Naapuri on seissyt asuntoni oven takana kohta puoli tuntia. Pitäisikö soittaa poliisit?
Olen 22v mies, ja asun yksin kerrostaloasunnossa Tampereella. Puolisen tuntia sitten olin lähdössä kauppaan, mutta kun katsoin ovisilmästä rappukäytävään ennen kuin olisin avannut oven, näin että samassa kerrostalossa asuva naapuri seisoo minun oven takana, ja hän seistä pönöttää siinä edelleen, vaikka on tosiaan kulunut jo puoli tuntia. Muutin tähän asuntoon tuoreeltaan, (reilu kuukausi sitten) ja olen nähnyt tämän oveni takana seisojan vain pari kertaa vilaukselta pihalla. Pitäisikö jo soittaa poliisi, kun alkaa jo pelottaa että mitä hän tuolla oveni takana näin kauan toimittaa. Ja vielä lisäyksenä, hän ei ole kertaakaan soittanut ovikelloa tai koputtanut oveen.
Kommentit (73)
Heikkona naisena soittaisin lähellä asuvalle kaverille ja pyytäisin tulemaan tsekkaamaan tilannetta sieltä oven ulkopuolelta käsin.
Täällä seisoo oven takana vanha mummo! Soitan kohta ambulanssin ellei häivy!
Sanon vaan kirjoitti:
Otsa sorkkarauta mukaan kun menet ovesta ulos ja huodot sillä jos se on vaarallinen.
Minkälainen sorkkarauta se on? Voiko sen kiinnittää otsaan?
Sanon vaan kirjoitti:
Otsa sorkkarauta mukaan kun menet ovesta ulos ja huodot sillä jos se on vaarallinen.
Mietipä nyt hetki, että kuka tuossa tilanteessa olisi vaarallinen.
Oikeastiko te palstamammat elätte tuollaisten ahdistusten, pelkojen ja harhojen vallassa? Pelkäätte ihmisiä niin paljon, että suunnittelette sorkkaraudalla huitomista, kun joku SEISOO KÄYTÄVÄSSÄ?
Näistä ulkomaalaisten pimeissä rapuissa seisoskelusta oli jokin aika sitten lehdissäkin useampi juttu. Oli joku hyökännyt rapussa kimppuun yhtäkkiä. Samaan aikaan oli useampi samanlainen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Sanon vaan kirjoitti:
Mietipä nyt hetki, että kuka tuossa tilanteessa olisi vaarallinen.
Oikeastiko te palstamammat elätte tuollaisten ahdistusten, pelkojen ja harhojen vallassa? Pelkäätte ihmisiä niin paljon, että suunnittelette sorkkaraudalla huitomista, kun joku SEISOO KÄYTÄVÄSSÄ?
Kyllä huomaa, että joku tyhmä mies taas kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ollut sama aloitus vuonna 2019. Samoilla hakusanoilla löyty.
Eikä löydy.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita heti asiasta isännöintiin ja poliisille. Se hullu haluaa sulta jotain ja tekee susta muistiinpanoja, ottaa ylös tapojasi ja kyttää millainen olet ja käyttää sitä takuuvarmasti sua vastaan jossain vaiheessa. TUO RAPUSSA SEISOMINEN EI OLE NORMAALIA.
Tällä tavalla av-mammat ajattelevat. Suomen suosituin keskustelupalsta, ja 99% käyttäjistä on täydessä psykoosissa.
Vierailija kirjoitti:
Heikkona naisena soittaisin lähellä asuvalle kaverille ja pyytäisin tulemaan tsekkaamaan tilannetta sieltä oven ulkopuolelta käsin.
Miten sinä selviät ihan jokapäiväisestä elämästä, jos ihmisen näkeminen aiheuttaa tuollaisen paniikin?
Vierailija kirjoitti:
Sulla ollut sama aloitus vuonna 2019. Samoilla hakusanoilla löyty.
Linkki, kiitos.
Mulla on vähän samanlainen tilanne. Seison yhden naapurin oven takana ja kuulen kun se hiipii välillä katsomaan ovisilmästä. Haluaisin "yllättäen" kohdata sen käytävässä ja toivottaa tervetulleksi taloon. Tulis jo ulos. Mutta sinun tilanteeseen en osaa auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Linkki on. Mutta mies on nuorentunut 35-vuotiaasta 22vuotiaaksi.
Ja sekä edellisessä keskustelussa, että nyt, on sama vähättelevä mies, joka sanoo, että näitä hulluja pelkäävät naiset on jotenkin viallisia. Itse on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita heti asiasta isännöintiin ja poliisille. Se hullu haluaa sulta jotain ja tekee susta muistiinpanoja, ottaa ylös tapojasi ja kyttää millainen olet ja käyttää sitä takuuvarmasti sua vastaan jossain vaiheessa. TUO RAPUSSA SEISOMINEN EI OLE NORMAALIA.
Tällä tavalla av-mammat ajattelevat. Suomen suosituin keskustelupalsta, ja 99% käyttäjistä on täydessä psykoosissa.
En ole mikään mamma enkä psykoosissa. Eikä tämä ole Suomen suosituin keskustelupalsta, vaan manipuloiduin, jotta NÄYTTÄISI MUKA SUOSITULTA. Olet epätpivoinen valehtelija läpikotaisin ja etsit vain kontaktia riitelyn avulla, joka ei minua tai ketään muutakaan kiinnosta tippaakaan. Voit poistua elämästäni nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän samanlainen tilanne. Seison yhden naapurin oven takana ja kuulen kun se hiipii välillä katsomaan ovisilmästä. Haluaisin "yllättäen" kohdata sen käytävässä ja toivottaa tervetulleksi taloon. Tulis jo ulos. Mutta sinun tilanteeseen en osaa auttaa.
Hehheh, hyvä juttu. Not.
Oikeastikko täällä ihmiset tiirailee ovi silmistä ettei vaan ketään ole käytävällä ? Ja jos on niin hiippaillaan katsomaan joko lähti ? Minä kun lähden tästä kerrostalo asunnosta en tiiraile ovisilmästä vaan menen vain käytävään tilaan hissin ja menen hissiin, joskus juttelen naapureiden kanssa jos sattuvat yhtä aikaa.
Samat sanat. Totta on rapussa seisoskelu. Ja varmaan joku muukin kuin itse henkilön.