Naapurini on seisonut oveni takana kohta puoli tuntia. Pitäisikö ilmoittaa poliisille?
Olen 35-vuotias mies ja asun yksin kerrostaloasunnossa. Olin aikeissa lähteä kauppaan, mutta kun katsoin ovisilmästä käytävään, näin naapurini seisovan suoraan minun oveni takana, ja hän seisoo siinä edelleen, vaikka kohta on kulunut 30 minuuttia. Muutin tähän kerrostaloon vasta pari viikkoa sitten, enkä ole nähnyt tätä kyseistä henkilöä kuin 2 kertaa. Hän on siis mies, luultavasti suunnilleen saman ikäinen kuin minä. Tuo ovella seisoja ei kertaakaan ole soittanut ovikelloa tai koputtanut niin alkaa jo pelottaa, mitä hän haluaa minusta. Pitäisikö soittaa poliisi?
Kommentit (41)
Naapuri on meille suomalaisille kauhistus. Mitä se aikoo, mitä miettii, mitä tarkoittaa? Kysyä ei voi. Luulee vielä että tutuksi pyritään.
Postilaatikostakin on paha huudella jos se seisoo siinä.
Tämä sama aloitus on ollut täällä aikaisemminkin. On sulla oudot naapurit kun "seisoovat" sun oven takana vähän väliä. Tai...taidat olla vaan luulotautinen.
Todella monimutkainen juttu avata suunsa ja kysyä että odotteletko jotain vai mitä.
Ootko varma ettei se ole käytävän toisella puolella oleva peili? Tai unohditko vetää sen metalliläpän ovisilmän edestä ja tuijotat omaa kuvaasi?
Vierailija kirjoitti:
Postilaatikostakin on paha huudella jos se seisoo siinä.
Sitä paitsi tajuaa että ap on kotona. Ole hiljaa. Jos vielä aamulla seisoo siinä, kysy uudestaan täältä.
Täällä seisoo oven takana vanha nainen! Soitan kohta ambulanssin, jos ei häivy!
Lähtisin normaalisti kauppaan , jos lähestyis mua iskisin lättyyn. Olen nainen.
Minunkin oveni takana seisoo joku vanha mies, ollut siinä jo ihan hiton pitkään! Kauanko te muut olette yleensä odottamaan ennenkuin olette soittaneet poliisille?
Anna seistä. Jos se nyt vielä joulun yli siellä seisoo, sitten soita poliisille.
Lähtisin normaalisti kauppaan , jos lähestyis mua iskisin lättyyn. Olen nainen.
ehkä sillä on lukihäiriö ja se tavaa rappukäytävässä olevaa kylttiä, jossa lukee: rappukäytävässä seisominen kielletty
vierotusoireita, pelkotiloja, harhoja
Varmaan se sama seisoskelija josta joku toinen tänne joskus kirjoitteli.
Munkin naapuri seiso aidan ulkopuolella tunnin ja tuijotti meille (rivari)
Onhan näitä...
Pahoittelut kun pääsin vasta nyt kirjoittamaan...
Eli joo, eilen soitin poliisit noin 10 minuutin päästä siitä, kun olin tehnyt tämän keskustelun kun se tyyppi seisoi edelleen ovella. Poliisit sitten kertoivat että mies oli aivan humalassa ja oli oksentanutkin käytävään. Häneltä ei löytynyt mitään epäilyttävää taskuista tai mistään muualtakaan, mutta poliisit ottivat kuitenkin miehen talteen yöksi, ettei jatka humalassa sekoilua. Kaikki hyvin siis👍
T.AP
Alkuperäinen kirjoitti:
Pahoittelut kun pääsin vasta nyt kirjoittamaan...
Eli joo, eilen soitin poliisit noin 10 minuutin päästä siitä, kun olin tehnyt tämän keskustelun kun se tyyppi seisoi edelleen ovella. Poliisit sitten kertoivat että mies oli aivan humalassa ja oli oksentanutkin käytävään. Häneltä ei löytynyt mitään epäilyttävää taskuista tai mistään muualtakaan, mutta poliisit ottivat kuitenkin miehen talteen yöksi, ettei jatka humalassa sekoilua. Kaikki hyvin siis👍
T.AP
Kaikenlaista! Oliko siis sinun naapuri?
Pointsit ap:lle, että tuli kertomaan miten kävi.
En avaisi ovea.