Me ollaan korkeasti koulutettuja ja halutaan pitää suku sellaisena. Tytär on alkanut aiheuttamaan meille sotkua.
Kerron nyt teille tittelimme vain siksi, että ymmärrätte, että nyt ihan oikeasti korkeamaineista sukua yritetään lopettaa.
Minä olen ammatiltani juristi sekä erikoislääkäri.
Mies on taas tiedealan professori.
Tytär on lukiossa ja hänen poikaystävänsä on opiskelee LVI-alaa ammattikoulussa.
Yritin lahjoa tytärtä 8000€ rahalahjalla jos unohtaa tuollaiset villitykset. Ei suostunut, yritin samaa myös tuolle pojalle, mutta ei suostunut.
Mitä voin tehdä?
Kommentit (81)
"Tiedealan professori" pisti naurattamaan. Onko tuossa vaihtoehtona sitten "epätiedealan professori", "ammatillinen professori" vaiko peräti "pähkähullu professori"?
No just joo. Olette niin hienoa väkeä että. Hyvä vaan jos tyttären sulhasehdokkaassa painaa muukin kuin status.
Tule ottamaan poskeen niin kerron.
Niin varmaan. Me ollaan vs. me olemme.
Tiedealan professori? Kovat on tittelit,mutta kyselette juttuja av palstalta.
Vierailija kirjoitti:
"Tiedealan professori" pisti naurattamaan. Onko tuossa vaihtoehtona sitten "epätiedealan professori", "ammatillinen professori" vaiko peräti "pähkähullu professori"?
Pähkähullu professori kuvais kyllä ap:n miestä aika hyvin 😂
Mä kyllä eroaisin jos saisin 8t xD
Mä olen amis ja tiedän "alkanut aiheuttamaan" olevan virheellistä kieltä. :D
Ihan kiva, muttei mitään sellaista mitä ei täällä jo olisi aiemmin nähty. Sanotaanko 2/5
Sain makeat naurut. Tuskinpa olisit alentunut palstalle valittamaan jos olisit se mikä sanot olevasi.🤣🤣
Luojan kiitos mun emeritusprofessori-isä, tohtorisisko ja tuplamaisteriäiti ei ole tuommoisia, vaan ihan järkeviä.
Sanoin, että seuraava ratkaisu tähän on se, ettei meillä ole enää tytärtä.
Tyttö lähtee adoptioon. En todellakaan pidä tätä hyvänä ratkaisuna, mutta se on viimeinen keino pelastaa tämä suku.
Poika on onneksi sen verta kunnianhimoinen, että en usko hänen haksahtavan tällaiseen ikinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. Me ollaan vs. me olemme.
Sekä alkaa + verbin perusmuoto.
Kyllä sen korkean koulutuksen (tai kouluttamattomuuden) huomaa tuotetusta tekstistä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin, että seuraava ratkaisu tähän on se, ettei meillä ole enää tytärtä.
Tyttö lähtee adoptioon. En todellakaan pidä tätä hyvänä ratkaisuna, mutta se on viimeinen keino pelastaa tämä suku.
Poika on onneksi sen verta kunnianhimoinen, että en usko hänen haksahtavan tällaiseen ikinä.
Ap
Mitä voit tehdä? Anna olla. On epätodennäköistä että tyttären suhde kestää. Poikkis menee töihin, tytär lähtee yliopistoon ja tapaa siellä jonkun mukavan opiskelijapojan.
Kaikki asiat ei aina mene niinkuin haluaisi. Se on vain ap teidän hyväksyttävä ja elettävä sen asian kanssa.
Onkos tämä tiedealan professori ihan oikea professori vai semmonen työelämä- ?
Eipä ihme kun korkeasta asemasta huolimatta vanhemmat eivät osaa kirjoittaa, eivätkä tiedä korkeakoulutuksesta mitään.
Tietysti voisin myös palkata jonkun komean suomemruotsalaisen pojan, rikkomaan tuon suhteen.
Varmasti tytön silmät aukenisivat ja huomaisi, että on parempiakin vaihtoehtoja.
Ap
Mitä sä siis haluat? Tytön eroavan?