Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri on seissyt asuntoni oven takana kohta puoli tuntia. Pitäisikö soittaa poliisit?

Outoa
21.12.2022 |

Olen 22v mies, ja asun yksin kerrostaloasunnossa Tampereella. Puolisen tuntia sitten olin lähdössä kauppaan, mutta kun katsoin ovisilmästä rappukäytävään ennen kuin olisin avannut oven, näin että samassa kerrostalossa asuva naapuri seisoo minun oven takana, ja hän seistä pönöttää siinä edelleen, vaikka on tosiaan kulunut jo puoli tuntia. Muutin tähän asuntoon tuoreeltaan, (reilu kuukausi sitten) ja olen nähnyt tämän oveni takana seisojan vain pari kertaa vilaukselta pihalla. Pitäisikö jo soittaa poliisi, kun alkaa jo pelottaa että mitä hän tuolla oveni takana näin kauan toimittaa. Ja vielä lisäyksenä, hän ei ole kertaakaan soittanut ovikelloa tai koputtanut oveen.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikäytä se

Vierailija
62/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa ikkuna, ja kysy, onko joku hätänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaa ikkuna, ja kysy, onko joku hätänä?

Sorry, asutkin kerrostalossa, no pystytkö huutamaan oven läpi ja kysyä samaa?

Vierailija
64/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten te sitten elätte niin, että ette ikinä näe toisia ihmisiä? Jos kerran se jo aiheuttaa tarvetta soittaa hätäkeskukseen, että kerrostalossa, siis paikassa, jossa ihmiset asuvat, on ihminen. Mitä aktuaalista vittua nyt taas?

Vierailija
65/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkona naisena soittaisin lähellä asuvalle kaverille ja pyytäisin tulemaan tsekkaamaan tilannetta sieltä oven ulkopuolelta käsin.

Miten sinä selviät ihan jokapäiväisestä elämästä, jos ihmisen näkeminen aiheuttaa tuollaisen paniikin?

Minkä paniikin?

Ei minun oveni ulkopuolella seiso ketään, mutta jos siellä seisoisi joku zombi, kuten ap kuvaa, todella soittaisin apua.

Vierailija
66/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, tämä sama keskustelu on ollut palstalla vuonna 2019 ja 2020. Kuinka monta vuotta se sun naapuri on oikein seissyt siellä, ei taida enää olla elossa? Ja miten  olet selvinnyt kolme vuotta asunnossasi?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3625863/naapurini-seisonut-oveni-takana…

https://www.vauva.fi/keskustelu/3986826/naapurini-seisonut-oveni-takana…

Vierailija
67/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkona naisena soittaisin lähellä asuvalle kaverille ja pyytäisin tulemaan tsekkaamaan tilannetta sieltä oven ulkopuolelta käsin.

Miten sinä selviät ihan jokapäiväisestä elämästä, jos ihmisen näkeminen aiheuttaa tuollaisen paniikin?

Minkä paniikin?

Ei minun oveni ulkopuolella seiso ketään, mutta jos siellä seisoisi joku zombi, kuten ap kuvaa, todella soittaisin apua.

Zombeja ei ole olemassa. Mutta apua sinun kyllä todella kannattaisi hankkia noihin pelkoihisi.

Vierailija
68/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla oudot naapurit kun "seisoovat" koko ajan sun oven takana.

Vai unohditko nostaa sen läpän ovisilmän edestää, ja tuijotat nyt itseäsi.

Vierailija
69/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on paha dementia - nuorentunut kovin. Laiska kyllä, kun ei uutta provoa edes keksi.

Vierailija
70/73 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut, kun pääsin vasta nyt kirjoittamaan. Soitin eilen poliisit hetken päästä tämän keskustelun tekemisestä, kun mies seisoi edelleen oveni takana. Poliisit sanoivat että mies käyttäytyi sekavasti, eikä häneltä tullut selvää vastausta että miksi seisoi oveni takana, oli ilmeisesti huumeissa tai jotain, mutta onneksi häneltä ei löytynyt teräasetta tai muutakaan. Poliisit ottivat miehen yöksi talteen ettei jatka sekoiluaan. Kaikenlaisia sekopäitä sitä voikin asua samassa rapussa...

Ap

Vierailija
71/73 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä seisoja on sekasin ihan turha soittaa 112 kokemusta on pelon vallassa saanut olla8kk vievät2viikoksi hoitoon ja sitten alkaa taas tavaroiden polttelu,tappouhkaukset, ja metelöinti ympärivuorokautta. Kun seisoisikin puhumattomana.

Vierailija
72/73 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin että naapuri sammui oveni eteen . Soitin poliisille että voisitteko tulla noutamaan hänet kun oveni edessä makaa niin etten saa ovea auki ja töihin pitäisi mennä . Pyysivät tulemaan alaovelle vastaan kun lukossa . Toistin että en pääse asunnosta oven kautta ja asun neljännessä kerroksessa ja että en olisi soittanut jos pääsisin itse hyvin kulkemaan .

Vierailija
73/73 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se piru on siellä?