Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka on selvästi flunssaisena töissä?

Vierailija
20.12.2022 |

Eikä edes kommentoi asiaa mitenkään vaan istuu kahvilla terveiden seassa.
Ihan v*tuttaa jo valmiiksi. Ihan varmasti olen jouluna kipeä.
Meillä oli suunnitelmia matkustaa lasten kanssa kauas sukulaisille.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo 2 viikkoa yskässä ja vieläkinkö minun pitäisi olla kotona?

Vierailija
2/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hän on tyhmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. Ei ne flunssat maailmasta lopu.

Ihan turhaan vouhotat.

Kyllä niistä sinunkin matalan kynnyksen sairaslomista joku kärsii.

Vierailija
4/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita riittää. En jaksa ihmetellä yhtään.

Toivon vain, että en saa tartuntaa.

Vierailija
5/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen pitäisi jäädä kotiin taudin ajaksi. Typerää ja muita kohtaan välinpitämätöntä, epäkohteliasta ja epämiellyttävää käytöstä.

En ymmärrä miksi tulee tartuttamaan muita. Sillä ei ole merkitystä mikä tauti on kyseessä.

Vierailija
6/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

asdfasdfa kirjoitti:

Käytäthän maskia ihmisten keskellä liikkuessasi?

Vierailija
7/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että missä muissa asioissa mahtaa jättää ympäristön turvallisuuden huomioimatta.

Vierailija
8/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

asdfasdfa kirjoitti:

Kyllä. Tai sitten opettelet yskimään poissa muiden ihmisten lähettyviltä, jos yskä jää pitkäkestoiseksi. Osaatko siirtyä yskimään kulman taakse tai käytävälle? Osaatko yskiä hihaan tai paitasi alle? Ehkäisetkö yskääsi esimerkiksi juomalla lämmintä juomaa tai imeskelemällä pastilleja?

Ota toiset ihmiset huomioon. Kiitos.

Vierailija
9/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asdfasdfa kirjoitti:

Käytäthän maskia ihmisten keskellä liikkuessasi?

Itse myös kolmatta viikkoa jälkitautien kourissa. Yskää, äänen käheyttä...

Ei voi olla töistä viikkotolkulla pois yskän takia.

En myöskään käytä maskia, tukehtuisin siihen

Vierailija
10/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asdfasdfa kirjoitti:

Kyllä. Tai sitten opettelet yskimään poissa muiden ihmisten lähettyviltä, jos yskä jää pitkäkestoiseksi. Osaatko siirtyä yskimään kulman taakse tai käytävälle? Osaatko yskiä hihaan tai paitasi alle? Ehkäisetkö yskääsi esimerkiksi juomalla lämmintä juomaa tai imeskelemällä pastilleja?

Mene muualle neuvomaan

Vierailija
11/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän häntä tyhmänä

Vierailija
12/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hänellä pitäisi olla joku tarkistamassa työkunto aamulla, kun ei itse siihen näytä kykenevän tai haluavan.

Vierailija
13/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asdfasdfa kirjoitti:

Mistä päättelet, ettei tuo lainaamasi henkilö tee (osaa, kuten alentuvasti haluat ilmaista) tuota kaikkea? Entä mitä sitten, jos yskän taltuttaa tujulla yskänlääkkeellä? Silloinhan kukaan ei osaa edes huomioida, että työkaverilla on yskä, joten kaikki on ilmeisesti sitten hyvin?

Vierailija
14/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä pienessä flunssassa voi töihin mennä, johan se on ihan työterveyslääkärien suosituskin. Kun taudit jylläävät, ei niiltä voi välttyä oli työkaveri flunssainen tai ei. Kaupat ovat täynnä sairaita ihmisiä, samoin julkiset kulkuneuvot, puhumattakaan siitä mitä lapset tuovat päiväkodeista ja kouluista tuliaisina lapsiperheissä.

