Ahdistaa kaupassa käynti
Porukkaa on niin paljon ettei pääse kunnolla edes kulkemaan. Kauheat jonotkin joka paikassa kun ei voida pitää tarpeeksi kassoja auki.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Tuota varten on olemassa lääkityksiä.
Ja sinä tiedät sen mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin ahdistaa ruokakaupat ja siksi tilaan ruoat kotiinkuljetuksella joka viikko. Kannattaa kokeilla, säästyy myös aikaa, eikä tule heräteostoksia
Eikö se kotiinkuljetus maksa jotain eli mulle tulee kyllä halvemmaksi käydä itse hakemassa kun kaupat on hyvin lähellä.
Itiksessä citymarket auki 24 h. Samoin Prisma.Ei mitään ahdista jos sinne menee yöllä ,käytävät vapaina tai heti aamulla aikaisin kello 6-7.Jos puolikansaa makaa työttöminä himassa ja sitä puolet masentuneena.Lähtevät kauppaan joskus kello 15-16- On massa,ihmisiä paljon.Kun duunaritkin siellä ja koululaiset/opiskelijat.Kauppa kassi aina maksaa, sulla tilaaja sen , ei pienen rahan puutetta,ukkosi tienaa siis hyvin? Onneksi olkoon.
Kertokaa ihmiset,miksi niin monilla on pakonomainen tarve änkeä juuri samalle kohdalle hyllykköä samalla sekunnilla jossa toinen ihminen on valitsemassa omia ostoksiaan? Eikö voi odottaa sivummalla tai hakea jotain muuta sillä välin? Usein käy niin,että olen itse katselemassa jotakin mahdollisesti kiinnostavaa tuotetta ja joku toinen vaistoaa tai aistii "oo,tuossa on nyt jotain varmasti sellaista,mikä MINUN on saatava,kun tuo toinen tuossa noin kiinnostuneen oloisena tuotetta tutkii" ja sitten ryysitään päälle niin,että joudun väistymään ja jättämään tutkimani tuotteen hyllyyn tai hakemaan sen myöhemmin. Inhottavinta tuossa käytöksessä on se,etteivät nämä ihmiset edes ota sitä tuotetta, jonka vuoksi työnsivät minut alkujaan pois hyllyltä/korin luota-kunhan vain oli pakko saada ahnehtia ja räplätä jotain,mistä joku muu oli ensin kiinnostunut. Tämä on toistuvaa, olen seurannut ilmiötä lähes jokaisella kauppareissullani. Mikä teitä oikeasti vaivaa? Ja se, että ängetään lähes tyhjässäkin kaupassa aivan iholle, jonossa puuskutetaan kun ei asiointi ole muka kyllin nopeaa, kytätään toisten ostoksia ja ulkoista habitusta kieli pitkällä ja sitten itse jäädään vartiksi lätisemään kassalle hyvistä ilmoista jne. Käyn asioilla nykyisin mieluiten vain klo 22 jälkeen, jottei tarvitse nähdä näitä vajaa-älyisiä "aikuisia" ihmisiä.
Tehtiin jo eilen suurin osa joulun ruokaostoksista Prismasta, loppuviikosta haetaan lähikaupasta vihannekset ja hedelmät sekä joululimppua. Parempi näin, päästään vähemmällä ruuhkassa jonottamisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
monessa kaupassa olen huomannut että joko on paljon asiakkaita tai sitten ALETAAN HYLLYTTÄÄ!
En ymmärrä miksi siitä ostos kokemuksesta pyritään tekemään tarkoituksella ikävä asiakkaalle. Eikös tuota hyllytystä voi eläkeläiset ja lapset palkata tekemään silloin kun kauppa on kiinni ja siivous käynnissä?!
Hyllyttäminen on ihan jäätävän fyysistä työtä, ei sitä eläkeläiset ja lapset tee. Eikä yötyö tee hyvää ihmisten terveydelle, joten sitä ei pitäisi teettää enempää kuin on pakko. Moni kauppa on nykyään kiinni vain esim klo 24-6, ihan yövuoroa saisi tehdä jos silloin hyllytettäisiin.
5-6 ehtii hyvin ja vanhukset kuitenkin on jo heränneet aikaa sitten. Kuitenkin työtä ei saa byrokraattisista töistä sama henkilö tehdä kauaa kun tuet menee alta.
Olen tehnyt hyllyttämistä nuorten ja vanhusten kanssa ja jos se on liian "fyysistä" työtä niin kannattaa miettiä omaa työkykyä uudemman kerran.
Ainoa ongelma on kauppiaan ahneus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin ahdistaa ruokakaupat ja siksi tilaan ruoat kotiinkuljetuksella joka viikko. Kannattaa kokeilla, säästyy myös aikaa, eikä tule heräteostoksia
Eikö se kotiinkuljetus maksa jotain eli mulle tulee kyllä halvemmaksi käydä itse hakemassa kun kaupat on hyvin lähellä.
Ei se aina maksa tai ehkä vitosen. Me käytetään aika paljon kotiinkuljetusta tai haetaan kaupalta keräilypalveluna.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa ihmiset,miksi niin monilla on pakonomainen tarve änkeä juuri samalle kohdalle hyllykköä samalla sekunnilla jossa toinen ihminen on valitsemassa omia ostoksiaan? Eikö voi odottaa sivummalla tai hakea jotain muuta sillä välin? Usein käy niin,että olen itse katselemassa jotakin mahdollisesti kiinnostavaa tuotetta ja joku toinen vaistoaa tai aistii "oo,tuossa on nyt jotain varmasti sellaista,mikä MINUN on saatava,kun tuo toinen tuossa noin kiinnostuneen oloisena tuotetta tutkii" ja sitten ryysitään päälle niin,että joudun väistymään ja jättämään tutkimani tuotteen hyllyyn tai hakemaan sen myöhemmin. Inhottavinta tuossa käytöksessä on se,etteivät nämä ihmiset edes ota sitä tuotetta, jonka vuoksi työnsivät minut alkujaan pois hyllyltä/korin luota-kunhan vain oli pakko saada ahnehtia ja räplätä jotain,mistä joku muu oli ensin kiinnostunut. Tämä on toistuvaa, olen seurannut ilmiötä lähes jokaisella kauppareissullani. Mikä teitä oikeasti vaivaa? Ja se, että ängetään lähes tyhjässäkin kaupassa aivan iholle, jonossa puuskutetaan kun ei asiointi ole muka kyllin nopeaa, kytätään toisten ostoksia ja ulkoista habitusta kieli pitkällä ja sitten itse jäädään vartiksi lätisemään kassalle hyvistä ilmoista jne. Käyn asioilla nykyisin mieluiten vain klo 22 jälkeen, jottei tarvitse nähdä näitä vajaa-älyisiä "aikuisia" ihmisiä.
Säkö se olet joka tukkii hyllyn ja pähkäilee. Toki kärry vielä vieressä ettei kukaan varmasti mahdu . Mieti itse vaihtoehtoja samalla kun haet muuta ja ota sitten haluamasi tuote. Tai väisty ainakin hieman miettiessäsi .
Hyllyttäminen on ihan jäätävän fyysistä työtä, ei sitä eläkeläiset ja lapset tee. Eikä yötyö tee hyvää ihmisten terveydelle, joten sitä ei pitäisi teettää enempää kuin on pakko. Moni kauppa on nykyään kiinni vain esim klo 24-6, ihan yövuoroa saisi tehdä jos silloin hyllytettäisiin.