Stondis yleisessä suihkussa/saunassa/pukkarissa
Monellako on alkanut seisomaan esimerkiksi uimahallissa tai kylpylässä vahingossa tai tarkoituksella? Oletko nähnyt toisten stondiksia tai runkkailuja yleisissä paikoissa? Itse olen nähnyt kaksi kunnon stondista uimahallissa, joista toinen viereissä suihkussa olevalla maahanmuuttajalla ja toisen saunassa kun yllätin vanhemman miehen runkkaamasta (ei jatkanut sen jälkeen). Lisäksi kouluaikoina jöpötyksiä näki yhdellä sun toisella pukuhuoneessa.
Kerran olen runkannut kylpylän suihkussa, kun siellä ei ollut muita ja oli edellisyönä jäänyt pano kesken ja valtavat paineet putkessa ja uimahallissa nuorempana alkoi seisomaan kun nuori siivoja kierteli lähistöllä. Onneksi en jäänyt kiinni kummastakaan. Ala-asteella häpesin usein kun alkoi tahtomatta jöpöttää pukuhuoneessa,mutta onneksi opin peittämään sen muilta.
Kommentit (70)
Mulla alkoi höyrysaunassa seisomaan kun siellä oli yhteissauna. Vain metallinen putki erotti naiset ja miehet. Höyry esti näkyvyyttä ja oli niinkova seisokki että oli pakko vähän runkata hiljaa. Lisä kiihkoa antoi että muut höyrysaunassa oliat voivat huomata.
Pitkäaikaisena uinnin harrastajana noita tulee aina välillä nähtyä, enimmäkseen nuorilla joilla erektioherkkyys on vähän eri luokkaa. Onneksi sellaiseen suhtaudutaan neutraalisti ja ymmärtäväisesti.
Naantalin kylpylässä on (tai ainakin oli 10 vuotta sitten) höyrysauna, jossa miesten ja naisten puolet on vierekkäin, jokin aita siinä oli välissä.
Silloinen naisystäväni oli siinä toisella puolella, hetki oltiin siinä vain kahdestaan, suudeltiin ja hän laittoi kätensä kalulleni ja kuiskasi et lähtee jo huoneeseen laittautumaan. Ja et jos voisin tulla panemaan, kunhan kylpemiseltä ehdin.
Sain tietenkin kauhean stondiksen, enkä kehdannut vähään aikaan näyttäytyä suihkutiloissa. Lopulta menin porealtaaseen fantasioimaan ja rauhoittumaan.
Kun tulin huoneeseemme, hän odotti sängyssä alusvaatteissa ja ns. pikkujoulumeikissä.
Vierailija kirjoitti:
Naantalin kylpylässä on (tai ainakin oli 10 vuotta sitten) höyrysauna, jossa miesten ja naisten puolet on vierekkäin, jokin aita siinä oli välissä.
Silloinen naisystäväni oli siinä toisella puolella, hetki oltiin siinä vain kahdestaan, suudeltiin ja hän laittoi kätensä kalulleni ja kuiskasi et lähtee jo huoneeseen laittautumaan. Ja et jos voisin tulla panemaan, kunhan kylpemiseltä ehdin.
Sain tietenkin kauhean stondiksen, enkä kehdannut vähään aikaan näyttäytyä suihkutiloissa. Lopulta menin porealtaaseen fantasioimaan ja rauhoittumaan.Kun tulin huoneeseemme, hän odotti sängyssä alusvaatteissa ja ns. pikkujoulumeikissä.
Kappas Naantalin kylpylän höyrysaunassa on muutkin parit kuherrelleet. Muistan seurustelumma alkuaikana kun oltiin tuossa höyrysaunassa kahdestaan. Hoitelimme toisemme käsin loppuun asti. Lisä kiihkoa antoi että joku olisi voinut tulla keskenkaiken höyrysaunaan, onneksi ei tullut ja lähdin suihkuun spermat vatsallani valuen ja muna vielä hieman seisokissa. En tiedä huomasiko joku sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain tietenkin kauhean stondiksen, enkä kehdannut vähään aikaan näyttäytyä suihkutiloissa. Lopulta menin porealtaaseen fantasioimaan ja rauhoittumaan.Kun tulin huoneeseemme, hän odotti sängyssä alusvaatteissa ja ns. pikkujoulumeikissä.