Vierailija
15/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja moni tulee töihin (vaikka saisivat olla etänä), vaikka muu perhe sairastaisi kotona. Moni tauti tarttuu jo ennen kun itse saa näkyviä oireita. Ihmetyttää, että on niin vaikea päätellä, että kohta tuo tauti on minullakin, joten olenpas etänä, jotta en tartuta muita töissä. Meillä on työpaikalla vaikka kuinka paljon juuri tällä tavalla levitettyjä tauteja (puolet porukasta potee nyt ärhäkkää flunssaa, kun yhden piti tulla yhteiseen palaveriin selostamaan, että kun on heillä kotona kaikki sairaana..... ja sairastui sitten itse seuraavana päivänä, ja sen jälkeen sitten me muut samassa palaverissa olleet sairastuimme). Meillä saa olla etänä, joten en ymmärrä yhtään näitä ihmisiä. Miten tämä ns. omaehtoinen karanteeni on niin vaikea ymmärtää? Kalliiksi tulee työnantajallekin tällainen, kun jokainen on sitten viikon (osa jopa kaksi) poissa töistä.

Vierailija
16/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä pienessä flunssassa voi töihin mennä, johan se on ihan työterveyslääkärien suosituskin. Kun taudit jylläävät, ei niiltä voi välttyä oli työkaveri flunssainen tai ei. Kaupat ovat täynnä sairaita ihmisiä, samoin julkiset kulkuneuvot, puhumattakaan siitä mitä lapset tuovat päiväkodeista ja kouluista tuliaisina lapsiperheissä.

Tuo ajatusmaailma on ajalta ennen pandemiaa. Ottamalla opiksi pandemiasta muitakin tartuntoja ja turhia sairastumisia ja kuolemia voidaan vähentää.

Vierailija
17/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jokaisen pikku nuhan takia jäädä kotiin. Ihan naurettava ajatuskin. Näkeehän ihan päiväkodissa/tk:ssa työntekijöitäkin flunssaisena. Rään valuminen ja yskä voi kestää viikkoja. Esimies ja työkaverit kiittää, kun saikutat aina kuukauden.

Vierailija
18/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja moni tulee töihin (vaikka saisivat olla etänä), vaikka muu perhe sairastaisi kotona. Moni tauti tarttuu jo ennen kun itse saa näkyviä oireita. Ihmetyttää, että on niin vaikea päätellä, että kohta tuo tauti on minullakin, joten olenpas etänä, jotta en tartuta muita töissä. Meillä on työpaikalla vaikka kuinka paljon juuri tällä tavalla levitettyjä tauteja (puolet porukasta potee nyt ärhäkkää flunssaa, kun yhden piti tulla yhteiseen palaveriin selostamaan, että kun on heillä kotona kaikki sairaana..... ja sairastui sitten itse seuraavana päivänä, ja sen jälkeen sitten me muut samassa palaverissa olleet sairastuimme). Meillä saa olla etänä, joten en ymmärrä yhtään näitä ihmisiä. Miten tämä ns. omaehtoinen karanteeni on niin vaikea ymmärtää? Kalliiksi tulee työnantajallekin tällainen, kun jokainen on sitten viikon (osa jopa kaksi) poissa töistä.

Moni ihminen on pölvästi ja tarvitsisi koko ajan jonkun Mika Salmisen tai Sanna Marinin kertomaan, miten pitää toimia, jos on sairastunut.

Vierailija
19/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ajatusmaailma on ajalta ennen pandemiaa. Ottamalla opiksi pandemiasta muitakin tartuntoja ja turhia sairastumisia ja kuolemia voidaan vähentää.

Pandemiasta on opittu myös, että kun porukka istuu yksin kotona ja ei sairasta, niin sitten kun se tauti iskee, niin se on kahta kauheampi.

Vierailija
20/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen pitäisi jäädä kotiin taudin ajaksi. Typerää ja muita kohtaan välinpitämätöntä, epäkohteliasta ja epämiellyttävää käytöstä.

En ymmärrä miksi tulee tartuttamaan muita. Sillä ei ole merkitystä mikä tauti on kyseessä.

Ei voi välttyä vaikutelmalta, että on samoja piirteitä kun hallituksen jäsenissä...? Haluaa toisille ongelmia ja pahaa siitä nauttien. Siihen on kai joku ps.... alkuinen sanakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan