Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stondis yleisessä suihkussa/saunassa/pukkarissa

Vierailija
22.12.2022 |

Monellako on alkanut seisomaan esimerkiksi uimahallissa tai kylpylässä vahingossa tai tarkoituksella? Oletko nähnyt toisten stondiksia tai runkkailuja yleisissä paikoissa? Itse olen nähnyt kaksi kunnon stondista uimahallissa, joista toinen viereissä suihkussa olevalla maahanmuuttajalla ja toisen saunassa kun yllätin vanhemman miehen runkkaamasta (ei jatkanut sen jälkeen). Lisäksi kouluaikoina jöpötyksiä näki yhdellä sun toisella pukuhuoneessa.

Kerran olen runkannut kylpylän suihkussa, kun siellä ei ollut muita ja oli edellisyönä jäänyt pano kesken ja valtavat paineet putkessa ja uimahallissa nuorempana alkoi seisomaan kun nuori siivoja kierteli lähistöllä. Onneksi en jäänyt kiinni kummastakaan. Ala-asteella häpesin usein kun alkoi tahtomatta jöpöttää pukuhuoneessa,mutta onneksi opin peittämään sen muilta.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä uimahallissa käy usein nuori kundi, jolla stondaa joka ainut kerta kun hän on suihkussa ja se komea kulli vaappuu sitten koko ajan puoliseisokissa kun hän tulee sieltä ulos. Herättää kyllä kateutta.

Omassakin hallissa tiedän vastaavan vakkarityypin, jolla alkaa aina peseytyessä heilumaan ihan jäätävän kokoinen puoliheijari. Suihkuttelee sitten pitkään mukamas muina miehinä, mutta aivan varmasti huomaa kateelliset katseet ympärillään ja haluaa näyttää mitä löytyy. On vieläpä nuorekas ja sporttinen uimarin kroppa.

Vierailija
22/70 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiva heilutella jäyhää jöpöttäjää uimahallin suihkussa, vanhat ukkelit tiputtaa lasinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella kahdella luokkakaverilla oli todella pitkät ja melko paksut kalut. Vaikka pojat ei muuten kiinnostanut, niin noita kahta tuli kyllä katseltua uimahallin suihkussa ja saunassa. Silloin oli aina erektio ihan tulemaisillaan itsellä. Yhden kerran oli sitten pakko livahtaa vessaan ja vetää nopeasti käteen. Orgasmi oli pelottavan nopea ja voimakas.

Vierailija
24/70 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteella kahdella luokkakaverilla oli todella pitkät ja melko paksut kalut. Vaikka pojat ei muuten kiinnostanut, niin noita kahta tuli kyllä katseltua uimahallin suihkussa ja saunassa. Silloin oli aina erektio ihan tulemaisillaan itsellä. Yhden kerran oli sitten pakko livahtaa vessaan ja vetää nopeasti käteen. Orgasmi oli pelottavan nopea ja voimakas.

Ihan mielenkiinnosta, niin oletko nyt aikuisena millä tavalla kiinnostunut eri sukupuolista? (hetero, bi, homo?)

Vierailija
25/70 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpaan vaan persrunkuille, jotka tulevat kiimaansa esittelemään lapsille ja muille ulkopuolisille.

Vierailija
26/70 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun omassa hallissa kävi joskus melkoinen saunarunkkari. Aina jos hiljaiseen aikaan olin hänen kanssaan kaksin saunassa, niin käsi alkoi pikkuhiljaa käydä. Istun löylyissä usein silmät kiinni, niin jossain vaiheessa kun avasi silmät, oli saunan toisella reunalla jo kanki täydessä tanassa. Jos jäin katsomaan, niin ei kauan mennyt lastin lentämiseen. Aina jaksoi hymyilyttää millaiset kiksit hän sai tällasesta nuorekkaasta uimarista. 😄

Vierailija
27/70 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turpaan vaan persrunkuille, jotka tulevat kiimaansa esittelemään lapsille ja muille ulkopuolisille.

