Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipailisin naisilta vinkkejä miten lähestyä naispuolista työkaveria

Vierailija
22.12.2022 |

Ollaan siis samassa työpaikassa, ei ole mitään esimiesasemakonflikteja ja ymmärtääkseni hänkin on sinkku. Eikä olla mitään parikymppisiä enää. Ollaan käyty kahdestaan (työn merkeissä tavallaan) syömässä ja tsättäilty ja pikkujouluissa halailtu ja olen melko varma (?) että olen saanut signaaleja että olisi minusta kiinnostunut. Ja itsehän olen siis ihastunut kyseiseen naiseen kuin teinipoika. En muista tällaisia tunteita olleen ketään kohtaan kymmeneen vuoteen.

Miten tätä viedä eteenpäin? Jotenkin niin hemmetin vaikea ja iso kynnys ottaa seuraavaa askelta. Asutaan eri paikkakunnilla eikä nähdä työn puolesta livenä kuin muutaman kerran vuodessa.

Olen ennenkin ollut vastaavissa tilanteissa liian arka ja arvioinut vastapuolen tunteet väärin, ja aina niin että kuvittelin että olen vain yksipuolisesti kiinnostunut vaikka todellisuudessa tunteita oli silloinkin molemmin puolin. En pidä itseäni naisten kanssa millään lailla epävarmana. Silti jännittää aivan helvetisti taas seuraava tapaaminen, kun tekisi mieli yrittää edes vihjata omista tunteista mutta pelkään että päädyn puhumaan vaan työasioista.

Olen yleensä omasta mielestäni hyvä neuvomaan näissä asioissa muita, mutta tunnen itseni nyt avuttomaksi, en tiedä miksi, ehkä siksi koska ihastus on niin vahva.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät ulos syömään, konserttiin, elokuviin, teatteriin.

Mikä nyt luontevinta on ja siitä jatkatte eteenpäin.

En menisi heti avautumaan tunteista muuten, kuin ehkä illan päätteeksi kertoisin nauttineeni yhteisestä ajasta tms. ja toivoisin uusintaa.

Vierailija
62/65 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikat ei aleta suhde.Ellet ole valmis vaihtaa työpaikaa.Pitemän pälle sitä ei tule mitään : Oli kyse suhteen aloituksessa Mies tai Nainen. Jätä rauhaan.Sama asia Kerrostalo asukaat missä asut. Jätä rauhaan olit mies tai nainen.

Työpaikkoja tulee ja menee, oikeasti kiinnostavia ihmisiä tulee vastaan harvemmin. Ei ole mitään järkeä uhrata potentiaalista rakkaussuhdetta jollekin kusiselle duunipaikalle.

Nimim. työkaverin kanssa suhteessa kahdeksatta vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista kiinnostaa vain se, mitä hän tuntee sinua kohtaan, ei se, mitä sinä tunnet naista kohtaan. 

Jos nyt järjestelet vain sen tapaamispuolen, ja jätät rakastumisen naisen tehtäväksi.

Vierailija
64/65 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"saisinko viedä sinut joskus ulos syömään"?

Vierailija
65/65 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu tunteistasi mitään, vaan sano vaikkapa: "Olisi tosi kiva mennä sun kanssa treffeille joku kerta, jos haluat?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan