Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri on seissyt asuntoni oven takana kohta puoli tuntia. Pitäisikö soittaa poliisit?

Outoa
21.12.2022 |

Olen 22v mies, ja asun yksin kerrostaloasunnossa Tampereella. Puolisen tuntia sitten olin lähdössä kauppaan, mutta kun katsoin ovisilmästä rappukäytävään ennen kuin olisin avannut oven, näin että samassa kerrostalossa asuva naapuri seisoo minun oven takana, ja hän seistä pönöttää siinä edelleen, vaikka on tosiaan kulunut jo puoli tuntia. Muutin tähän asuntoon tuoreeltaan, (reilu kuukausi sitten) ja olen nähnyt tämän oveni takana seisojan vain pari kertaa vilaukselta pihalla. Pitäisikö jo soittaa poliisi, kun alkaa jo pelottaa että mitä hän tuolla oveni takana näin kauan toimittaa. Ja vielä lisäyksenä, hän ei ole kertaakaan soittanut ovikelloa tai koputtanut oveen.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama riesa. Onko sullakin "erilainen kuin suomipoika"? Monta kertaa päivässä, n. 40 min. kerrallaan, pimeässä rappukäytävässä, kuuntelee oven takana, ja ihan varmaan nauhottaa. Oven läpi kuuluu nimittäin ihan selvästi kaikki wc:n äänet. Kai se niitä kyttää ja myy jossain.

Vierailija
22/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuda oven läpi KUKA SIELLÄ, MITÄ ASIAA. Jos ei vastaa, huudat

TARVIITKO APUA, ONKO JOKIN HÄTÄ. Jos mitään ei kuulu, huudat NYT MENET POIS, TAI SOITAN POLIISIN. Tosin on mahdollista, että naapurisi on muistisairas, eikä osaa edes yrittää avata ovea, jota luukee omakseen. Tai hänellä ei ole avainta, eikä hän osaa nyt tehdä mitään.

Joo, kuule, se on vissiin mun entinen naapuri. Juoppo, isokokoinen 190cm/120 kg mies. Se oikeesti on sen viinan takia ihan pihalla, muistisairautta.

Minä soitin kerran 112 kun hän seisoi oman ovensa takana. Oli tullut Aamulehden jakajan kanssa samaan aikaan rappuun eikä sitten ollutkaan kotinsa avainta. Tuli ambulanssi ja se seisoi pihassa n tunnin ja tulivat takaisin ja siinä oli myös joku huoltomies tms joka sitten avasi naapurille oven.

Sinnekö se muuttikin? Luulin että johonkin hoitokotiin tmv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama riesa. Onko sullakin "erilainen kuin suomipoika"? Monta kertaa päivässä, n. 40 min. kerrallaan, pimeässä rappukäytävässä, kuuntelee oven takana, ja ihan varmaan nauhottaa. Oven läpi kuuluu nimittäin ihan selvästi kaikki wc:n äänet. Kai se niitä kyttää ja myy jossain.

Ja siis tästä tyypistä on tehty monta ilmoitusta sekä poliisille, että taloyhtiölle, mutta yhä vaan jatkaa, ja välillä koko suku lojuu, siis oikasti makaa lattialla käytävillä ja lataa kännyköitään rapussa olevista pistokkeista ja elää siellä kun olohuoneessaan.

Vierailija
24/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä ajattelit, että siellä hätäkeskuksessa sanotaan, kun soittelet sinne ja kerrot, että rappukäytävässä seisoo ihminen? Vai miten meinasit "soittaa poliisit"?

Vierailija
25/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota puhelin mukaan ja pidä 112 sovellus esillä. Painat siitä, jos naapuri käy päälle

Siis miksi ihmeessä naapuri "kävisi päälle"? Millaisessa maailmassa te oikein elätte? Mikä ahdistaa?

Vierailija
26/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis tästä tyypistä on tehty monta ilmoitusta sekä poliisille, että taloyhtiölle, mutta yhä vaan jatkaa, ja välillä koko suku lojuu, siis oikasti makaa lattialla käytävillä ja lataa kännyköitään rapussa olevista pistokkeista ja elää siellä kun olohuoneessaan.

Just joo. Nyt meni liian paksuksi. Kukaan ei usko tuota.

Vierailija
27/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokerinaura postiluukun läpi ja kerro miten se reagoi

Vierailija
28/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoosi on sairaus, ja siihen on olemassa ihan toimivaa hoitoa. Ensimmäinen askel olisi ymmärtää, että nuo ajatuksesi eivät vastaa todellisuutta, vaan ne ovat harhoja.

Vierailija
29/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se käyttää luvatta sun nettiäs?

Vierailija
30/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itte oot paksu. Plus sinisilmäinen, kun luulet, ettei kyseisenlaisia perverssejä kyttääjiä ja loisijoita muka ole. Kyllä on.

Vierailija
31/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujuta postiluukusta piikkilankaan kääritty pikkupullo kirkasta ja katso kuinka se kiroilee sen kimpussa.

Vierailija
32/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelätä jos on naapuri tai ei, eihän se siinä muuta tee kuin pönöttää. Itsellä oli nuorena plikkana naapuri, joka tuli n. kerran viikossa kännissä kotiinsa, asui yksin. Kerran heräsin kun naapurin ovikelloa soitettiin ja soitettiin loputtomasti. Avasin oman oveni ja katsoin kuka siellä pimputtaa naapurin ovikelloa. Asunnon omistaja kännissä itse soitteli omaa ovikelloaan ja sanoi vihaisena minulle "ei se s-tana aukaise vaikka kuinka soitan kelloa". Lopulta antoi avaimensa minulle ja tönäisin sen kutaleen sisälle oman eteisensä lattialle makaamaan. Aina muisti pyydellä anteeksi ja tuoda kukkia ja kaffetta kiitokseksi seuraavana päivänä. Mukava mies hän kumminkin oli, selvinpäin aivan mahtava huumorimies. 

Vierailija
33/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko silla naapurilla iso musta pulkka ja mattoja mukana?

-linnan ulla

Vierailija
34/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoosi on sairaus, ja siihen on olemassa ihan toimivaa hoitoa. Ensimmäinen askel olisi ymmärtää, että nuo ajatuksesi eivät vastaa todellisuutta, vaan ne ovat harhoja.

Tyhmyys on sulla näemmä tullut sairaudeksi asti, kun et tajua mikä ääliö olet.

Vierailija
35/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itte oot paksu. Plus sinisilmäinen, kun luulet, ettei kyseisenlaisia perverssejä kyttääjiä ja loisijoita muka ole. Kyllä on.

Pipäitä löytyy ihan joka lähtöön, salakuvataan ihmisiä vessassa jne. Todella outoa meininkiä. Ja näiden hengentuotoksille on vissiin kiinnostuneet yleisötkin. Siis oikeesti.

Vierailija
36/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi potaskaa kirjoittaa. 

Vierailija
37/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pipäitä löytyy ihan joka lähtöön, salakuvataan ihmisiä vessassa jne. Todella outoa meininkiä. Ja näiden hengentuotoksille on vissiin kiinnostuneet yleisötkin. Siis oikeesti.

Piti olla pipipäitä.

Vierailija
38/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita heti asiasta isännöintiin ja poliisille. Se hullu haluaa sulta jotain ja tekee susta muistiinpanoja, ottaa ylös tapojasi ja kyttää millainen olet ja käyttää sitä takuuvarmasti sua vastaan jossain vaiheessa. TUO RAPUSSA SEISOMINEN EI OLE NORMAALIA.

Vierailija
39/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvipäivän seisaus?

Vierailija
40/73 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorittomia pelkureita olette näköjään nykyään. Eikö ap saa sitä ovea auki ja kysyttyä mitä siinä seisot, väisty heti takaviistoon vasemmalle että pääsen ovestani ulos.