Kappas Naantalin kylpylän höyrysaunassa on muutkin parit kuherrelleet. Muistan seurustelumma alkuaikana kun oltiin tuossa höyrysaunassa kahdestaan. Hoitelimme toisemme käsin loppuun asti. Lisä kiihkoa antoi että joku olisi voinut
On muuten hyvä paikka harrastaa käsiseksiä. Naantalin kylpylän Höyrysauna on usein tyhjä, joten siellä saa olla ihan rauhassa. Kiinnijäämisen pelko lisää nautintoa. Hiljaisina päivinä myös toinen porealtaista on hyvä kutupaikka. T. lesboparin toinen osapuoli
Vietettiin tyttöystävän kanssa treffiviikonloppua Turun Caribiassa. Työviikon jälkeen perjantaina Turkuun, keskustaan ravintolaan syömään ja muutamille drinkeille sen jälkeen. Illalla hotellille tullessa kumpikin oli niin väsynyt, että mentiin suoraan nukkumaan. Aamulla aamiaisen jälkeen hotellihuoneen sängyllä makoillessa ja pikkuhiljaa tunnelman lämmetessä kumppani ilmoitti, et nyt mennään kylpylään. Saunottiin ja pulikoitiin oikein antaumuksella ja pitkän kaavan mukaan. Jossain kohtaa mentiin porealtaaseen rentoutumaan ja siinä jutellessa tyttöystävän käsi alkoi vaellella ensin pitkin reittä ja siitä kohti kovenevaa kalua. En ole varmaan ikinä saanu niin kovaa erektiota, kuin niiden poreiden ja hissuksiin kiusoittelevien sormien yhteisvaikutus aiheutti. Tätä jatkui hyvän tovin ja tyttöystäväni torppasi kaikki mun lähentely-yritykseni, mikä jotenki lisäsi vielä entisestään mun kiihkoa. Olin jo valmis kantamaan naiseni huoneeseen vaikka väkisin, kun tämä ilmoitti lähtevänsä saunaan ja sieltä huoneeseen valmistautumaan iltaa varten nousten saman tien pois altaasta. Näytti vielä ryökäle kieltä lähtiessään. Olen ihan varma, että muut samassa porealtaassa olleet tajusi mun tilanteen, kun piti monta minuuttia istua siinä posket punaisina odottamassa kalun pehmenemistä, ennen ku kehtasin nousta ylös.
Tuolta Naantalin kylpylästä on monta ihanaa muistoa. Oltiin tyttiksen kanssa siellä ja mulla oli hirveä panetus päällä. Erektio näkyi varmasti uikkareitten läpi. Mentiin ilrahämärissä ulkoaltaas ja oli pakko hiukan panna siinä aitaassa vaikka muitakin oli samassa altaassa. No ei teietenkään menty loppuun asti vaan mentìin hotellihuoneeseen jatkamaan...
Naantalin kylpylä best.
T. Bi-mies
Höyrysaunoissa lähes poikkeuksetta päässyt imemään tai imettämään. Helposti huomaa kuka etsii seuraa ja kuka ei. Seuran hakija istuu pitkään, käy suihkussa ja palaa saunaan, ei niin perus saunoja toimi. Sitten vaan nopeasti sopivan tilaisuuden tullen käsi kalulle ja runkkaamaan, nopeasti saa tyydytyksen. Itse olen ollut jo 15v naimisissa naisen kanssa, mutta nämä noin viikottaiset höyrysauna runkut/ imettämiset on mun salaisuus.
Hyi saatana mikä kuvottava sika.