktiivisemmin viime huhti-toukokuulta. Toiveena on ollut lapset pienellä ikäerolla. Vihdoin loppukesästä sitten tärppäsi ja iloitsimme raskaudesta jo täysillä, -tietenkin kerrottiin heti sukulaisille ja kaikille. Niinpä sit kävi, että 7+5 rvk:lla tuli spontaani keskenmeno, kyseessä ilmeisesti oli tuulimuna. Nyt olen hissukseen toipunut keskenmenosta ja kovasti olemme orientoituneet uuteen yritykseen.

[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]vauvaksi[/b] minä+mies 34+38 v yhden lapsen (vm 04) onnelliset vanhemmat. Kakkosta kuumeiltiin 10 kk ja plussa 07/06 >>keskenmeno rv 12+0. Jatkokuumeilu vielä vähän avoin.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]ÄIPPÄ_80[/b] minä 26v mies 28v, pojat 01 ja 04. Keskenmenot 02/06 ja 06/06. Molemmissa sikiö kuollut kohtuun. Ekassa viikolla 8 ja toisessa viikolla 5 tai 6.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[/quote]

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä. Nimimerkki on ensimmäisen odotuksen ajoilta.

Vierailija
22/81 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee nyt aika omanapainen viesti, kun on kauhea väsy ja pahoinvointi. Mutta ultrassa siis vihdoin käyty ja kaikki toistaiseksi hyvin. Yksi pieni ruudulla näkyi ja sydän sykki. Viikot nyt 7+6. Rupesin itkemään kuin putous siellä lääkärillä, olin pelännyt ultraa ihan tosissani, ja helpotus oli valtava. Päivä ja viikko kerrallaan nyt eteenpäin...

Katri, sulle ihan älyttömästi plussapeukkuja! Testaa jo...!!!! bdbdbd

Voit varmaan nyt sitten lisätä mut listalla plussanneisiin, testipäivä oli 19.10. ja la 28.6.2007. Varovaisesti tähyilen tuonne exien puolelle... ja kaikki mukaan!!!

Ai niin, DreamOnelle vielä superonnittelut plussasta!

Pakko siirtyä nyt lepoasentoon ja yrittää pitää iltajogurtti sisäpuolella... ;)

Halauksia kaikille,

Koala rv 7+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koala: Onnea hyvistä ultratuloksista! Oli varmaan ihanaa nähdä se pikkuinen siellä. Päivitin tietosikin listaan. Kaikkea hyvää sulle ja toivotaan, että raskaus sujuu hyvin loppuun asti! =)

ON: Testipäivä lähestyy. ;) Huomenna ostan sen testin ja jos vain jaksan pidättää tarpeeksi pitkään, niin testaan jo silloin. Mutta jos en, niin sitten perjantai aamuna. Menkoista ei vielä tietoakaan, raskausoireet vain jyllää... ;)

Vierailija
24/81 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelevat tervetulotoivotukset joukkoomme! Paljon voimia ja jaksuja tulevaan.

Vierailija
25/81 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viikko aikaa ilmoittautua, sen jälkeen alan poistella tietoja. Aina toki pääsee uudestaan senkin jälkeen ja uuden esittelyn myötä. ;)

Eli nyt huhuilen seuraavia:

Adette

Irmeli72

laralei

Liliane

meillekans

Moila

Moment

-nelliina-

nippula

Pikkutiikeri76

pipsa79

Ria73

Shannon-75

vauva2006

vauvaksi

VM1974

Mitä teille kuuluu ja vieläkö haluatte pysyä listoilla?

Vierailija
26/81 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille NIILOAKSELI JA JOULULAHJA!

KAATRII....Tuleeks huominen pian ja sun plussa-uutinen ?? Malttamattomat odottaa SUURTA UUTISTA !!

KOALALLE onnittelut hienoista ultra-kuulumisista ja toivotaan, että pahoinvointi ei kauaa sua kiusaa vaan pääset nauttimaan raskausajasta

DREAMONE Mitkäs on fiilikset onks oireita ??

HELKA76 Tee sinäkin testi jos ne oli vaan valemenkat ??

VM69 Miten sä jakselet ? Onko vuoto jo loppunut ? Meinaatko mennä sinne sairaalalle ??

Jaksuja !!

PIRPALIINA millanen olo sulla on ??

APUH joko täti tuli ? Mikä kp sulla on menossa ??

ja sitten omaa ( .) tätiä ei edelleen kuulu ei näy, testasin aamulla acon 25.lla negan ja vaikka kuinka tiesin sen negaa näyttävän niin itkuksihan se meni. Olin hirmu katkera ja vihainen omalle kropalleni joka ei voi toimia niin että edes ne menkat alkais. Tuntuu ettei tästä pääse edes yrittämään uudelleen !!

Päätä särkee ja metrinen ky..ä kasvaa otsikossa !!

Nyt on pakko lähtee tekemään duunia, vaikka on kuinka paskan maku suussa näistä aamullisista fiiliksistä .

Anteeksi tämä vuodatus !!

Mukavaa Päivää teille kaikille, olette ihania !!

Isotikru

Vierailija
27/81 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se huominen sieltä tulee, samoin ylihuominen mikäli en jaksa pidätellä huomenna tarpeeks pitkään. ;) Mutta jos jaksan, niin iltapäivästä joskus testailen. Sitä kun ei tiedä kuinka kauan menee työkkärissäkin... Kuitenkin taas kymmenkunta mua edellä ja sitten saa odotella toista tuntia kovilla tuoleilla... argh. =( On siinä taas selkä kovilla jos noin käy.

Juu, mutta nyt väsyttää sen verran, että taidan mennä tästä nukkumaan. Päivänjatkoja kaikille!

Vierailija
28/81 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotikru: Vuotoa tulee pyyhkiessä, soitin sairaalaan, ja sovin sen hoitajan kanssa, että en mene sairaalaan. Kun ei mulle ole kipuja, kuumetta tai mitään muutakaan tulehdusoiretta. En tiedä toiminko tyhmästi, mutta mä nyt vaan luotan siihen, että kohtu on tyhjentynyt. Ja labrahan on sitten puolentoista viikon kuluttua.

Koitahan sinä saada se metrinen laskeutumaan. Toisaalta, näin joulun lähestyessä, siihen voisi vaikka ripustaa kuusen koristeita piristykseksi. Saattaisi olla hauska näky!!

Katrille kiitokset torttu ym. tarjouksista, joko s olet syönyt kaikki??

Hyvää päivää kaikille, Isotikrun sanoin; olette ihania!!!

Vierailija
29/81 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan sullekin!

En ole kaikkia torttuja saatikka niitä viinereitäkään syönyt. Osan laitoin takaisin pakastimeen, kun ei tänne sitten kukaan tullukaan. Sieltähän niitä sitten saa.

Toivotaan, että sulla olis nyt sitten kohtu tyhjentynyt täysin. Tsemppiä ja jaksuhaleja!

Vierailija
30/81 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan enemmän luen teidän juttuja kuin kirjoitan, toistaiseksi. Nyt tuntuu kivalta ihan vain ymmärtää miten moni on samassa tilanteessa, ja tuntemukset jotenkin niin samankaltaisia.

Vierailija
31/81 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän perheen mahatautiepidemia siis. Mies käy tänään vielä siellä sappikiviultrauksessa, saas nähdä kuinka käy. Sen verran paremmin jo kuitenkin menee että makuuhuoneen puolellakin on elämää ollut. Ovistikkuun en kyllä ole vielä kahta tummaa viivaa saanut ja en usko että olen sitä missannutkaan koska kropan lämpötila on ihan normaali ja minulla ovulaation jälkeen lämpötila kyllä pomppaa sen puolisen astetta ylöspäin. Sunnuntaista asti olen tikutellut 1-2 kertaa päivässä. Nyt menossa jo kp 16, joten näytttää siltä että taitaa kierto taas sitä 29 päivää pidemmäksi venähtää. Jatketaan harjoituksia!!

Vierailija
32/81 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koala: Ihanaa kun saitte hyviä uutisia ultrareissulta! Vinon pinon toivon tarrasukkia pienokaiselle!!

Joululahja: Tervetuloa joukkoon minunkin puolestani!

vm69: Toivon kovasti, että selviäisit ilman sairaalareissua viime koitoksesta. Miten muuten voit? Entä mies, mikä on hänen jaksamisen laita (uuden yrityksenkin suhteen) ?

Mulla päivät kovin vaihtelevia. Tänään ollut taas hyvä päivä, eilinen ja toissapäivä oli pahoja... ahdistaa ja henkinen kiire painaa ajoittain mieltä. Toivon että päivä päivältä helpottais! Laskeskelin tässä, että mulla synnytyksen/kaavinnan jälkeinen kp 29/ 29-(36)-??? Eli ei siis vielä ole yritystäkään, tätiä vaan odotellaan.... Toivottavasti ei menis enää kauaa, niin voitais edes haaveilla yrittämisestä!

Katrin plussauutisia odottaen, Sofia

Vierailija
33/81 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas räkä nenästä valuen¿ Jep kipeeks tulin, kuume vaan puuttuu ja siks voikin olla ehkä jokseenkin hassuja napsutteluja multa luvassa lähipäivinä, kun ei oikein pää toimi, väsyttää vaan niin per*****ti¿

Úusiakin oli pari tullut, pahoittelut siitä, mut onneks porukka on ¿the best¿ joka tsemppaa kyllä elämän oikeille raiteille.( Sori nikit on nyt unohduksissa!)

Dreamone: Juu rohkeasti tässä edetään kohti tammikuuta ja tutkimuksia. Mulla ei ikinä oo ollu mitään sitä vastaan, et joutuu käyttämään apukeinoja lapsen saamiseen, yllättävän moni kaveri on samassa tilanteessa ollut, tosin ilman keskenmenoa. Heillä vaan ei oo tärpänny niin ei oo tärpänny ilman apuja.

Mut mulle jotenkin on aina ollu omassa päässä sellanen olo, et ei lapsen tekeminen voi olla vaikeeta, et mikä siinä nyt niin hankalaa sit voi olla?

Tiiäks sellanen ihmeellinen välimaasto olo? Ymmärrän lapsettomia jne. ihan täysin, mutta en ymmärrä siltikään, et miten kroppa voi toimia niin päin peetä, et se ei vaan halua raskautua.

Ja sit kun on oman suvun ensimmäinen naispuolinen, jolla ei lapsen saanti onnistukkaan ¿helposti¿, niin yhdes vaihees oli aika lyöty olotila. Siis sellanen mikä _mussa_ on vikana, meidän sukuhan sikiää pelkästä katseesta¿

Siks onkii aina vaan miettiny, et joo joo mennään tutkimuksiin ja salaa kuitenkin jossain vaiheessa ollu sitä mieltä, et paskat me mitään tutkimuksia tarvita.. Mähän oon siinä vaiheessa raskautunu jo, kun niihin pitäis mennä!

Niinpä niin.. Ja elämää helpommaksi ei ainakaan suku tee, joka tosin lopetti lapsiutelut kuin seinään, kun kuulivat keskenmenosta. Joo ei kenellekään muulle mitään keskenmenojakaan oo tullu ikinä¿ Siks lohduttavat sanat puuttui täysin, ei ne osanneet sanoo mitään¿ Paitsi äiti.

Kuin moni on muuten samas tilantees mun kaa täällä? Siis olla ¿Se suvun musta lammas/epäonnistuja¿?

Jeps, Katrille: Koitahan nyt vaan saada se testi tehtyä huomenna!! Mä ootan tuloksia kuultavaks¿..

7mm: Kiva, et vihdoinkin alkaa aurinko paistaan teillekin, toivottavasti saat miehen kuntoon. =)

Koala: Voin kuvitella vaan kuinka kauhusta/jännityksestä kankeena sä oot ollu siellä ultrassa¿ Hei mut onnee hyvistä kuulumisista! Nyt voi jo ehkä hiukan hengähtää ja toivoakin herätellä pikku hiljaa?

