Arvatkaa mitä saadaan joululahjaksi upporikkaalta anopilta?
Kommentit (87)
Mä sain aina mun varakkaalta mummiltani 500€ ja lapsiani varten antoi 200€ per pää, jolla hankin lahjat häneltä heille.
Ap, ole iloinen. Kaikki eivät saa sitäkään.
Eli puolet selluliitista kertyi nyt toisaalle. Mitä nariset?
Rikkaat ovat rikkaita monesta syystä
Vierailija kirjoitti:
Sellasia ne rikkaat on.
Verot ilmeisesti maksettiin jo.
Mä heittäsin sen roskiin pahaa mieltä tuomasta.
Varakas isäni antaa kolmelle lapsellemme tänä jouluna 4900 e / lapsi.
Pitää avata arvo-osuustili ja alkaa miettiä, mitä rahastoa tai osaketta ostaa sillä.
Olisi ostanut vaikka Lottokupongit, niin olisi teilläkin hetken toiveita rikastumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Pitää avata arvo-osuustili ja alkaa miettiä, mitä rahastoa tai osaketta ostaa sillä.
Meillä lapsi saa 50 euroa sekä melko vähävaraisilta isovanhemmilta että varakkailta isovanhemmilta. Varakas isovanhempi on ihan suoraan sanonut olevansa niin pihi, että antaa rahansa mieluimmin verottajalle kuin lapsilleen ja lapsenlapsilleen. Kun ikä on alkanut painaa ja pitäisi tehdä verosuunnittelua.
Mitä väliä anopin varallisuudella? Eiväthän anopit yleensä paljoa lahjo.
Vierailija kirjoitti:
Me on lahjoitettu tyttärelle ja vävylle suoraan osakkeina. Vaati toki ajanvarauksen pankkiin, mutta muuten sujui helposti. Lahjoitettiin sellaisia osakkeita, missä oli suuri arvonnousu, niin siinähän se hankintamenokin resetoituu, kunhan ei vuoden sisällä lahjoitushetkestä myy.
Älkää rikkaat tulko osakkeillanne kehumaan.
Mistä johtuu? Itse laitan rahahanat kiinni siinä vaiheessa, kun toinen alkaa pitää rahojani ominaan ja ajattelee niiden kuuluvan itselleen. Se on minulle merkki siitä, että avustaminen on mennyt liian pitkälle. Lasten kanssa tätä ongelmaa ei ole ollut, mutta lähisuvussa on tällainen perhe sekä minun että mieheni sukulaisisa. Emmekä edes ole juurikaan rikkaampia kuin hekään, mutta olemme käyttäneet rahaa järkevästi, minkä ansiosta tulemme hyvin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää avata arvo-osuustili ja alkaa miettiä, mitä rahastoa tai osaketta ostaa sillä.Meillä lapsi saa 50 euroa sekä melko vähävaraisilta isovanhemmilta että varakkailta isovanhemmilta. Varakas isovanhempi on ihan suoraan sanonut olevansa niin pihi, että antaa rahansa mieluimmin verottajalle kuin lapsilleen ja lapsenlapsilleen. Kun ikä on alkanut painaa ja pitäisi tehdä verosuunnittelua.
Ystäväni isä oli antanut lapsenlapselleen 20€ rippilahjaksi...samaan aikaan ostanut kuulemma tuoreehkolie naisystävälleen mielettömän kukkapuskan johon oli kuulemma mennyt ainakin satanen
Johtuu siitä että kalliit lahjat menee suosikkilapselle. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että kalliit lahjat menee suosikkilapselle. Ap.
Eli ei olekaan upporikas?
Anoppi jättää pojalleen perintöä ehdolla ettei puolisolla ole mitään oikeutta. Epäilee miniäänsä rahastajaksi.
Ilmeisesti epäilee miniänsä vielä eroovankin joka onkin järkevää ettei luota kenenkään liittoihin sokeasti.
On kokemusta suosimisesta.
Ymmärrän sua ap.
Heitä suklaat roskiin!
Sehän kiva