Saatat vaan saada itte lättyyn jos alat urputtamaan. Ei siellä kukaan lapsille tai ulkopuolisille mtn esittele

Vierailija
28/70 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jo se tunnelma miesten puolella housuja riisuessa vilkastuttaa verenkiertoa jalkovälissä. Pikku jöpötys vaan kihelmöi

Vierailija
29/70 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vapautti kullin housuista teininä se pomppasi pystyyn. Olihan se ultramiehekkään tuntuista ja siinä oli sellainen ekstrapaineen tuntu. Sitä halusi naiivina vähän näyttää, että kellä on iso ja keulii ja tahtoi hirveästi koskettaa. Esimerkiksi, katselin päivällä tyttöjä farkuissa ja muissa tiukoissa vaatteissa kulli koko ajan kovana tai puolikovana farkuissa ja sitten kun pääsin pukuhuoneeseen ja doingggg.... Tuli usein runkattua vessassa, että pystyi lopulta siemensyöksyn jälkeen kusemaan kun seisokki vähän laski ja samalla sai orgasmin, suihkussakin pestessä vähän hivelin kipeän kovan peniksen vartta. Nautin toisten poikien katseista jostakin syystä. Kuvittelin heidän kadehtivan minua. En ollut muuten ainut jolla stondasi, mutta mulla ehkä useimmin kuin muilla. Olin noin herkkä jotenkin ylpeäkin siitä.

Vierailija
30/70 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jo se tunnelma miesten puolella housuja riisuessa vilkastuttaa verenkiertoa jalkovälissä. Pikku jöpötys vaan kihelmöi

Se on varmaan se, että mitäs jos nyt alkaisin ottaa vähän eteen, eihän kukaan näe, mitä jos näkeekin, mitä jos jöpöttääkin. Kulli ja erektio on vielä siitä hauska juttu, että viriilillä miehellä veren virtaus elää omaa elämäänsä. Ja se sosiaalinen jännitys asiasta omaansa. Herkän erektion omaavana tällasia ajatuksina.

Vierailija
31/70 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vapautti kullin housuista teininä se pomppasi pystyyn. Olihan se ultramiehekkään tuntuista ja siinä oli sellainen ekstrapaineen tuntu. Sitä halusi naiivina vähän näyttää, että kellä on iso ja keulii ja tahtoi hirveästi koskettaa. Esimerkiksi, katselin päivällä tyttöjä farkuissa ja muissa tiukoissa vaatteissa kulli koko ajan kovana tai puolikovana farkuissa ja sitten kun pääsin pukuhuoneeseen ja doingggg.... Tuli usein runkattua vessassa, että pystyi lopulta siemensyöksyn jälkeen kusemaan kun seisokki vähän laski ja samalla sai orgasmin, suihkussakin pestessä vähän hivelin kipeän kovan peniksen vartta. Nautin toisten poikien katseista jostakin syystä. Kuvittelin heidän kadehtivan minua. En ollut muuten ainut jolla stondasi, mutta mulla ehkä useimmin kuin muilla. Olin noin herkkä jotenkin ylpeäkin siitä.

Kyllä itsekin muistan nuoruusaikoja ja miten sitä herkkyyttä piti nolostella. Suihkussa seisoi aina ja joskus luokassakin. Nousin pulpetista selvä teltta edessä ja laitoin nopeasti kädet taskuun. Pesin kullia "pitkän kaavan mukaan" suihkutellessani ja samalla vähän vaivihkaa runkkasin. En näytösmielessä vaan siksi, että kiihotti niin paljon. Ei siihen kivikovaan erektioon malttanut olla koskematta, jossei muutoin, niin pikkuisen taskun kautta. Kerran hyväilin terskanpäätä kulli ulkona housuista luokassa takarivissä ihan pienen hetken.

Vierailija
32/70 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliheijarit on pientä hauskaa. Moni näyttää tykkäävän esitellä ja myös katsella. Olen huomannut, että joissakin halleissa käy selvästi enemmän sen henkistä väkeä kuin toisissa.

Vierailija
33/70 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin just murkkuvuosina ja vähän sen jälkeenkin aika paljonkin kiinnostunut myös omasta sukupuolesta. Sen vuoksi stondikset oli monesti lähellä just uimahallissa ja pukkareissa. Onneksi pystyin kuitenkin pidätteleen. Yhden ihan kunnon stondiksen näin kuitenkin kerran yhdellä vuotta vanhemmalla pojalla uimahallissa. Muut stondikset ei ollu julkisia, vaan kahden kesken jonkun kaverin kans tai pienessä porukassa. Pisin näkemäni kulli oli yhdellä vuotta vanhemmalla heteropojalla, jonka onnistuin muutaman kerran näyttään sen ison kahden kesken. Olihan se vähän, kun itsellä 7-luokkalaisena joku 13-senttinen ja vuotta vanhemmalla jo 20-senttinen. Sillä toisella oli muistaakseni kasvanut 3 cm joka vuosi, kun itsellä vaan 1. 9-luokalla tuolla toisella oli 22 cm. Antoi lopulta myös imeä, kun tarpeeksi monesti pyysin. Imi myös itse multa. Hyvät muistot jäi.    

Vierailija
34/70 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään heilui sen näköisiä pamppuja uimahallin suihkussa, että ei tiennyt minne silmänsä laittaisi. Selvästi parikin tyyppiä esitteli selkä seinää vasten vähän turpeita kalujaan.

Vierailija
35/70 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juonut kaljaa uimahallin saunassa enkä silloin katsellu toisten vehkeitä.

Vierailija
36/70 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työlästä se on estellä stodiksen kehittymistä urheiluharrastuksen pukkarissa kun kovakuntoiset nuoret kundit pudottelevat kalsareitaan ympärillä. Olenpahan oppinut itsehillintää mentaalitasolla. T valmentaja - 28

Täysin sama kokemus, ja ainakin jos sattuu olemaan useampi päivä edellisestä laukeemisesta, niin jähmeenä vaappumista on vaikea välttää.

Vierailija
37/70 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä uimahallissa käy usein nuori kundi, jolla stondaa joka ainut kerta kun hän on suihkussa ja se komea kulli vaappuu sitten koko ajan puoliseisokissa kun hän tulee sieltä ulos. Herättää kyllä kateutta.

Käyn säännöllisesti uimassa matkaa hallissa ja myönnän, että yksi pieni hauskuus lisä liikuntaharrastukseen on se mahdollisten komeiden kullien ja puoliheijareitten näkeminen.

Vierailija
38/70 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisvartalo on hyvännäköinen aika lyhyen aikaa ellei kunnostaan pidä spartalaisin ottein kiinni. Uimahalleissa ja kylpylöissä liikaa ruokaa ja liian vähän liikuntaa sisältävän elintasoyhteiskunnan rasvaprosentin voi laskea omin silmin, vaikka siellä käyvä väki on sentään liikuntaa harrastavammasta päästä.

Siksi on yhtä aikaa niin kaunis ja komea näky, kun hoikalla ja kiinteällä miehenalulla huojuu haaroissa pikkuisen paisunut ja hieman kaarelle kohonnut kalu, jonka juurella on karvatupsu ja alla kiinteä kivespussi. Sellaisia näkee suihkuhuoneessa tuon tuosta opiskelijaryhmien käyntien aikana. Erikoisempaa eikä mielestäni niin herkullisen eroottistakaan on ollut muutaman kerran nähdä täysi seisokki nuorella miehellä. Vanhemmissa ikäluokissa ei juuri herkkuja silmille ole tarjolla, korkeintaan joku äärimmäisen harvinainen lepotilassa poikkeuksellisen pitkä, paksu tai isoterskainen kalu, jonka kuriositeettina bongaa. 

Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, että "yksi pieni hauskuus lisä liikuntaharrastukseen on se mahdollisten komeiden kullien ja puoliheijareitten näkeminen".

Vierailija
39/70 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena minun kai kuuluisi sanoa ettei kiinnosta tippaakaan. Vaan kyllä kiinnostaa. Huokaus... Luettuani ketjua sieltä paremmasta päästä en voinut välttyä ajatukselta mistä kaikesta silmäni joutavatkaan luopumaan naisten puolella. Kiva oli edes lukea.

Vierailija
40/70 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisvartalo on hyvännäköinen aika lyhyen aikaa ellei kunnostaan pidä spartalaisin ottein kiinni. Uimahalleissa ja kylpylöissä liikaa ruokaa ja liian vähän liikuntaa sisältävän elintasoyhteiskunnan rasvaprosentin voi laskea omin silmin, vaikka siellä käyvä väki on sentään liikuntaa harrastavammasta päästä.

Kropan hyvännäköisenä pysyminen riippuu varmaan aika paljon myös geeneistä. Itse olen pysynyt hoikkana, timminä ja nuorekkaana jo 40 v. ikään asti enkä harrasta ja syö mitään ihmeellistä. Arkiliikuntaa ja perusterveellinen ruokavalio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä