Kaipailisin naisilta vinkkejä miten lähestyä naispuolista työkaveria
Ollaan siis samassa työpaikassa, ei ole mitään esimiesasemakonflikteja ja ymmärtääkseni hänkin on sinkku. Eikä olla mitään parikymppisiä enää. Ollaan käyty kahdestaan (työn merkeissä tavallaan) syömässä ja tsättäilty ja pikkujouluissa halailtu ja olen melko varma (?) että olen saanut signaaleja että olisi minusta kiinnostunut. Ja itsehän olen siis ihastunut kyseiseen naiseen kuin teinipoika. En muista tällaisia tunteita olleen ketään kohtaan kymmeneen vuoteen.
Miten tätä viedä eteenpäin? Jotenkin niin hemmetin vaikea ja iso kynnys ottaa seuraavaa askelta. Asutaan eri paikkakunnilla eikä nähdä työn puolesta livenä kuin muutaman kerran vuodessa.
Olen ennenkin ollut vastaavissa tilanteissa liian arka ja arvioinut vastapuolen tunteet väärin, ja aina niin että kuvittelin että olen vain yksipuolisesti kiinnostunut vaikka todellisuudessa tunteita oli silloinkin molemmin puolin. En pidä itseäni naisten kanssa millään lailla epävarmana. Silti jännittää aivan helvetisti taas seuraava tapaaminen, kun tekisi mieli yrittää edes vihjata omista tunteista mutta pelkään että päädyn puhumaan vaan työasioista.
Olen yleensä omasta mielestäni hyvä neuvomaan näissä asioissa muita, mutta tunnen itseni nyt avuttomaksi, en tiedä miksi, ehkä siksi koska ihastus on niin vahva.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole viisasta sekaantua kollegaan. Järki käteen!
Juurikin näin. Omasta kuormasta ei syödä. Turpaan tulee, jokatapauksessa.
Jos et ole varma, kuten etole, niin ei kannata lähestyä naista, missään. Suurin osa miehistä luulee, että jos nainen juttelee, hynyileeja on ystävällinen, niin nainenkäy kuumana mieheen. Näin ei ole.
Mulla on ollut elämässä naisia, ja naimisissakin olen ollut. Ilman olisin silti jäänyt jos olisin jättänyt aina lähestymättä, täysin satavarma kun en ole koskaan ollut.
Ja mä en ole myöskään niitä torspoja jotka kuvittelevat että jokainen kassaneitikin on muhun ihastunut kun hymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu mitään. Naiset haluaa määrätietoisen miehen eikä mitään arkailevaa teinipoikaa. Olet jo kamusektorilla ja jos alat jotain "tunteista puhumaan", niin se on naiselle yhtä suuri järkytys kuin sylikoira yhtäkkiä avaisi suunsa ja sanoisi selvällä suomenkielellä että haluaa panna.
😆 En ole samaa mieltä, mutta yläpeukutin mielikuvaa panohaluísesta suomenkieltä taitavasta sylikoirasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetä sillle kullista kuva. Tällästä tarjolla.
t. miesJoskus en kyllä tiedä, että ovatko miehet olevinaan vitsikkäitä vai pelkästään ihan vain typeriä, kun yrittävät tarjota sitä kikkeliään kaikkialle. Siis täällä on kyse naisten välisestä suhteesta ja sä mietit dickpicejä ratkaisuksi, jotka ei edes iske heteronaisiinkaan tippaakaan.
Ap tässä, en ole nainen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu mitään. Naiset haluaa määrätietoisen miehen eikä mitään arkailevaa teinipoikaa. Olet jo kamusektorilla ja jos alat jotain "tunteista puhumaan", niin se on naiselle yhtä suuri järkytys kuin sylikoira yhtäkkiä avaisi suunsa ja sanoisi selvällä suomenkielellä että haluaa panna.
Luota kuule muhun että en ole tässä ensi kertaa asialla. Sen takiahan mä tässä kyselen, kun en ajatellut ensimmäisenä ladata mitään tunnevuodatusta pöytään. En mä nyt mikään outo ääliö ole.
Nyt täytyy sanoa että olen eri mieltä. Tuletko yhtään varmemmaksi siitä, kannattaako sinun lähestyä naista tällä silmiin-katselu-metodilla? Etenkin jos olet jo tuntenut, että molemminpuolista tunnetta saattaa olla. Edelleen jossain vaiheessa pitää ottaa askel, ja nyt olette tunteneet vuosia? Kysy suoraan, lähtisikö syömään joku ilta.