Isotikru: Eiiiiiiii¿¿. En testaa. Kyllä mä luotan siihen et ne oli ihan oikeet menkat. Koska mun kuuluisat tuhrut jäi saapumatta ja vuosin ihan kunnolla ihan rehellistä verta. Tosin aika hämärät menkat oli.. Kesti vissiin 4pv, parin päivän tauko ja taas kirkasta verta pari päivää. Ihanaa¿. Sekoo koko kroppa viime metreillä ennen tammikuuta¿.stna¿..

Meinaakko sää kasvattaa niin ku sellasta ¿houkutuslintua¿ siihen pääähän? Eiks sorsastaessakin käytetä sellasta muovista sorsaa houkuttimena, niin kait se tässäkin tapauksessa toimii¿?

Hmmm pitäisköhän kokeilla sellasen kasvattamista päähän, niin sit vois keimailla tuon miehekseen edessä, et katoppa tätä ¿ Mullakii on eiks vaan teekkii mieli seurata mua nyt tuonna makkarin puolelle¿

Jeps. Nyt tää räkätautinen lähtee kyläileen, kun menin lupaamaan apuani tukan värjäyksessä.

Vierailija
34/81 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnä: Ihan mielettömästi ONNEA DREAMONE:lle plussasta! Ihanaa!

Tää onkin ehkä ainoa päivä tällä viikolla, kun pääsen koneelle.

Paitsi jos koittais huomenna vielä jossain välissä. Pakko päästä lukemaan KATRI72:n testitulos... ;) ;) Nainen, mä en kyllä tajua, miten sä maltat odottaa! Mä olisin tullut jo hulluksi, kun on noin paljon hyviä oireita, eikä pääse testaamaan. Hatunnosto sun hermoille!

PIRPALIINA: Jaksuja sulle, tuollainen vuoto kyllä varmasti pelästyttää. Onneksi kaikki on kuitenkin hyvin.

KOALA-72: Hienoja ultrauutisia! Onnea pikku papusesta.

Omaa mahaa: Kävin tänään jälkikontrollissa, kohdussa ei tulehdusta ja näytti ultrassa siistiltä. Paksu limakalvo, mutta lekuri sanoi sen olevan loppukierron limakalvon näköistä eli menkkojen pitäisi varmaan alkaa piakkoin. Hcg:n määritystän varten ottivat verinäytteen, tuloksen saan huomenna. Toivottavasti on laskenut tarpeeksi. Maanantaina sain acon 10:llä vielä tosi vaalean plussan, mutta kyllä se vaan kuitenkin näkyi siinä. Höh. Olis nyt jäänyt näkymättä. Nyt tyhjennyksestä siis 4 vkoa ja 2 pvää...

Vierailija
35/81 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun teillä on nyt tuo listasiivous menossa, niin hakutoiminnolla voi tsekata, onko joku, josta ei oo aikoihin kuulunut, esim. plussannut, mutta ei oo asiasta ilmoittanut. Tsekkasin muutamia noista nikeista ja esim. laralei näkyi olevan raskaudessaan jo loppusuoralla ja meillekans näkyi myös plussanneen (huhtikuisissa oli odottajissa). Minusta on kiva leikkiä salapoliisia, joten siksi käytän aina mielelläni hakua tai siis käytin tarvittaessa listaemona ollessani ;-).

Plussaonnea sulle Katri. Toivottavasti tulis nyt vihdoin se kestävä plussa!!!

Traagisia tapauksia ollut täällä exissä :-(. Pahoittelut kaikille keskenmenon kokeneille. Etenkin Sofialle toivotan paljon jaksamista raskaan kokemuksesi jälkeen. Pikaisia ja kestäviä plussia toivottelen kaikille!!!

