Elokuva jonka olen nähnyt enemmän kuin 5 kertaa?
Omalle listalle ei päädy yksikään. Notting Hill ja Truman Show ovat katsotuimpia mutta nekin vain 2-3 kertaa.
Kommentit (402)
Blues brothers. Vain se ensimmäinen alkuperäinen, jatko-osaa en pystynyt katsomaan kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Poliisiopisto 1-3
Die Hard 1 ja 3
Lethal Weapon 1-3
Pulp Fiction
Mad Max
A Time to Kill
8MM
8Mile
Alien 1-3
Falling Down
Black Rain
Jackie Brown
Sin City
Medusa elokuvat
Snatch
The Client
The Fugitive
Se7en
Stakeout 1 ja 2
Heat
Striking Distance
Predator
The Terminal
Forrest Gump
The Green Mile
Regarding Henry
Presumed Innocent
Beverly Hills Cop 1 ja 2
Trading Places
Ghostbusters
Vahva veikkaus, että miesoletettu hetero kyseessä! Eikä ihan nuori poika enää.
Sitten kun on Hiljaiset sillat ja Englantilainen potilas listoilla niin naiskatsoja.
Ihan vaan näin aamukahvin hörppijän hajahuomiona. Itse olen vähän siltä väliltä leffamaun suhteen.
Harry Potterit, Taru Sormusten Herrasta. Titanic. Yksin kotona ja Yksin kotona 2. Hobittia en oo tainnut vielä kahtoo yli 5 kertaa.
Aliens. (1986). Arvelisin nähneeni sen 100+ kertaa.
Tuulen viemää, Piukat paikat, Neljät häät ja yhdet hautajaiset, Bridget Jones -elämäni sinkkuna, Shrek
Titanic, Dyyni, Yksin kotona 1, Forrest Gump, kaikki Harry Potterit.
Uneton Seattlessa
Forest Gamp
Holiday
ET
Titanic
Painajainen vuoteessani
Ota kiinni jos saat
Scream ja I know what you did last summer
Mamma mia!
Star Wars osat 4-6
Talvisota
Rakel Liekki ja metsikön munahaukat
Aliens taitaa olla eniten toistoja kärsinyt elokuva.
Lotrii myös.
Tietty, pyöritän noita kakkos monitorilla työn ohessa, niin ehkei ihan normaali käyttöä leffoille.
Ihan järkyttävän pskaleffoja te katselette - ja vielä useaan kertaan! Massojen leffamakua ei voi aliarvioida, se on tullut jälleen todistettua.
Joku on katsonut Star Warsien osat 4-6 useaan kertaan! Jumalauta mikä saavutus. Itse en pystynyt noista jotain osaa katsomaan edes loppuun, kun nukahdin ja ne muut oli yhtä huonoja.
Piukat paikat, Vertigo, Takaikkuna, North by Northwest, Rocco ja hänen veljensä, Huuliharppukostaja, Uncle Vanya on 42nd street, Matador ja monet muut Almodovarit. Varmasti monia muitakin, nämä tulivat päällimmäisenä mieleen. Monet Bondit on myös tullut katsottua telkkarista useaan kertaan, varsinkin Sean Conneryn ja Daniel Craigin kausilta.
Kaikki spagettiwesternit, etä viisi kertaa mitenkään riitä
Rankka päivä. Sopivasti poliittisesti epäkorrekti. Tulee taas tänään.
Useimmat mitkä oon kattonu yli 5 kertaa on jo mainittu, mutta tätä ei: Ninotchka, se alkuperäinen versio missä ihana Greta Garbo.