Stondis yleisessä suihkussa/saunassa/pukkarissa
Monellako on alkanut seisomaan esimerkiksi uimahallissa tai kylpylässä vahingossa tai tarkoituksella? Oletko nähnyt toisten stondiksia tai runkkailuja yleisissä paikoissa? Itse olen nähnyt kaksi kunnon stondista uimahallissa, joista toinen viereissä suihkussa olevalla maahanmuuttajalla ja toisen saunassa kun yllätin vanhemman miehen runkkaamasta (ei jatkanut sen jälkeen). Lisäksi kouluaikoina jöpötyksiä näki yhdellä sun toisella pukuhuoneessa.
Kerran olen runkannut kylpylän suihkussa, kun siellä ei ollut muita ja oli edellisyönä jäänyt pano kesken ja valtavat paineet putkessa ja uimahallissa nuorempana alkoi seisomaan kun nuori siivoja kierteli lähistöllä. Onneksi en jäänyt kiinni kummastakaan. Ala-asteella häpesin usein kun alkoi tahtomatta jöpöttää pukuhuoneessa,mutta onneksi opin peittämään sen muilta.
Kommentit (70)
Nuorempana tuli joskus runkkailtua liikuntatunnin suihkussa. Seisoi niin jäykkänä ja olin yksin viimeisenä pesulla. Oletettavasti en jäänyt koskaan kenellekään kiinni ja sperma lensi nopeasti seinille. Olihan se ihan mieletöntä.
Mulla jöpöttää ihan jatkuvasti nykään, kun ilmoitin olevani nainen ja aloin käyttää naisten pukkareita (Tietysti, olenhan nainen!). Luulin meidän naisten olevan suvaitsevampia ja voimaantuneita, mutta kyllä minua aika pahasti katsotaan, kun runkkailen siellä menemään.
Olin jossain välissä töissä pienemmän uimahallin kahvilassa.
Kun oli iltavuoro ja siivoukset tehty Olin ottanut tavaksi mennä suihkuun sulkemisajan jälkeen.
Huomasin vähitellen että yksi minua ehkä 10-15 v vanhempi naissiivoja alkoi sattumalta osua paikalle aika usein kun olin suihkussa. Juttelimme aina niitä näitä illan tapahtumista ja asiakkaista ja hän katseli aina suoraan minulle päin kun pesin itseni.
Jossain kohtaa alkoi paisumaan huomasin että ei hän tehnyt elettäkään että olis katsonut muualle ja hiulkan minua kyllä nolostutti, oltiinhan me kuitenkin työkavereita ja silleen puolituttuja pienessä kaupungissa.
Tämä tapa kuitenkin jatkui ja kerran kun olin puolijäykkä ja pesin munat hånen katsellessaan ajattelin että kokeillaan sitten hänen rajoja.
Vedin muutaman runkkausliikken ikään kuin vahingossa mutta kuitenkin tarpeeksi että sain kullin nousemaan pystyyn. Esitin yllättynyttä ja pahoittelin sitä samalla kun luin hänen reaktiota.
Hiukan hän punastui ja sopersi että ei hätää, ei häntä haittaa ollenkaan.
Totesin voitonnälkäisenä että ahaa ehkä sä jopa tykkäsit, aloin samalla vetämään uudestaan nyt täydessä seisokissa olevaa kullia ja katsoin häntä tiukasti. Sano vaan jos haluat että lopetan.
Hiljaisuus vallitsi, joten jatkoin, mo minun puolesta saat katsoa, vedän kyllä loppuun asti nyt kunnes spermat lentää, saat kyllä katsoa ja jos tuntuu siltä niin tule vaan mukaan suihkuun, vaatteita et saa kuitenkin riisua, se on siinä tapauksessa minun homma.
Minuutin päästä hän oli vaatteet päällä suihkussa ja alkoi imemään, siitä seurasi tosi hyvä pano ja otimme uusiksi monta kertaa.
Rakastan esitellä erektisoitunutta jortikkaani aina saunassa, on se seura sitten ketä hyvänsä. Punaisena hehkuva terska kiinnittää kanssasaunojien mielenkiinnon positiivisesti ja hyväilijöitäkin riittää.
en päässyt 5.luokalla munatarkastastuksesta läpi, ja jouduin jutkutettavaksi. Oli muutenkin todella häpeällistä sen kikin kanssa käydä suihkussa liikuntatunnin jälkeen, ja aina stondis kun suihkun vesi osui kikiin, ekaa kertaa liikkuvat pysyvästi takana ja vähäisestä kosketuksesta aina regoi. Tottakai piti tästä aiheesta jonkun luokassa kertoa tytyille. koitin tunneilla rullata liikkuvia eteen suojaksi muttei ollut mitään mitä rullata päälle, ja taas stondis lopputuloksena. aika rajuja aikoja oli. selvisin hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Olin jossain välissä töissä pienemmän uimahallin kahvilassa.
Kun oli iltavuoro ja siivoukset tehty Olin ottanut tavaksi mennä suihkuun sulkemisajan jälkeen.
Huomasin vähitellen että yksi minua ehkä 10-15 v vanhempi naissiivoja alkoi sattumalta osua paikalle aika usein kun olin suihkussa. Juttelimme aina niitä näitä illan tapahtumista ja asiakkaista ja hän katseli aina suoraan minulle päin kun pesin itseni.
Jossain kohtaa alkoi paisumaan huomasin että ei hän tehnyt elettäkään että olis katsonut muualle ja hiulkan minua kyllä nolostutti, oltiinhan me kuitenkin työkavereita ja silleen puolituttuja pienessä kaupungissa.
Tämä tapa kuitenkin jatkui ja kerran kun olin puolijäykkä ja pesin munat hånen katsellessaan ajattelin että kokeillaan sitten hänen rajoja.
Vedin muutaman runkkausliikken ikään kuin vahingossa mutta kuitenkin tarpeeksi että sain kullin nousMinäkin luin tän jutun joskus vanhasta Reginasta
Vierailija kirjoitti:
en päässyt 5.luokalla munatarkastastuksesta läpi, ja jouduin jutkutettavaksi. Oli muutenkin todella häpeällistä sen kikin kanssa käydä suihkussa liikuntatunnin jälkeen, ja aina stondis kun suihkun vesi osui kikiin, ekaa kertaa liikkuvat pysyvästi takana ja vähäisestä kosketuksesta aina regoi. Tottakai piti tästä aiheesta jonkun luokassa kertoa tytyille. koitin tunneilla rullata liikkuvia eteen suojaksi muttei ollut mitään mitä rullata päälle, ja taas stondis lopputuloksena. aika rajuja aikoja oli. selvisin hengissä.
Jutkutettavaksi, kikiin, tytyille, oletko 9v
Katinkullan Saunamaailman homoilla oli aina stondis poreammeessa
Kannattaa olla varovainen, siinä voi käydä huonosti jos alkaa esittelemään yleisillä paikoilla.
En ole käynyt naisten puolella, niin ei ole kokemusta suihkuseisokeista.
Työlästä se on estellä stodiksen kehittymistä urheiluharrastuksen pukkarissa kun kovakuntoiset nuoret kundit pudottelevat kalsareitaan ympärillä. Olenpahan oppinut itsehillintää mentaalitasolla. T valmentaja - 28
Näitä on aina kiva katsella, kun osuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla varovainen, siinä voi käydä huonosti jos alkaa esittelemään yleisillä paikoilla.
Kannattaa ylimielisyyden sijaan harjoitella juoksemista, että pääsee kipittämään karkuun kun joku suuttuu tollaselle elvistelijälle
Joskua miehen kavereilla tullut erektioita yhteissaunassa...ehkä joskus antanut kädellä helpotusta
Kyllähän se teininä niin herkässä stondis oli, että lähes mahdotonta sitä oli kokonaan välttää liikuntatuntien pukkareissa ja uimahallissa vaikkei vetoa poikiin tuntenutkaan.
Kerran ihmettelin miksi tuo mies on sivutain selkähieronta paikalla. Pisti uimalasit päähän ja sukelsin. Miehellä oli hiukan polvi ylhäällä ja suuntasi selkäporeet kalulleen. Ei jäänyt epäselväksi mitä hän altaassa touhui. Erektiota en nähnyt kun pareet oli niin kovat.
Meillä uimahallissa käy usein nuori kundi, jolla stondaa joka ainut kerta kun hän on suihkussa ja se komea kulli vaappuu sitten koko ajan puoliseisokissa kun hän tulee sieltä ulos. Herättää kyllä kateutta.
Pienellä pelisilmällä kyllä näkee jos joku on kiinnostunut katselemaan tai ei. Näytän kyllä mielelläni
Yhden kerran näin teinipojan runkkaavan pesutiloissa. Komealta se kieltämättä näytti, nuori hoikka sälli ja iso kulli aivan pystyssä. Olisinpa itse yhä yhtä viriili ajattelin.
Harvakseltaan/silloin tällöin tuollaisia tilanteita näkee. Erektion näkeminen on tavallisempaa kuin että joku masturboisi. Ei-seksuaaliseen toimintaan tarkoitetuissa julkisissa paikoissa sukupuolisen kiihotuksen esitteleminen on tietysti kypsymättömyyden osoitus, ellei kyseessä ole kovin nuori henkilö. Enemmistö ihmisistä on konservatiivisia suhtautumisessaan suoraviivaisen seksuaalisen toiminnan esittelemiseen/näkemiseen. Jos tuntee tarvetta näytellä sukupuolielimiään toisille, kannattaa suunnata samanhenkisten joukkoon esim. sexcinemaan.