Terveisin

neronja & Jasmin 2 kk

(taustani: ensin neljä lasta, sitten neljä km:a, todettiin tukostaipumus, siihen lääkitys -> raskaus onnistui)

Vierailija
36/81 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille, jaksamista tässä onkin! Pelko elää ja joka vihlasua säikähtää kyllä edelleenkin. Vuodot jäi onneksi sunnuntaina sinne sairaalaan (ja toivottavasti siellä pysyvätkin). Nyt olen vain levännyt ja lomaillut. Mies ei tykkää, kun en tosiaankaan ole uskaltanut edes koirien kanssa lenkille. Eilen olikin sitten vuosisadan päänsärky sisällä istumisesta. No, yhdet villasukat sain jo aikaiseksi. Ehkäpä tänään lähden sitten niitä hurttia ulkoiluttamaan varovaisesti.

Tervetuloa uusille! Niin ihana kuin tämä joukko onkin, niin ikävä asia sitä yhdistää.

Koala ja DreamOne: tulkaahan pian exien puolelle, ja tuokaahan iso sakki porukkaa täältä mukananne!

Ja Katri: vieläkö maltat olla kertomatta meille, mitä se testi näytti!? Senkin...

Pirpaliina *jatkaa sairaslomansa viettoa* ja Manu rv 14+0

Vierailija
37/81 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neronjalle kiitos vinkistä. Vaikka olenkin hakutoimintoa käyttäny muuhun, niin eipä tosiaan tullu mieleen käyttää sitä tähänkin. =)

Äkkiä se aika näköjään menee.... sullakin jo 2 kk vaavi... ai kun ihanaa.

Pirpaliina: En ole vielä testannut. Vasta tänään pääsen sitä hakemaan. Jos suinkin mahdollista, niin testaan tänään.... riippuu siitä kuinka pitkään jaksan pidättää. ;) Mutta ainakin viimeistään huomisaamuna sitten...

ON: Eipä mitään uutta sitten eilisen. Paitsi että nyt on vähän aikaa ollut taas menkkamaisia nipistelyjä alavatsalla. Tietysti mun tuurilla kun tulen reissusta testit mukanani ja meen vessaan, niin menkat ovatkin alkaneet... Toivon ettei, mutta kun on niin huono tuuri monessa muussakin...

Päivänjatkoja kaikille!!

Vierailija
38/81 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan edelleen, on vaan niin törkeä kiire koko ajan, etten ole muuta ehtinyt kuin silloin tällöin pinoa lukemaan ;-). Katrin puolesta jänskätän minäkin täällä ja onnittelut suuntaan plussanneille. Ja pahoittelut uusille kanssasisarille. Kyllä minut voisi listalla pitää edelleen, tosin noin kuukauden verran vielä joudun eleleen ns. tuli p.....n alla, joten en kovin paljoa ehdi kirjoitteleen. Omasta tilanteesta sen verran, että piinaviikkoa elellään myös täällä, nyt on meneillään kp 28/30-35 ja dpo 11. Maanantaina ajattelin testailla, jos ei täti viikonloppuna kurvaa paikalle.

Vierailija
39/81 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moment: Kiva kuulla sinustakin. =) Pidänpä nimesi sitten listalla edelleen. Tsemppiä!

ON: No niin, lähtö alkaa koittaa ja samaten myös testien osto. ;)

Vierailija
40/81 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan vilkasta keskustelua täällä ja paaaljon keskustelijoita, kuinka mukavaa! Ilo on aina lueskella muiden mietteitä ja tunnistaa joukosta paljon omiakin piirteitä.

Jouluahja: Tervetuloa joukkoon ja pahoittelut km:sta. Noin myöhäisillä viikoilla vielä, kuinka ikävää :(

Koala72: Onnea ultranäystä, mahtavaa! Ei mikään ihme että alkoi itkettää, liikuttava tilannehan tuo on. Nyt vaan tsemppiä kovasti ja mukavaa odotusta :)

Isotikru: Niin olet sinäkin ihana, vaikka vuodattelet pahoja oloja. Se ei kuule tässä sakissa haittaa, antaa tulla vaan! Tuo turhautuneisuuden tunne on kyllä uskomaton kun ei pääse yrittämään, sitä ei vaan kokematon voi käsittää. Ihan samat fiilikset oli itselläni jälkivuodon kestäessä kolme kuukautta, sillä tiesin, ettei raskautuminen ole mahdollista niin kauan kun vuotoa tulee. Ja vuodon loppumisen jälkeen kuukautisten odotteleminen, grrr!!

77mm: Toivottavasti bongaat sen oviksen piakkoin. Onhan sekin toki mahdollista, että on ovuloimattomia kiertoja, silti tarkoittamatta että jotain vikaa olisi. Eli joka kierrossa ei vaan ovulaatiota synny. Ei kannata heittää kirvestä kaivoon vaikka tässä kierrossa ei tummia viivoja tulusikaan. Toivotaan kuitenkin parasta!

Helga76: Minä olen myös yksi näistä kuuluisista suvun mustista lampaista. Meidän suvussa raskautuminen on ollut helppoa ja kummankin keskenmenon jälkeen olen kuullut voivotteluja, että mikä siinä nyt on niin vaikeaa, kun ei meillä kellään ole ollut noin vaikeaa jne. Suku on lisääntynyt ihan normaalisti. Itsellä kun ikää alkaa olla jo 29 ja vaikealta näyttää, niin kyllä se herättää tunteita lähisuvun keskuudessa. Ja tietetenkin pelkoja, esimerkiksi oman äitini puolelta. Tottakai hän haluaa isovanhemmaksi jossain vaiheessa. Ja esikoistytär ja isovanhempieni ensimmäinen lapsenlapsi kun olen, niin asia koetaan tietenkin äärettömän tärkeäksi. Puhumattakaan miehen puolelta tulevista " paineista" . Sielläkään ei yhtään lastenlasta ole, eivätkä muut sisarukset ole lisääntyneet vaikka kolmekymppisiä ovat melkein kaikki. Tuntuu, että heille aina annetaan se mahdollisuus saavuttaa jotakin, mutta keskenmenon tullessa se nappastaan yhtäkkiä pois. Mutta ehkä nämä " paineet" ovat enemmän omassa päässäni, eivätkä perheiden ja sukujemme. Ehkä ME enemmän haluaisimme toteuttaa sitä kaavaa mikä ihmiselämään on luotu, kun taas ympärillämme olevat ihmiset. Tiedä häntä.

Katri: Voi kuinka jännittää puolestasi!!

Omaa napasta: Alkuviikosta kerroin, kuinka tuntemukset olivat kuin virtsatietulehdusvaivoja ja sen takia testinkin hetken mielijohteesta tekaisin. No, nämä tuntemukset ovat koko ajan pikkuhiljaa lisääntyneet ja viime yö oli yhtä tuskaa. Vessassa ravaamista ja pissiminen sattuu niin hitsisti. Aamulla soittelin työterveyteen ja pyysin lähetteen labraan. Jouduin siinä sitten tietenkin kertomaan positiivisesta tuloksesta ja lupasivat ottaa raskaustestinkin samalla. Laittoivat lääkärille tiedon, että olen plussannut ja siis sen mukaiset lääkkeet sitten. Itselläni on kaikki kauhuskenaariot nousseet tietenkin päähän; mitäs jos en olekaan raskaana ja se tekemäni testi näytti jostain syystä tämän tulehduksen positiivisena?! Mutta eihän sellainen ole vain mahdollista, eihän? Tosin menkkoja ei näy eikä kuulu, vaikka eilen olisi pitänyt alkaa, valkovuodon eritys on todella runsasta, rinnat ovat arat ja kuvotus on jatkuvasti päällä. Varsinkin syönnin jälkeen kuvottaa. Oksentanut en ole, mutta vatsassa on jatkuva kihelmöivä tunne. No, jospa ne sitten alan ammattilaisina kertovat tälle epäilevälle eetulle tuloksia. Tosin työterveyshoitaja sanoi, että virtsatietulehdus on yleinen vaiva raskauden aikana, joten jospa tämä on vain sitä itseään. Toivotaan niin!

Mukavaa päivänjatkoa teille kaikille ihkuille!