Ahdistaa kaupassa käynti
Porukkaa on niin paljon ettei pääse kunnolla edes kulkemaan. Kauheat jonotkin joka paikassa kun ei voida pitää tarpeeksi kassoja auki.
Kommentit (28)
Siksi ei joulua ennen kannata mennä ainakaan keskustaan ja kannattaa asua keskustasta kauempana. Tosin voi lähikauppakin olla joskus täynnä, ellei mene eri aikaan.
Muakin ahdistaa ruokakaupat ja siksi tilaan ruoat kotiinkuljetuksella joka viikko. Kannattaa kokeilla, säästyy myös aikaa, eikä tule heräteostoksia
Kävin kaupungin keskustassa olevassa marketissa ja sujuvasti pääsin suoraan pikakassalle. Pari minuuttia ja olin jo autossa ja lähdössä kotiin. Helppoa tämä jouluostoksien tekeminen.
Kasss kallis, jonotus on ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
Muakin ahdistaa ruokakaupat ja siksi tilaan ruoat kotiinkuljetuksella joka viikko. Kannattaa kokeilla, säästyy myös aikaa, eikä tule heräteostoksia
Eikö se kotiinkuljetus maksa jotain eli mulle tulee kyllä halvemmaksi käydä itse hakemassa kun kaupat on hyvin lähellä.
Hirveät määrät ihmiset ostaa suklaata. Pari viikkoa sitten oli kaupassa jossa yleensä käyn joulusuklaata lavakaupalla. Tänään kun kävin niin oli ainakin puolet jo mennyt ja suosituimmat suklaat oli jo loppunut.
Huomasin juuri äsken saman että ihmisiä on todella paljon liikenteessä kaupoissa. Onneksi joulu on kohta ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se kotiinkuljetus maksa jotain eli mulle tulee kyllä halvemmaksi käydä itse hakemassa kun kaupat on hyvin lähellä.
Eli onko se ilmaista se toimitus vai miksi alapeukutus?
Mua ahistaa ihmiset jotka tunkee iholle eikä käytä maskeja. Voiskohan se maskisuositus jo tulla voimaan.Vain jotkut ymmärtää että korona on ja jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaa n. 10 euroa, mutta on sen arvoista.
Jotain tietävä kirjoitti:
Mua ahistaa ihmiset jotka tunkee iholle eikä käytä maskeja. Voiskohan se maskisuositus jo tulla voimaan.Vain jotkut ymmärtää että korona on ja jää.
Senpä takia niistä maskeista ei enää vouhotetakaan. Turha paeta väistämätöntä. Koeta, hysteerikko, oppia jo elämään asian kanssa.
monessa kaupassa olen huomannut että joko on paljon asiakkaita tai sitten ALETAAN HYLLYTTÄÄ!
En ymmärrä miksi siitä ostos kokemuksesta pyritään tekemään tarkoituksella ikävä asiakkaalle. Eikös tuota hyllytystä voi eläkeläiset ja lapset palkata tekemään silloin kun kauppa on kiinni ja siivous käynnissä?!
S-Kauppojen kotiinkuljetuksen saa mielestäni halvimmillaan 3,90€ + 0,60e/pahvilaatikko. Jos on noin 5e luokkaa niin ainakin omasta mielestäni tuo kannattaa!
Oikeasti usein niin paljon ihmisiä ettei pääse kunnolla kulkemaan? Joskus voi hetken joutua odottamaan, mutta kyllä ihmiset pian huomaavat antaa tilaa. Olen ylileveä-tapaus, enkä tosiaankaan mahdu solahtamaan pikkuväleistä kuten ennen, mutta en tekisi niin muutenkaan. Se etu on keski-ikäisyydestä, että enää ei tarvitse olla huomaamaton ja vaivaton, vaan voi vaatia oman kohtuullisen tilansa, ihan kirjaimellisesti. En tietenkään kävele muita päin,
Tuota jonoista valittamista en ymmärrä, eivätkö jonot vedä vai mikä on vikana? Minulla on sentään jalkavikat, silti jonoon en ole koskaan tuupertunut.
Kaiken hyvän lisäksi paikallinen k-kauppias osallistuu sähkönsäästötalkoisiin ja siellä oli puolet kaupasta pimeänä. Ymmärrän toki jos ois vaikka himmennetty, mutta ihan oikeasti joka toinen käytävä oli täysin ilman valoja. Voin kertoa että oli pimeää. Ehkä toimii päivällä, mutta kun ulkona on pilkkopimeää niin sisällä on sitten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken hyvän lisäksi paikallinen k-kauppias osallistuu sähkönsäästötalkoisiin ja siellä oli puolet kaupasta pimeänä. Ymmärrän toki jos ois vaikka himmennetty, mutta ihan oikeasti joka toinen käytävä oli täysin ilman valoja. Voin kertoa että oli pimeää. Ehkä toimii päivällä, mutta kun ulkona on pilkkopimeää niin sisällä on sitten kanssa.
Asiakkaat otsalampun kanssa etsimässä hiivapalaa?
Onneksi jotkut marketit on auki 24/7, iin voi käydä kolmelta aamuyöllä rauhassa tekemässä ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaat otsalampun kanssa etsimässä hiivapalaa?
Oman lyhdyn kanssa kauppaan. Tunnelmallista.
Tuota varten on olemassa lääkityksiä.
Ei tietenkään pidetä kassoja auki, muutama riittää. Katsos kauppias senkun rikastuu, Citymarket kauppiaat ovat rikkaita miljonäärejä, mutta töitä tehdään minimiehityksellä eikä myyjille haluta maksaa kuin minipalkkaa.