Mä olen naimisissa kollegan kanssa. Ei se työtä ole haitannut, ei me koko aikaa yhdessä työkohteessa olla eikä ole oltu, eikä edes syöty lounasta samassa paikassa. Konttorilla kyllä tavattiin joka aamu, kumpikin tuli sinne omalla työsuhdeautolla, jota käytettiin sitten työajoissa päivän aikana.
Ratkaisu, joka sopii yksille ei välttämättä sovi toisille. Se pitää ymmärtää.
Me tapasimme toisenne jo, kun firmalla oli rekrytilaisuus ja sen jälkeen uusien työntekijöiden perehdytys.
Ei välttämättä kannata heti ottaa toisen sukunimeä.
Pariskuntia on esim poliisina. On lääkäreinä, voisi olla vaikka rallikuskeina. Me menime naimisiin kun oltiin oltu firman järjestämällä risteilyllä joka oli kaikkien saama palkinto hyvästä projektin läpiviennistä ja uuden vuosisopimuksen saannista. Firma maksoi kahden hengen hytit, jos halusi yöpyä yksin, erotuksen sai maksaa itse.
Unohda koko juttu, kuormasta EI syödä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luota kuule muhun että en ole tässä ensi kertaa asialla. Sen takiahan mä tässä kyselen, kun en ajatellut ensimmäisenä ladata mitään tunnevuodatusta pöytään. En mä nyt mikään outo ääliö ole.
Nyt täytyy sanoa että olen eri mieltä. Tuletko yhtään varmemmaksi siitä, kannattaako sinun lähestyä naista tällä silmiin-katselu-metodilla? Etenkin jos olet jo tuntenut, että molemminpuolista tunnetta saattaa olla. Edelleen jossain vaiheessa pitää ottaa askel, ja nyt olette tunteneet vuosia? Kysy suoraan, lähtisikö syömään joku ilta.
Ei olla tunnettu kovin kauaa. Eikä asuta samalla paikkakunnalla, joten sellainen luonteva töiden jälkeen kahvittelu tai illallinenkin on hankalaa.
Mun mielestä kannattaa vaan jotenkin uskaltaa sanoa omat fiilikset suoraan ja kysyä kahville, syömään ym. Mitä nopeammin nainen tietää tunteistasi sen parempi. Itselläni on jonkun verran kokemusta siitä, että joku kollega, harrastuskaveri tms. mies on mukava ja hauskaa seuraa ja meillä luistaa juttu tosi hyvin ja sitä jatkuu pitkäänkin, ja itse olen siis parisuhteessa ja pidän miestä täysin kaverina ja olen iloinen siitä että olen löytänyt henkilön, jonka kanssa on niin hauskaa ja juttu luistaa. Kunnes mies sitten jossain vaiheessa muuttuu täysin odoksi kun tulee ilmi että mulla on jo puoliso tai jos hän ilmaisee kiinnostuksensa suoraan vasta pitkän ajan päästä. Jotenkin tulee itselle sellainen olo, että olisi ollut kiva tietää jo alussa että mies on kiinnostunut enemmänkin kuin vain kaverimielessä ja se koko itseni kuvittelema rento kaverisuhde menee ihan pilalle ja välimme muuttuvat oudoksi, vaikka itse yritän olla samanlainen kuin ennen. Onneks olen nykyään kihloissa niin sormuksestani voi heti päätellä tarvittavat asiat.
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Naisia ei kiihotakullin kuvat.Vastennielistä.
Kysele varovasti mitä puuhaa vapaa-aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen naimisissa kollegan kanssa. Ei se työtä ole haitannut, ei me koko aikaa yhdessä työkohteessa olla eikä ole oltu, eikä edes syöty lounasta samassa paikassa. Konttorilla kyllä tavattiin joka aamu, kumpikin tuli sinne omalla työsuhdeautolla, jota käytettiin sitten työajoissa päivän aikana.
Ratkaisu, joka sopii yksille ei välttämättä sovi toisille. Se pitää ymmärtää.
Me tapasimme toisenne jo, kun firmalla oli rekrytilaisuus ja sen jälkeen uusien työntekijöiden perehdytys.
Ei välttämättä kannata heti ottaa toisen sukunimeä.
Pariskuntia on esim poliisina. On lääkäreinä, voisi olla vaikka rallikuskeina. Me menime naimisiin kun oltiin oltu firman järjestämällä risteilyllä joka oli kaikkien saama palkinto hyvästä projektin läpiviennistä ja uuden vuosisopimuksen saannista. Firma maksoi kahden hengen hytit, jos halusi yöpyä yksin, erotuksen sai maksaa itse.
Mitä siellä firman maksamassa hytissä oikein tapahtui kun seurauksena oli naimisiin meno :D.
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Siis tänä vuonna.
Ensi vuonna ei muuten kannata
Vierailija kirjoitti:
Ostat reikämunkin ja työntelet kieltäsi sen reiän läpi hänen vieressään...
Kaksi ihmistä on sitä mieltä että tämä on yläpeukutuksen arvoinen. Mitävit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostat reikämunkin ja työntelet kieltäsi sen reiän läpi hänen vieressään...
Kaksi ihmistä on sitä mieltä että tämä on yläpeukutuksen arvoinen. Mitävit...
Se oli hauska. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. miesJoskus en kyllä tiedä, että ovatko miehet olevinaan vitsikkäitä vai pelkästään ihan vain typeriä, kun yrittävät tarjota sitä kikkeliään kaikkialle. Siis täällä on kyse naisten välisestä suhteesta ja sä mietit dickpicejä ratkaisuksi, jotka ei edes iske heteronaisiinkaan tippaakaan.
Ap tässä, en ole nainen. :D
Ai, kirjoitit jotenkin siihen malliin, että ihan kuin olisit nainen. Noh, eipä sillä ole väliä, kunhan dickpicejä ei lähetetä, vain sillä on merkitystä.
Kun seuraavan kerran tapaatte niin kysy kiinnostaisiko häntä lähteä joskus vaikka johonkin liikuntajuttuun tai syömään joku ilta tai mihin tahansa mikä tuntuisi luontevalta ja sopisi molempien aikatauluihin. Pointti siinä, että selkeästi työhommien ulkopuolinen asia. Hymy ja katse lisäksi tuossa tilanteessa kyllä kertoo ihastuksellesi missä mennään. Itse jättäisin kaikenlaiset testailut väliin. Sittenpähän saisit tietää onko tunne molemminpuolinen. Niin yksinkertaista se lopulta on.
Mitä ihmettä nyt taas.. Sanot sille tietenkin, että oot kiinnostunut hänestä ja kysyt kiinnostaisko häntä alkaa tapailemaan? Jos ei ole kiinnostunut, niin jatkat elämääsi. Miten voi olla mahdollista, että aikuisille ihmisille pitää kertoa tällaista.. Tyyppi vielä sanoo uskovansa, että jotain signaaleja on saanut eikä saa silti suutaan auki.
Vierailija kirjoitti:
Kun seuraavan kerran tapaatte niin kysy kiinnostaisiko häntä lähteä joskus vaikka johonkin liikuntajuttuun tai syömään joku ilta tai mihin tahansa mikä tuntuisi luontevalta ja sopisi molempien aikatauluihin. Pointti siinä, että selkeästi työhommien ulkopuolinen asia. Hymy ja katse lisäksi tuossa tilanteessa kyllä kertoo ihastuksellesi missä mennään. Itse jättäisin kaikenlaiset testailut väliin. Sittenpähän saisit tietää onko tunne molemminpuolinen. Niin yksinkertaista se lopulta on.
Ap:n tapauksessa näin, jos kerran katseita on jo vaihdettu. Mutta minusta ei olisi lainkaan mukavaa, jos työkaverit ehdottelisivat tuollaisia yhtäkkiä, koska en ole heihin ihastunut eikä heillä ole mielestäni mitään syytä niin olettaa. Kiinnostusta pitää kartoittaa juuri katseilla ennen suoraa lähestymistä.
Joskus en kyllä tiedä, että ovatko miehet olevinaan vitsikkäitä vai pelkästään ihan vain typeriä, kun yrittävät tarjota sitä kikkeliään kaikkialle. Siis täällä on kyse naisten välisestä suhteesta ja sä mietit dickpicejä ratkaisuksi, jotka ei edes iske heteronaisiinkaan tippaakaan.