Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa mitä saadaan joululahjaksi upporikkaalta anopilta?

Vierailija
22.12.2022 |

Puoliks Pandan suklaarasia.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä että kalliit lahjat menee suosikkilapselle. Ap.

Minä en olisi missään tekemisissä. Hävettäisi jos toiset joutuisivat katselemaan sitä suosimista. 

En voi sietää ihmisiä joka ei kohtele kaikkia saman arvoisesti. Muiden tuntien olevan arvottomia. 

Vierailija
22/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sukulaisen kuolinpesästä sellasen karseen mekkoesiliinan joita piiat käytti maalla joskus 40-50-luvulla.

Se oli pakattu Stockmannin laatikkoon.

Selvää vittuilua ja juuri anopin luonteen mukaista.

"Unohdin" sen anopin sohvalle kotiin lähtiessä. En kyllä ymmärrä miten se kehtasi, mutta kaikki muumit ei ollu sillä laaksossa.

Kerran se tyrkytti mulle ikivanhaa lammasturkkia. Se oli harmaantunut, karvat irronneet ja siinä oli isoja reikiä.

Kun osoitin reikiä, se sanoi että nehän voi korjata.

"Pultsariksiko mun pitäis pukeutua?" meinasin kysyä. Mutta en halunnut nolata miestäni joka seisoi vieressä. Se sai aina hävetä äitiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisten tarvitse ostaa toisilleen lahjoja.

Vierailija
24/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varakas isäni antaa kolmelle lapsellemme tänä jouluna 4900 e / lapsi.

Pitää avata arvo-osuustili ja alkaa miettiä, mitä rahastoa tai osaketta ostaa sillä.

Meillä lapsi saa 50 euroa sekä melko vähävaraisilta isovanhemmilta että varakkailta isovanhemmilta. Varakas isovanhempi on ihan suoraan sanonut olevansa niin pihi, että antaa rahansa mieluimmin verottajalle kuin lapsilleen ja lapsenlapsilleen. Kun ikä on alkanut painaa ja pitäisi tehdä verosuunnittelua.

Ystäväni isä oli antanut lapsenlapselleen 20€ rippilahjaksi...samaan aikaan ostanut kuulemma tuoreehkolie naisystävälleen mielettömän kukkapuskan johon oli kuulemma mennyt ainakin satanen

Onko lapsenlapsi tehnyt papalle koskaan ruokaa, suihinotosta nyt puhumattakaan?

olet mielisairas

Vierailija
25/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain sukulaisen kuolinpesästä sellasen karseen mekkoesiliinan joita piiat käytti maalla joskus 40-50-luvulla.

"Unohdin" sen anopin sohvalle kotiin lähtiessä. En kyllä ymmärrä miten se kehtasi, mutta kaikki muumit ei ollu sillä laaksossa.

Kerran se tyrkytti mulle ikivanhaa lammasturkkia. Se oli harmaantunut, karvat irronneet ja siinä oli isoja reikiä.

"Pultsariksiko mun pitäis pukeutua?" meinasin kysyä. Mutta en halunnut nolata miestäni joka seisoi vieressä. Se sai aina hävetä äitiään.

Ei hitto 🤣🤣

Vierailija
26/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä anopin varallisuudella? Eiväthän anopit yleensä paljoa lahjo.

Anoppien tai äidin äidin rahatilanne Varakas.Ei pitäisi kuula omien aikuisten lasten avioliittoihin missään muottoon.Jokainen rakentakoon omat säästönsä ja elintason itse. Vai avioidutteko rahan ja elintason mukaan:Toivossa hyvät perintörahat kun isovanhemmat kuolee?

Vierailija
27/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa porukoissa varmaan sovittu että aikuisten kesken ei tarvita mitään lahjojenvaihtorituaaleja. Erityisesti joulua koskien, mutta myös syntymäpäiviä jne. Vink: lapsiperheitä voi tukea esim osallistumalla joulupöydän ruokaostoihin. 

Niin sitä ajattelisi että nykyään aikuisilla olisi jo kaikkea tavaraa niin paljon kuin sielu ylipäätään sietää. 

Suklaata voi ostaa itselleen niin paljon kuin tarve vaatii ja lohduttaa sillä itseään kun joku ei ole ostanut jotakin lahjaa, jota sitten joulun jälkeen mennään pahantuulisena vaihtamaan joko rahaan tai muuhun.

Joulu, tämä ihana perhejuhla...

Vierailija
28/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä heittäsin sen roskiin pahaa mieltä tuomasta.

Ei mitään roskiin.

Annetaan hyvän kiertää ja viedän joulun jälkeen töihin kahvipöytään. Niin muutkin tekee.

Vierailija
29/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi jättää pojalleen perintöä ehdolla ettei puolisolla ole mitään oikeutta. Epäilee miniäänsä rahastajaksi.

Ilmeisesti epäilee miniänsä vielä eroovankin joka onkin järkevää ettei luota kenenkään liittoihin sokeasti. 

Se on tasan sen pariskunnan asia miten rahansa käyttävät.

Perinnönjättäjällä ei ole siihen sanomista varsinkaan kun lykkää koiranputkea.

Vierailija
30/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää avata arvo-osuustili ja alkaa miettiä, mitä rahastoa tai osaketta ostaa sillä.

Meillä lapsi saa 50 euroa sekä melko vähävaraisilta isovanhemmilta että varakkailta isovanhemmilta. Varakas isovanhempi on ihan suoraan sanonut olevansa niin pihi, että antaa rahansa mieluimmin verottajalle kuin lapsilleen ja lapsenlapsilleen. Kun ikä on alkanut painaa ja pitäisi tehdä verosuunnittelua.

Kiitos.

T. Verokarhu

Vierailija
31/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mäkin oisin upporikas anoppi, en todellakaan jakelis miniälle rahojani. Hah!!

Vierailija
32/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai aikuinen ihminen nyt muuta lahjaa kaipaakaan, tai edes tuon vertaa. 

Vierailija
33/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Essun oisin ottanut ja tarjonnut myyntiin.

Reikäisessä lammasturkissa oli ehkä kuoriaisia - roskikseen.

Vierailija
34/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat ovat rikkaita monesta syystä

Juu, eräs jo edesmennyt viisas nainen sanoi aina että ei rikas jos ei tivis.

Hyvä neuvo ja ajatus, olen pyrkinyt elämään sen viisauden mukaan.

Vierailija
35/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluun kuuluu lahjat, ehdottomasti.

Vierailija
36/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää rikkaat tulko osakkeillanne kehumaan.

Ei kaikki jolla osakkeita ole rikkaita. Itselläni nettotulot noin 1400. Usein ostan kerran kuussa jonkin edullisen osakkeen 5-10 eurolla.

Vierailija
37/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset 5kpl saa rikkailta isovanhemmiltaan 100 000€/nuppi käteisenä.

Meidän pitää miettiä miten saadaan järkevästi pestyä potti. 

Vierailija
38/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Ettei kenenkään mieli vaan pahoittuisi, meidän perhe ei ole varakas, vaan normitiilitalojafarmariauto -tyyppinen valtion viraston työntekijöitä.

Isäni on onnekkaasti rikastunut osakekaupoilla. Osti aikanaan sellaista osaketta läjän, jonka arvo pitkälti yli kymmenkertaistui, tai enemmänkin. Tarkasti en tiedä, mutta joka tapauksessa teki eläkeläisestä varakkaan. Tätä hän haluaa siirtää kolmelle lapsenlapselleen.

Vierailija
39/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja kirjoitti:

Meidän lapset 5kpl saa rikkailta isovanhemmiltaan 100 000€/nuppi käteisenä.

Meidän pitää miettiä miten saadaan järkevästi pestyä potti. 

Perustakaa autopesula.

Vierailija
40/87 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni isä oli antanut lapsenlapselleen 20€ rippilahjaksi...samaan aikaan ostanut kuulemma tuoreehkolie naisystävälleen mielettömän kukkapuskan johon oli kuulemma mennyt ainakin satanen

Onko lapsenlapsi tehnyt papalle koskaan ruokaa, suihinotosta nyt puhumattakaan?

Olet yököttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi