Peniksessä finni
Mies kieltäytyi seksistä eilen ja selityksenä oli "peniksessä finni" ja kivuliaskin vielä.
Voiko pitää paikkansa vai onko syytä nyt epäillä jotain muuta 😳
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kurkista itse ja totea tilanne
Pakottaminen seksuaaliseen tekoon!!!
Syöpä. Pian muuttuu mustaksi ja putoaa pois :(
Eikös kupan ja ja sankkerin ensioire ole just tollanen harmittoman oloinen finni.
Älä vaan sekstaa ennen kuin mies on käynyt testissä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös kupan ja ja sankkerin ensioire ole just tollanen harmittoman oloinen finni.
Kondylooma tai kuppa.
Minulla on ollut finnejä vaikka miten oudossa paikassa mutta peniksessä ei kyllä koskaan.
Tyttöystävä sai aikoinaan finnejä (tukkeutunut talirauhanen) sisempien häppäreiden ulkoreunaan. Olivat ihan sairaan kipeitä kun puristin niitä rikki ja sieltä tuli ihan kovaa talia kuin hammastahnatuubista. Sai puristaa kahdella kynnellä että pallukka tyhjeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kondylooma tai kuppa.
Minulla on ollut finnejä vaikka miten oudossa paikassa mutta peniksessä ei kyllä koskaan.
Tyttöystävä sai aikoinaan finnejä (tukkeutunut talirauhanen) sisempien häppäreiden ulkoreunaan. Olivat ihan sairaan kipeitä kun puristin niitä rikki ja sieltä tuli ihan kovaa talia kuin hammastahnatuubista. Sai puristaa kahdella kynnellä että pallukka tyhjeni.
sieltä tuli ihan kovaa talia kuin hammastahnatuubista. Sai puristaa kahdella kynnellä että pallukka tyhjeni.
uuh
.
Entäs finni? Puhkesikos se?
Mulla on ollut finni peeniksessä mutta ei se menoa haitannut.
Päästelin sillä menemään useampaakin tyttöstä.
Lisäksi kasseissa on ollut kunnon paise, lääkäri rutisti paiseen tyhjäksi ja
syötti antibiootti kuurin. Kaikenmoista kanohkaa on ollut tuon vehkeen kanssa.
Mulla on syylä varressa 23cm kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kondylooma tai kuppa.
Penis on ihan normaali paikka finneille. Itselläni oli monta ennen kuin olin edes harrastanut seksiä.
sieltä tuli ihan kovaa talia kuin hammastahnatuubista. Sai puristaa kahdella kynnellä että pallukka tyhjeni.
uuh
.
Entäs finni? Puhkesikos se?
Ei kun koko "finni" oli tukkeutunut talirauhanen. Kova valkoinen nuppineulan pään kokoinen pallo joka venytti ihon läpikuultavaksi. Tällaisia tuli siis pienempien häppäreiden päähän (pitäisikö sanoa harjalle?)
Ennen kuin se jankuttava eläkeläinen tulee taas keuhkoamaan pesemättömien luomupuskien sulotuoksuista niin muistutetaan että sisemmissä häpyhuulissa ei kasva karvan karvaa joten sheivaamisesta ei ollut kyse vaikka tyttöystävä oli tietenkin täysin puhtaan sileä.
Se on kuppuri, kupan ja tippurin yhdistelmä!Kolmen kuukauden kuluttua kikkeli putoaa lahkeeseen. Kannattaa nyt nauttia kun vielä on aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Voiko esinahkaan muka tulla finni? On kyse kyllä nyt jostain muusta. Salaa jotakin.
Mulla on ollu varressa.
Minulla on kamalia pisamia täynnä, vaikka muuten olen aika pisamaton. Siksi en kehtaa naida kuin pimeässä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kamalia pisamia täynnä, vaikka muuten olen aika pisamaton. Siksi en kehtaa naida kuin pimeässä.
Kakkaa ne pisamat on. Kannattaa ehkä pesaista pippeli joskus?
Useammin kandeis kyllä pestä jos tulee eskariin finni.
Voiko esinahkaan muka tulla finni? On kyse kyllä nyt jostain muusta. Salaa jotakin.